Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

wie_o_wie

Eerste Keer Dames Op Kantoor

Recommended Posts

In 3+ dagen droog...Is dit niet wat te snel gegaan?

 

http://www.wietforum.nl/index.php?showtopi...7&hl=drogen

 

Zie puntje 3

 

grtz,

 

Godsake

 

 

Ik heb het nog rustig aan gedaan ;) Het gaat mij niet om de smaak of wat dan ook.

Zo snel mogelijk droog = snel weg = minder risico :verrygood

 

Wanneer ik iets om zelf te roken zou kweken, zou ik het toch helemaal anders doen.

Dan gaat het om de smaak en de opbrengst is dan niet zo belangrijk, toch?

Ook zou ik het dan alleen op aarde uit de tuin kweken zonder toevoegingen van voeding enz.

 

Maar toch bedankt voor je Reply.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@silver: Ik hoor Wie O Wie helemaal niet over stoer of niet stoer. Ik rook wel alles op wat ik zelf kweek en ik kan me toch wel verplaatsen in Wie O Wie ondanks dat ik het ook minder vind dat die 6029gram in 3 dagen gedroogd is. Gewoon zelf kweken dan hoef je die rommel niet te roken. (iedereen weet dat een goed droogproces zo'n 50% is van de uiteindelijke kwaliteit)

Ik vind juist doordat Wie o Wie zegt: Zo snel mogelijk weg dat is minder risico, eigenlijk gewoon een heel eerlijk antwoord geeft. Ook al weet hij dat het korte droogproces iedere roker tegen de borst zal stuiten.

 

Tokkie droogde ook altijd in 3 dagen (beetje missen doe ik die gast wel) en die rookte zijn eigen gekweekte waar ook niet. Ik zou wel willen weten hoe ik er mee om zou gaan in die situatie, misschien namelijk ook met de gedachte: Zo snel mogelijk van de rotzooi af :verrygood. <-- dat is eigenlijk verre van een stoer antwoord hahaha.

 

Superkwaliteit koop je zowieso niet in de CS.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Silver.

 

Nou weet ik dat dit een hobby forum is .

Maar niet iedereen draaid alleen voor zich zelf. We gaan geen namen noemen, dat heeft geen zin.

Maar als het droog is is het droog, en hoe je het ook wend of keerd. 24x600w dat rook je niet zelf op :verrygood

 

 

Ik denk dat wie o wie een nette run heeft gedaan zonder tering zooi toe te voegen dus ja het word Coffeeshop wiet, nou en. Ook die zaken moeten draaien. Het blijven winkels toch??

 

En dat het niet goed smaakt omdat het snel is gedroogd. Das echt de grootste onzin die er in mijn ogen bestaad. Ertje blowd zelf niet, maar laat mensen eens testen met wiet wat gedroogd is onder een lamp of wiet wat 10 dagen heeft liggen drogen. 99% zal echt het verschil niet merken, want die kopen het in de shop en verbouwen zelf niks.

 

Dus hier ben ik het net mee eens, maar daar draaid dit forum toch ook om ;)

 

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Over het algemeen genomen vinden mijn testers het spul wat ik groei beter dan die uit de shop.Daarom loopt mijn afnemer ( 45 a 50 planten en net boven het heilige kilootje,ja naar de shop) altijd al na 6 weken te zeuren of ik al klaar ben.Niet om mezelf op het kippeborstje te kloppen ,maar het is nu eenmaal zo.

Ik droog in max 7 dagen alles.Eerder 5 a 6 dan die 7.Niemand die klaagt!!! :)Misschien dat het nu anders gaat.............

Share this post


Link to post
Share on other sites
@Silver.

 

Nou weet ik dat dit een hobby forum is .

Maar niet iedereen draaid alleen voor zich zelf. We gaan geen namen noemen, dat heeft geen zin.

Maar als het droog is is het droog, en hoe je het ook wend of keerd. 24x600w dat rook je niet zelf op :verrygood

Ik denk dat wie o wie een nette run heeft gedaan zonder tering zooi toe te voegen dus ja het word Coffeeshop wiet, nou en. Ook die zaken moeten draaien. Het blijven winkels toch??

 

En dat het niet goed smaakt omdat het snel is gedroogd. Das echt de grootste onzin die er in mijn ogen bestaad. Ertje blowd zelf niet, maar laat mensen eens testen met wiet wat gedroogd is onder een lamp of wiet wat 10 dagen heeft liggen drogen. 99% zal echt het verschil niet merken, want die kopen het in de shop en verbouwen zelf niks.

 

Dus hier ben ik het net mee eens, maar daar draaid dit forum toch ook om ;)

 

gr ert

 

mooie redenering Ert,

 

sluit me helemaal bij aan!!

 

grtz :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok mannen , don't beat me :verrygood

Goede wiet roken is net zoiets als een goede wijn of lekker eten proeven ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

knap resultaat voor de eerste keer :verrygood

 

eindelijk weer eens iemand die gewoon eerlijk is en verteld wat en hoe hij kweekt, en droogt...!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Netjes hoor. :D

 

Ik ben altijd wel benieuwd naar de constructie van dit soort hokken, je heb wel verteld hoeveel lampen enzo.

Maar hoe heb je dat gedaan met de elektra? en hoe heb je de voeding gedaan automatisch of manual? en de isolatie? zag volgens mij folie op de muren zijn flink wat metertjes geweest ;)

 

Oftewel ik wil zoveel mogelijk weten hehehehe nieuwschierig mwa valt wel mee toch :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben ook wel erg benieuwd naar de electra.....krachtstroom ofzo ? :no

 

verder top sessie :D .....op de wat magere opbrengst na dan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes met je nieuwe kinderen :no

 

 

Stampen met die hap.

 

Moet beter kunnen maar toch lekker :D

 

Gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb 3 x 63 Amp.

 

Het kantoor is 32m2 in totaal.

 

Deel 1 = 17m2/ 24 x 600w

Deel 2 = 15m2/ 20 x 600w

 

2 x 300 Ltr vat

 

2 x DAB 300 (pomp)

2 x circu pomp

2 x 300w vatverwarming

 

Het stroom is geregelt door een mannetje :)

 

2 x 6000m3 softbox(afzuig)

2 x 2500m3 softbox(inblaas)

6 x koolton 1400m3

2 x schakelbord voor 24x 600w

140 x libra bak

8 x ventilator

 

 

Het kantoor is geisoleerd dmv glaswol daar tegenaan gipsplaat met zwart/wit folie.

 

Op de vloer ligt vijverfolie.

 

Het kantoor is goed beveiligd door veel sloten op de deuren en natuurlijk een GSM-alarm.

 

Maar omdat het de eerste keer is dat ik het probeer is er ook al het een en ander verkeerd gegaan.

 

In het kantoor van 15m2 stonden 200 prachtige dames, van de een op de andere dag is er iets met het watersysteem gebeurt en aangezien het helemaal vol gebouwd was kon ik er niet zomaar bij.

 

Gevolg ruim de helft overleden. ;)

 

De dames stonden toen al ruim 3 weken in de bloei..................wat doen? Ik heb het systeem vervangen en de overleden dames naar een verwerkings bedrijf gebracht, de rest heb ik uit elkaar gezet en laten staan.

Als of er niet genoeg geneuveld waren gingen na mijn harde werken in de anderhalve week er na nog een 25 a 35 dames stuk.

 

Zo zie je maar. Klein kantoor, kleine problemen. Groter kantoor, grotere problemen.

 

Want de huur is vrij hoog en gaat gewoon door. :no

 

Het kantoortje kost gewoon €20.000,00 per 3 maanden. (de verhuurder weet wat er gebeurt en dat heeft zijn prijs)

 

Reken zelf maar even uit wat het grapje kost.

 

Dus een tegenslag in het begin is niet echt leuk.

 

Ach,........ niet zeuren. Elke hobby kost geld :D

 

Zo, jullie weten alles.

 

Groetjes ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...