Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

acidboy

Zwakzinnig Plan

Recommended Posts

Ik las het ook net op teletekst, belachelijk gewoon, laat ons onze plantjes hebben. laat hun maar eens wat serieus gaan doen als boevenvangen ofzo :whistling :blink:

 

 

Pyro

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dat GS's een vergunning moeten hebben ben ik wel weer een voorstander zo haal je de rotte appels eruit.

 

 

Nou als ik jou was zou ik daar maar ook niet blij van worden..

Want als je dus eerst bij je gemeente moet gaan aankloppen om een growshop te gaan beginnen , zeggen ze waarschijnlijk 9 van de 10 keer nee.

 

Dit gebeurd nu ook al bij coffeshops , want daar is het nu ook al bijna niet meer mogelijk om nieuwe vergunningen aan te vragen.. Het zelfs zoo dat als jij je coffeeshop verkoopt , en je wilt de zaak aan je vriend overdragen , dan gaat dat niet want die moet dan ook weer een vergunning aanvragen en je raad het al .. Die krijgt ie niet!

 

Zo gaat dat dan ook growshops , want zon vergunning is niks anders als een machtmiddel om zoveel mogelijk coffeeshops en (misschien) growshops te laten gaan verdwijnen , en niet om de kwaliteit zo hoog mogelijk te maken hoor :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

.. ben benieuwd wat ze berekenen wat er onder mijn 4 TL's uitkomt... een halve kilo??

 

justitie moete r wel ff rekening mee houden, dat als je een kilo wilt oogsten van 5 planten, dat je dan wel 4 tot 6 maanden bezig bent...

en dat je daar (mits je het eerllijk doet) al grof voor betaald bij het energiebedrijf...

dat ze dat dan ook maar eens van die kiloprijs afhalen... en kijk dan maar eens wat er over blijft...

 

ik vind het gewoon ronduit belachelijk, maarja... ik ben ook maar een druppeltje op een gloeiende plaat

 

 

psssssssssssjt!

 

BK :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus met andere woorden verkoop de kast of tent, verbouw de zolder, pas de boel aan, gooi er een paar lampen bij wat straf betreft maakt het straks allemaal toch niet meer uit. En daar komt nog eens bij dat ik me af vraag hoe ze aan die bedragen komen als je de onkosten er vanaf trekt nuts voorzieningen, aarde, voeding, stekken etc etc kom je toch een stuk lager uit. Gr Rob69

Share this post


Link to post
Share on other sites

Puur weer een middel om nog meer controle over alles te krijgen.

Of het nu 5 of 100 planten zijn , ze weten dat er in Nederland ongeveer 1.000.000 blowen dus dat is dan lekker opschieten om weer ongeveer 1/16 van de gehele bevolking in de verdoem hoek te drukken..

Maar volgens mij is hier al veel eerder voor gewaarschuwd en toen werd er gezegt van blowers verman jezelf en verbroeder....en toen heeft een beste Wernard een partij opgericht , maar daar werd hellaas geen gehoor aan gegeven :whistling

 

De mensen hoopten dat een andere politieke partij de boel wel weer zou goedbreien....NEE dus, weer voorgelogen net als altijd en dan maar niet op GV stemmen....OMG

 

En dan nu wel verbaast zijn als er door dezelfde patijen nu weer een verbod komt, voor de duidelijkheid had even meer nagedacht met het stemmen, want het heeft niet met dat kleine beetje poen te maken waar ''ze'' nu zón probleem om maken hoor.

Het zijn wel de triljoenen euro,s die verdient worden , door geen HENNEP neer te zetten en de planeet te verkrachten en uit te zuigen. Maar word maar niet wakker hoor...''het zal z,on vaart niet lopen'', tot het moment daar is en dan, heb je geen stemrecht meer om ergens over te discuseren.

 

Ik ben het met het plan eens , verspreid allemaal zaden in het wild in de gehele E.U. en binnen een paar jaar staat er zo veel dat ze het geeneens meer kunnen weghalen.

 

Viva La Revolution

 

Viva La Sativa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ik denk dat er gaat gebeuren is dat ze het gedoogbeleid terug gaan dringen, je zou dan ipv 5 hennepplanten 2, misschien wel 1 plant thuis mogen kweken.

Dit om de "grote jongens" niet al te veel in verleiding te brengen, door de stijgende prijzen van wiet zal het juist nog meer van dat soort gasten lokken, de plantages worden groter, je zult dan kwekers kweken die geweld niet schuwen, je rolt zo makkelijker van softdrugs in to harddrugs,..etc. etc...

 

De risico's voor dit soort gebeurtenissen is te groot... de prijs van wiet wordt zo stukken duurder, en om maar een voorbeeld te noemen, de Amerikanen komen hun afspraak niet na in Afghanistan, met gevolg dat daar weer volop heroïne wordt geproduceerd, en de reactie hierop is weer dat de heroïne-prijs weer flink gaat zakken.

Ik zou niet durven zeggen wat hier dan van gaat komen, het zal gemakkelijker worden om naast de wiet die andere zooi ook te kopen, en misschien nog voor minder geld dan dat wiet dan kost, maar ik denk ook niet dat ze dit uit gaan testen want ze kunnen het niet maken dat als de aantal harddrugs verslaafden stijgt om het gedoogbeleid dan weer terug draaien naar 5 planten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Eerst laten ze je nog even lopen, dan komen er tenminste nog meer kwekers

 

Zijn toch genoeg alternatieven, als wf er zelf niet voor zorgt.

Beetje oude warez idee, staat altijd wel iemand op die het hervat, blijft internet , kan het overal hosten en erg moeilijk te snoeren.

 

 

@Essie

 

That's the spirit, :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als dit doorzet, ga ik mijn huisje eerder verkopen en vertrekken naar warmere oorden.

 

Waar het nog gemoedelijk is en genoeg ruimte.......................een geen hennepteeltrazzia' s

 

De vrijheden hier in Nederland :(

Ze worden ons allemaal ontnomen. :blink:

En onze voorouders maar vechten voor ons (en wij laten dat gewoon toe ):whistling

 

Democratie :D echt nie :(

 

groetjes Blowsterke ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

begint al aardig op een communisties eilandje te worden

in europa dat nederland!!!

je mag straks geeneens meer naar het schijthuis toe voordat

je een vergunning hebt!

laten ze die polen nu maar aanpakken die hier onschuldige

zwaantjes aan hun speertjes proberen te doorboren.

en maar lekker stemmen met zn allen op HARRY POTTER

en zn christenH.... .

dood ziek wordt ik ervan van die regering van ons met al die

BEJAARDEN! Die denken wat goed voor ons is pffff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja Nederland, daar ga je dan, dag democratie, dag vrijheid, dag alles wat me nog een beetje in dit land hield. :(

Ik dacht dat wij iets samen op konden zetten hier op WF, maar aan het aantal reacties te lezen is er weer weinig animo. :whistling

 

Is er dan niemand die zijn nek uit steekt voor zijn eigen vrijheid? :blink:

 

groetjes Blowsterke :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
begint al aardig op een communisties eilandje te worden

in europa dat nederland!!!

Volgens mij komt het juist door "Het Europa''. We moeten straks allemaal dezelfde wetten hebben, dus komt langzaam maar zeker de strengere narcoticawetten, uit Frankrijk bijv., hier naartoe (denk ik,.. :whistling ).

Die al jarenlang bewijzen dat ze niet werken!

:blink: :( :( ;) :D ;) ;) :td :td

Amigos en amigas, sterkte!

TDMrat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Don't cry just smoke and poke!!

 

(vanwege inhouds- versus betrekkingsniveau kwestie doe ik geen moeite voor fatsoenlijke gegronde argumentatie. Het gaat er niet om wie heeft er gelijk (inhoudsniveau) maar wie krijgt er gelijk en dat is betrekkingsniveau (macht). Komt vaak en veel voor,.. vooral waar er veel Ego's rondlopen die niets fatsoenlijks kunnen verzinnen maar wel hun ego willen "boosten". Kijk eens papa wat ik kan doen:... ik heb nu zoveel macht dat ik iets verbieden kan waar honderduizenden inwoners van ons land gebruik van maken. Het lost daadwerkelijk niets op,.. maar ik kan het wel.

Al hadden we ook duizendmaal gelijk en gegronde redenen voor het houden van maar een paar plantjes,.. gelijk krijgen zullen we niet. Jammer maar helaas Pindakaas.)

 

Dit land is nooit tolerant geweest maar net zo als het nu is: pure onverschilligheid... mede bewerkstelligt door onze overheid en politie-apparaat. Waarvoor veel dank.

 

Een Calvinistische Hollander wordt pas "tolerant",.. als íe ziet dat er op die wijze geld te halen valt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo'n vaart zal het wel niet lopen.

Volgens mij is het in dit land nog steeds zo dat de politiek de wetten bepaalt en niet de eerste de beste onderknuppel van de politie. Die hebben slechts de wet uit te voeren en verder niks.

 

De beste man vreest waarschijnlijk voor zijn baantje en probeert op deze manier wat extra geld los te krijgen "voor de goede zaak".

 

Ik begin me pas zorgen te maken als het Openbaar Ministerie zo begint te praten.

 

Grtz Ojadasawa

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 kilo buitenteelt 2600 tot 3000 euro? Knappe verkoper. En 5 gram die je in bezit mag hebben? In het openbaar misschien, thuis is 30 toegestaan als ik me niet vergis.. Wat trouwens ook al belachelijk is, ze weten dondersgoed dat 5 planten meer dan 30 gram opleverd.. Wat moet je dan met het overschot doen als je zelf maar 30 gram in huis mag hebben, verkopen toch?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Godverdedomme...... Komt net gewoon uitgebreid bij "Evers staat op"

(nu met Humberto Tan),.......

Ben benieuwd waar dit heen gaat, of dat het een niet haalbare kaart is,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het allerengste is dat meer als de helft van nederland op deze parijen gestemd heeeft

Ik weet ook zekers dat mensen die hier op wf zitten of meelezen op deze partijen gestemd hebben

 

Mensen zijn heel erg egoisties en beginnen alleen te klagen als er iets van hun eigen word afgepakt

 

Hoe blind kunnen deze mensen zijn?

Het hele vrij denkende en openstaande beleid wat nederland had gaat naar de klote en zolang er niet aan de poten gezaagd word van de mensen die op hun stemmen gaat er niks veranderen !!!!

 

Ik hoorde zelfs mensen van de cristenunie praten over het verbieden van abortes

Ja we gaan amerika achterna mensen!!

En het ergste is dat de meesten van nederland dit willen,anders hadden ze wel ergens anders op gestemd.

 

Zou dit nog erger worden dan is dit voor mij een hele goede reden om nederland achter me te laten,want met zulke mensen om me heen wil ik hier niet meer leven!!

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt mij meer iets voor Nieuws & Media,

 

Topic verplaatst

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tayron schreef: je mag straks geeneens meer naar het schijthuis toe voordat

je een vergunning hebt!

 

Eh even ter herinnering, wat is het eerste wat ze je aanleren op school?

 

Je vingertje opsteken en vragen of je naar de WC mag.

Je kan niet vroeg genoeg beginnen met het africhten van de toekomstige slaven is de gedachte hierachter.

Het eerste wat ze je afnemen is zeggenschap over je eigen sluitspier........

Tja, daarom zitten mijn kinderen op een Iederwijs school : :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

vandaag dan ook in De Telegraaf:

advies: thuisteelt Hennep verbieden

 

van een van onze verslaggevers AMSTERDAM, dinsdag. De thuisteelt van wiet moet worden verboden. Dat stellen drugsexperts van de politie in een advies aan de raad van hoofdcommissarissen.

 

thuistelers met niet meer dan 5 planten in hun woning worden nu nog met rust gelaten. volgens politiechef Ben Janssen van het nationaal Netwerk Drugsexpertise brengen de planten de laatste jaren echter steeds meer op en is de teelt van enkele planten dan ook al lang niet meer alleen voor eigen gebruik. "een oogst levert veel geld op", aldus Janssen. Vijf planten kunnen tegenwoordig een kilo Hennep opleveren, wat neerkomt op een opbrengst van 2600-3000 euro. "dat is aanmerkelijk hoger dan de toegestane 5 gram wiet - ongeveer 20 joints - die je in je bezit mag hebben." Ook schept het huidige beleid onduidelijkheid, stelt de teamchef van de recherche in Deventer. "We moeten gewoon alles vervolgen."

 

De drugexperts willen ook vergunningen voor growshops (winkels die de spullen leveren voor de teelt), zoals coffeeshops die moeten hebben. Ook willen de experts zwaardere straffen voor wiettelers. nu kan de rechter maximaal een taakstraf van tachtig uur opleggen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja het is eigenlijk heel simpel als je het Topic een leerzaam filmpje zoekt en kijkt begrijp je dat het om heel veel geld draait om geen hennep neer te zetten.

Er zijn families in deze wereld die liever zien dat hun zakken gevuld worden over de rug van ongeveer de gehele planeet en het maakt ''ze'' niet uit zolang er maar poen binnenkomt......

Zolang de mensen maar blijven geloven dat dit hun werkelijkheid is zullen deze mensen of eigenlijk meer onmensen deze planeet blijven verkloten dmv hun geldstroom.

 

Het gaat hier dan ook over de Grote jongens en niet een ''kleine'' miljoenen onderneming.

De bedrijftakken lopen nogal er uiteen maar ''ze'' zijn allemaal tegen Hennep....

Ze zouden bijzonder grote verliezen leiden als de Hennep weer terug zou komen in ons denk en leefpatroon.

Een klein voorbeeld uit de geldstroom zijn Houtkap bedrijven die miljarden verdienen met het kappen van ''onze'' longen. Elke minuut maar doorgaan en doorgaan , ze worden al meer als 30 jaar gewaarschuwd van hou alsjeblieft op , maar de natuurverslindende Geldwolfen geven geen gehoor.

In tegendeel ''ze'' stoken de lokale bevolking op om hun walgelijke manier van denken te steunen, en zelf mensen die al jaren vechten tegen het verlies geven nu op en bezwijken voor het slijk der aarde(geld).

 

Landbouw met katoen worden door dezelfde families geleid die de slavenhandel hebben grootgemaakt en die houden hun positie in de top van de katoen wereldwijd tot vandaag de dag. Deze families geven hun handel niet uit handen , Hennep wat bijna overal in de wereld kan groeien in een zeer grote bedreiging voor hun. We weten bijna allemaal dat de Hennep vezels velen malen sterker zijn dan katoen. Het is veel schoner om te produceren en veel maar dan ook veel goedkoper , waardoor hun gehele monopolie positie in gevaar dreigt te komen.

Met andere woorden we doen liever moeilijk als makkelijk, maar dat is geen oud nieuws....!!

Hennep kan zoveel schadelijk vezels vervangen, ik zeg schadelijk omdat er veel schadelijke stoffen nodig zijn om deze planten te kunnen kweken. Bij Hennep ligt dit op een niet vergelijkbaar niveau.

 

En zo nog heel veel meer dingen zoals olie, medicijnen, kleding, bouwmateriaal, en nog 14.000 toepassingen waarvan de overheid liever niet heeft dat het er is omdat ''ze'' er minder aan verdienen.

 

Alsjeblieft worden we wakker.....het is geld wat ''ze'' belangrijker als LEVEN vinden...leuk hoor een 1.000.000.000 op de bank maar geen schoon drinkwater en geen schone lucht , geen eten meer alleen maar ''maagvulling'' kijken hoelang we het nog zo uithouden.

 

Viva La Revolution

 

Viva La Sativa :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

in plaats van eeuwig te zeggen hoe het is en hoe het zou moeten zijn... wat vinden jullie van dit:

mensen die willen meewerken van dit forum(of anderen) leggen geld samen, er wordt een NV opgericht, landbouwgrond gekocht, volgezet met hennep(hennep geen weed), die wordt dan weer voor allerlei doeleinden gebruikt en verwerkt.

Even de ogen openen dat het ook anders kan en tevens de ganse aardkloot nog een plezier doen omdat het een vele zuiverder product is.

Moet lukken niet? Er is geen verbod op het winnen van hennep voor doeleinden zoals vezels biodiesel etc. winnen.

 

wat is er nodig:

- investering=>geld en arbeid

- knowhow

- ...

 

Er moet iets veranderen, en daar wil ik persoonlijk graag aan meewerken.

 

groeten Jim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die jansen moet ook een tuin hebben. En daar in den haag is ook nog niet groen genoeg.

 

 

en ik nog zaad zat

Share this post


Link to post
Share on other sites
in plaats van eeuwig te zeggen hoe het is en hoe het zou moeten zijn... wat vinden jullie van dit:

mensen die willen meewerken van dit forum(of anderen) leggen geld samen, er wordt een NV opgericht, landbouwgrond gekocht, volgezet met hennep(hennep geen weed), die wordt dan weer voor allerlei doeleinden gebruikt en verwerkt.

Even de ogen openen dat het ook anders kan en tevens de ganse aardkloot nog een plezier doen omdat het een vele zuiverder product is.

Moet lukken niet? Er is geen verbod op het winnen van hennep voor doeleinden zoals vezels biodiesel etc. winnen.

 

wat is er nodig:

- investering=>geld en arbeid

- knowhow

- ...

 

Er moet iets veranderen, en daar wil ik persoonlijk graag aan meewerken.

 

groeten Jim

 

ik wil geen hennep kweken, ik wil wiet kweken! :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...