Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

stijlloos

Diverse Testers Gezocht

Recommended Posts

wil ik me toch nog opgeven hoor als dat mag :whistling

voor de tent he as

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie aanbieding hoor, daar gaat vast iemand heel blij mee worden :whistling

 

Als er nou net als de XS-versie niemand zich voor aanmeld, dan ben ik wel bereid mijn zelfbouwkast er voor te slopen en er een volwaardige test van te maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er komt geen XS versie alleen de 1x1x2m

 

En we zoeken nog steeds een aantal testpersonen zie paar mailtjes terug wat we nog hebben en wie wat gaat doen.

 

Greetings

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb me al opgegeven voor

de tent :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil best de spidermite proberen. Ik heb vroeger hier eigenlijk nooit oncontroleerbaar(roofmijten,preventief en indien nodig)last van gehad,maar dat was op steenwol en ik ben net gestart met 10 Jack Herrer zaadjes op aarde,binnen onder 1x400 watt(met alleen BAC-voeding en toevoegingen),dus mochten jullie van mening zijn dat het nut heeft om dit produkt ook binnen te testen hou ik me aanbevolen!

 

groetjes, :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

wederom weer een mooi initiatief WF en the Growshop :verrygood ;) :) :D ;)

 

 

citroax

Share this post


Link to post
Share on other sites
Er komt geen XS versie alleen de 1x1x2m
Dat begreep ik wel. Het viel me op dat niemand zich aanbood voor de tent, toen het nog een XS 'was'. Terwijl het volgens mij een heel leuk is ding om 1 of meerdere moederplanten in te bewaren. Maar goed ik snap dat het inmiddels een 1m2 opp. is, mooi ding! Ik ben benieuwd naar het test report van de darkroom tent.

 

heb me al opgegeven voor de tent :verrygood
Had ik niet gezien toen ik poste.

 

Ik zie dat je er nog zaden tussen hebt staan, als je daar nog iemand voor zoekt dan bied ik me bij deze aan. Hoe dan ook, ik ben al blij met de Root Riots ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wil die tent ook best testen , maar kritisch zal ik zijn ! dan komen m'n meetinstrumenten goed van pas .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij deze bied ik mij aan om de root riots te testen! Als dat mogelijk is natuurlijk.

 

Dank bij voorbaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste,

 

We hebben al verschillende pakketjes weggestuurd, sommige zullen ze zelfs al binnen hebben.

De rest gaat morgen de deur uit hadden het even heel druk sorry hiervoor.

 

 

En kunnen degeen die al een verslag aan het maken zijn hier een link daarvan neerzetten zodat het makkelijk terug te vinden is aangezien het nogal wat testers zijn :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste growshop,

 

zou je misshcien wat info over het zaad kunnen geven, indica of sativa? word het gekleurd want ik zag een andere Biddy en die was paars, etc beetje algemene info ben er erg benieuwd naar.

 

 

groeten pyro :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil die root riot cubes wel testen, ik moet binnenkort toch snijden :verrygood

 

citroax

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Pyro

 

Het is inderdaad een zusje van de Biddy vandaar ook de naam ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hierbij de link naar mijn verslag tav The Growshop :verrygood van een spidermite controltester :

http://www.wietforum.nl/Jack-Herrer-Zaadje...ing-t29974.html

 

Ik hoop niet dat ik een spintplaag krijg,maar mochten de beestjes zich laten zien lijkt me deze organische en snelle methode van bestrijding (vergeleken met roofmijten,ook minder beinvloedbaar door omgevingsfactoren) een goede oplossing!Dat ik er vroeger niet zo'n last van had was ook omdat ik toen niet viel over 1 of 2 plantjes minder,dat is nu echt wel anders!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Ik heb een paar maanden geleden 10 x Lowryder 1 zaadjes ontkiemt (lees poging daartoe)in "Jiffies". Helemaal volgens het boekje en van de 10 zijn er 5 uitgekomen. Kan aan veel dingen liggen maar 50% vind ik toch weinig.

 

Dus poging 2, (vrijdag de) 13(e) Juli, 20 x lowryder 1 zaadjes ontkiemt (of beter, een nog slechtere poging daartoe) in "pipots". Wederom helemaal volgens het boekje en (op papier) in veel betere omstandigheden dan vorige keer . Maar nu zijn er van de 20 (slechts!!) 6 uitgekomen. 30% dus mn slagingspercentage daalt :verrygood terwijl ik denk t beter te doen. ;) (even ter verduidelijking ik deed die bewuste vrijdag ook 10 Lowryder 2 zaadjes onder zelfde omstandigheden in zelfde pitpots en daar was de opkomst 10 op 10 dus zou je zeggen dat t niet aan de omstandigheden mag liggen).

 

Ik heb er ook 10, in zaai en stek grond in een 10x10 potje gedaan. Opkomst (tot nu toe) 0. Maar die zijn pas paar dagen onderweg dus dat kan nog goed komen (hoop ik).

 

 

En nu claim(en) jij/jullie dit : 'Root Riot consistently outperforms alternative media'. En jullie zoeken ook nog mensen om t te testen. Dan kan ik kort zijn in mijn reactie. 'laat komen die shit en laat t aub waarmaken wat jullie pretenderen'. Ik heb nog +-20 van die Lowryder 1's liggen dus kan met het zelfde zaad deze test doen zodat ik een redelijk vergelijk tussen de verschillende uuuhhhhh (wat is het woord voor het meervoud van de verzameling van ontkiemmogelijkheden zoals die op de markt zijn??? :D ) kan maken.

 

 

Ow en een verslagje zal ik zeker maken want als het nog slechtere resultaten boekt dan bovenstaande dan is mijn pen reeds geslepen, maar mocht het echt "de revolutie" zijn dan word ik voorzitter van de fanclub. :)

 

 

Pffff heel verhaal voor 10 potjes... ;) TeKnO

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik wil die Biddy's Sister zaden wel proberen als dat nog mogenlijk is

 

alvast bedankt :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor diegene die de spullen testen en hier een apart topic voor aan willen maken, stuur mij even een pm met de link naar je topic en ik verplaats deze even naar de Tests & Reviews sectie :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou die tent ook wel graag willen testen met 4 of 5 dames erin.

Een wing met 600 watt, 500 kuub zuiger en filter heb ik om erin te doen.

 

Tevens kan ik dan mijn mixed seeds van Sannie kwijt die nog in de propagator staan te ontwikkelen en nog geen bestemming hebben.

 

Groetjes,

 

Romy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry mensen alles is op :verrygood maar dit zal zeker niet de laatste keer zijn dat ik wat beschikbaar zal stellen, er zit nog een hoop in de pijp leiding.

Share this post


Link to post
Share on other sites

thnx grow-shop en stijilloos ;) :) :D

we zullen onze nieuwe kindjes met de beste zorgen verzorgen.

maar dan kunnen jullie ff gaan achteroverhangen en enjoy de geboorte van alle verslagen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

vandaag mijn pakketje met 10 RR's ontvangen.

thanks growshop en stijlloos :verrygood

ga er zo snel mogelijk mee aan de slag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

BINNEN :verrygood

 

Gister was het pakketjes dag in huize Ert.

Heb de Diamonds kap binnen, en is een heel mooi kappie, waar een hop werk aan zit om te maken.

Ge wicht viel me mee, en das juist een uitkomst voor de mensen met een tent.

 

Bij m,n volgende draai komt er natuurlijk een verslag van.

 

Dank Ertje

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...