Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
maska

Canna Boost

Recommended Posts

hallo allemaal.

 

ik heb drie planten in tuin staan en ben die nou in bloei aan het zetten.

 

nu gebruik ik al bloeivoeding van Canna terra flores en bevalt me wel goed.

maar ik zit nu op de site van Canna nederland te kijken.

en daar zie ik een product dat heet Boost.

schijnt heel goed te zijn voor de bloei van de plant.

 

mijn vraag is gebruikt iemand hier dat?

en heb je er goede ervaringen mee?

 

en op de site staat ook dat het met pk13/14 nog beter is,en die naam ben ik hier wel eens tegen gekomen.

 

laat even wat weten,ben benieuwd :smoke

 

groeten maska

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey ik gebruik ook de pk 13/14

 

het is een extra boost voor je wortels en bloei

 

ik gebruik het eigenlijk om en om met de canna bloei

 

weet nog niet of het goed werkt maar hoor het wel van iedereen (forum en growshops)

 

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb toch vandaag maar een bloeistimulater gekocht maar dan van het huismerk van de grow shop.

cannaboost koste daar 39euro per liter en het huismerk koste daar 17 euro dus maar ge woon huismerk gepakt kan net zo goed denk ik :smoke

nu maar afwachten of het helpt.

 

wie gebruikt er nog meer bloeistimulator?

en watv zijn jullie ervaringen hier mee?

 

groetjes maska.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had het laatst ook van canna boost gelezen op de site.

Alleen in een van de verhalen op de site van canna staat ook het advies:

 

Haalt u nog geen 3/4 gr. de watt pas dan eerst de andere factoren aan zodat dat gehaald word en begin dan pas met een canna boost product.

zie: http://www.canna.nl/nl_promotion/kweken_me...elerator.html#1

 

 

Zelf heb ik tot nu toe bijna alles uitgeprobeerd. Maar door dat ik te graag dingen erbij gooi zorg ik er eigenlijk door dat ik ze teveel geef en mijn opbrengst achteruit gaat.

Dus ga zelf na deze draai ook helemaal terug naar de basis. En als ik met de basis leuke opbrengsten haal en de planten ken ga ik pas weer aan toevoegingen denken.

 

Oh had niet gelezen dat je een andere had gehaald. Succes ermee.

 

Suc6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hihi,

 

ja stom van me.

Jij kweekt buiten zie ik net nu ik het lees. Dan is het wat anders ja, licht voldoende.

 

Met 3/4 de gram de wat bedoelen ze dat als je bijvoorbeeld 1000 watt verlichting binnen hebt hangen.

Een 400 en een 600 bijvoorbeeld dat je er dan 750 gram droog vanaf haalt.

Daar dit mij nog nooit gelukt is vergeet ik alle middeltjes voorlopig even en houdt ik het bij een basisvoeding en een pk tot ik het wel haal.

 

Had beter moeten lezen, sorry.

 

Groetjes,

 

Romy

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo allemaal.

ik zit nu 2 en half week op 12/12 en toppen beginnen zich te vormen.

ik gebruik nog steeds elke dag canna terra flores en bloeistimulator.

op de verpakking van de bloeistimulator staat dat het met combinatie met pk 13/14 nog beter resulteerd.

mijn vraag is als ik daar mee zou beginnen krijgen ze dan niet te veel van het goede?

dus overvoeding?

 

groetjes maska.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pk 13-14 is een sluipmmordenaar op aarde en niet aan te raden.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites
pk 13-14 is een sluipmmordenaar op aarde en niet aan te raden.

 

greetz sannie

kun je dat eens toelichten San, ik heb er prima resultaten mee op aarde.

 

Ik snap nog steeds niet waarom iedereen vaak zo negatief is over PK 13+14. Het is alleen een extra scheutje P en K die normaal ook in je voeding zit. Bij veel voedingslijnen heb je aparte groei en bloei voeding waar de P en K in de bloeivoeding ook al veel hoger zijn (kijk naar wat Dokkie gebruikt). Een basisvoeding aanvullen met P en K lijkt me dus helemaal geen slecht idee, een plant heeft in de bloei meer P en K nodig. Zelfs BAC heeft een PK booster in zijn assortiment zitten. Er is eigenlijk bijna geen leverancier die het niet heeft.

 

Je moet het natuurlijk niet overdrijven en wél afstemmen op de hoeveelheid voeding die je geeft, als je minder voeding geeft dan het voorschrift dan ook in verhouding minder PK.

 

Dus kan iemand me uitleggen waarom PK 13+14 zo'n slechte naam heeft? Te veel K kan lijden tot Magnesium / Calcium tekort. Da's het enige nadeel wat ik eigenlijk kan vinden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey wazzup.

 

maar zal jij het aanraden om te gebruiken naast de voeding en bloeistimulator?

of zal dat teveel van het goede zijn?

 

groeten maska

Share this post


Link to post
Share on other sites
hey ik gebruik ook de pk 13/14

 

het is een extra boost voor je wortels en bloei

 

ik gebruik het eigenlijk om en om met de canna bloei

 

weet nog niet of het goed werkt maar hoor het wel van iedereen (forum en growshops)

 

succes

PK 13/14 is een zeer ----EDIT----verwekkend chemische oplossing van 13% phosfor en 14% kalium.

Onze plantjes hebben aan de helft meer dan genoeg. Bij overdosering worden de plantjes(en toppen ook) geel en gaan muf ruiken en smaken. Gebruik al een aantal jaren geen pk 13/14 meer, maar 100% biologische voeding van Bio Bizz en mn wietjes smaken en ruiken vele malen beter! Ik ben persoonlijk erg voor de bio groei en bloei (licht en wind komen uit het stopcontact dus is niet zo biologisch, maar bodem en voeding wel)

Succes verder en probeer maar eens biologische voeding.

Groetjes Skunkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zit op Top Max en moet zeggen ik geloof er in. Misschien is dat het nou net. Sommige raden het af of willen er niet aan, maar voor mezelf vind ik het een goede toevoeging. Een bloeistimulator in samerwerking met je standaard voeding hoeft geen probleem te zijn. Daarnaast gebruik ik in de laatste 2 a 3 weken een top shooter die dus niet samen met een bloeistimulator gebruikt mag worden. Ik denk dat je dan overkill hebt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

en het gebruik van cannaboost de laatste 3 weken heeft het effect op de opbrengst of is dat onzin afz Pk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@pk

 

de vraag is welke er goed is voor je.

op aarde kunnen sommige niet gebruikt worden.

 

Snap je, staat meestal beschreven op de fles ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarom moet het weer met die grote letters ;)

 

Mijn ervaring is dat het een extra toevoeging geeft.

In combinatie met pk 13/14 werkt het ook het best. Het zorgt vooral voor grotere toppen en betere smaak. Maar verwacht er niet te veel van. Het is gewoon een klein extratje en niet meer. Als je niet veel geld te spenderen hebt. Zou ik voor de pk13/14 gaan bloeien je planten wel minder lang en is daardoor de opbrengst lager. (dit is volgens mij ook wat sannie met een sluip moordenaar bedoelt). Maar het best is om bijde te gebruiken heb je nog meer opbrengst en van betere kwaliteit.

 

mijn ervaring is dus dat het ietsje help maar niet al te veel. En dat voor een prijs van 39 euro hmmm misschien toch eens iets anders proberen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

naar mijn ervaring werkt Canna Boost erg goed. Je moet wel oppassen in combinatie met pk13/14 dat je goed doseert want overkill is snel gebeurt :verrygood . Ik gebruik het samen met terra flores, en heb 1 week pk13/14 meegegeven, en het geeft toch al snel een paar gram extra de plant erbij,dus ik kna het iedereen aanraden...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...