Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
TheRealDopey

Voedingslijn Van Ferro (ervaring)

Recommended Posts

Wie heeft er ervaring met de voedingslijn van Ferro. ?

 

Hun site http://www.ferro.nu/Dutch.html is al weken uit de lucht en ik heb een paar prangende vragen.

 

Ik geef van onderaf voeding en wil Ferro een keer proberen, door de goede berichten die ik hoor. De startblokken staan in Volzet A en B, maar de eerste dagen hebben de stekken nog geen wortels. Daarom wil ik ze van bovenaf voeding geven de eerste dagen (sproeien). Dit doe ik al jaren met bijv. Rhizotonic, deze kun je gewoon over je planten sproeien. Met normale groei\bloei voeding kan dit natuurlijk niet.

 

Nu heb ik gehoord dat je met Ferro Volzet A en B wel van bovenaf voeding kunt geven de eerste dagen, klopt dit ?

 

Zelf ben ik sceptisch, maar ik wil het gewoon weten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens mij staat op de volzet A en B dan je die niet over je planten mag gieten/sproeien... als ik me niet vergis... pak dan de wortel stimulator van ferro.

 

Danny

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een ouder topic,...

Ik denk dat Dopey het antwoord al weet maar het hier nog niet kenbaar heeft gemaakt... :lol:

 

Volzet voeding is om mee te geven en idd niet om te sproeien...

Ferro heeft geen wortelstimulator, daarvoor is de volzetvoeding....

 

De Ferro-site is al maanden uit de lucht, maar aan de rechterkant op deze site is meer info over Ferro te vinden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...