Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
sly

Andere "ondeugen" Buiten Onze Geliefde Plant?

Recommended Posts

Hey ik vroeg me eigenlijk af of er veel blowers ook "bourgondiers" zijn als ik...

 

Ik hou van lekker eten, ben zot van speciale bieren (niet zo abnormaal), en heb een aardige collectie single malts sinds ik een aantal jaren geleden in Schotland geweest ben :innocent:

 

Gelukkig hou ik het met eten/drinken erg bederkt, maar als ik het doe is het lekker!

 

Ik ben trouwens aan het wachten op een lekker pittig haze'ke om te kweken, om dan een lekkere blunt mee te rollen samen met een lekker rokerig whisky B)

 

here come da munchies

 

groejtes

 

sly

Share this post


Link to post
Share on other sites

gadver man whiskey ?

 

Het is hier geen AA club, de psychonauten hier teren op plants of the Gods.Niet op liquids van the devil.

 

 

Esmie

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol nou doe mij er maar eentje hoor.. glaasje cognac en een jointje is ook erg lekker :innocent:

 

Ik drink (vrijwel) niet meer maar ik trakteer mzelf nog af en toe zeker op een glaasje whiskey.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In dit huis wordt geblowed .... morgen proberen een paddovergiftiging op te lopen.

 

Ik heb 3 porties Nemo killers klaar liggen

 

:innocent: ...

 

Tara er ontstaat hier een ware club kom er maar in kerel !!

 

B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik raak niks aan buiten ons plantje en een beetje lekkere alcohol...soms gaat er gewoon niets boven een lekkere trappist, een hartverwarmende whisky, of een cahpirinha in de zon B)

 

maar in tegenstelling tot wiet lig ik na 3 of 4 alcoholische dankjes wel half lam :innocent:

 

sly

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik blow en drink rosé.

Witte russen kan ik ook appreciëren sinds m`n ontmoeting met AS, evenals BHO na m`n ontmoeting met Esmee. Voor de rest kunnen "de middelen" me gestolen worden, ben ik afkickend nicotineverslaafde sinds m`n 15e (intussen dus al zo`n 30 jaar) en ben trotse vader van drie kids dus de derde soms (on)deugd kun je al raden. . .

 

[Van Dale]Het is "ondeugden". [/Van Dale]

Share this post


Link to post
Share on other sites

LoL patrick,oude kaas?

 

Ik lust ook wel een biertje oid,

ook altijd onder begeleiding van een jointje.

Maar na enkele drankjes hou ik het voor bekeken :innocent:

 

Zeer fijn,soms afzien...

 

Cheers! B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben de laatste tijd verslaafd aan de bacardi-7up.

Maat van me drinkt het altijd, en daardoor heb ik t zelf ook in huis.

Tja, en als die fles er dan staat.............. is t moeilijk om af te blijven.

Whiskey op zijn tijd ook cker, maar wel (en bij deze alvast de excuses naar de whiskeyliefhebber) altijd met cola.

Ja, en op feesten natuurlijk een snoepje, of pakje(s) sos B)

Maar daar is het een feestje voor hé...... Aankomende zaterdag weer, naar Sensation Black

 

ik eet veel oude kaas word er erg blij van :innocent:

 

Toch wel de "Old-Amsterdammer" hé...... daar wordt ik ook blij van.

Lekkerste oude kaas die er is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als er cola bij moet ben je geen whiskey aan het drinken :innocent: dat 3 tot 5 jaar oude slootwater als j&b en johny walker is niet eens de naam whiskey waard B)

 

ps:sorry voor de typo in mn topic ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

absoluut de old amsterdam heerlijk B)

 

verder ben ik een bierman of baco tje

 

en af en toe na het eten beetje kaas met een portje kan ik ook erg van genieten ;)

 

je zou maar niet mogen genieten van je geloof ofzo hoe erg is dat :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Altijd goede bruine rum

Eventueel in combi met cola

 

Bier en kaas en worst gaat er ook goed in en dan een jointje er naast komt het helemaal goed

Tussentyijd de bierbq aansteken voor sate

 

 

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik ben gek op de combinatie thee met een jointje. B)

Nee joh, die lekkere koffie uit de shop.... Geweldig.

Kan zelfs neit tippen aan een lekker bakkie senseo :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

koffie en een jointje voor mij, heerlijk.

alcohol is om gereedschap steriel te maken, niet om te drinken, vergif B)

zelf altijd bier gedronken maar dat haalde de duivel in me boven. Nu relaxen met een lekker jointje.

Dat is voor mij en anderen om mij heen nu eenmaal veel beter :innocent:

 

citroax

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou eten en blowen/roken tegelijk ( niet precies tegelijk natuurlijk B) ) vind ik toch wel zoo goor he..

Zelfde als een sigaret / of joint roken , terwijl je kauwgom in je mond hebt... :innocent:

 

Maar met een lekker glaasjes whiskey bij het blowen is wel lekker jaa!

 

Ik weet trouwens niet of een van jullie dit ook heeft , maar als ik cola aan het drinken ben en ik neem daarna een hijs van een joint dan lijkt t net alsof je hasje aant roken bent.. ( Qua smaak in je mond dan he)

 

Klinkt heel dom ik weet t , maar zo ervaar ik het toch ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bier heel veel en regelmatig, anders koffie....

Een pilletje is heerlijk als ik thuis zit en in bad met het vrouwtje, zekr als ik rare dingen ga zien :innocent:

En 2x per jaar als ik ECHT door wil gaan..... ;)

 

Wiet?? niet kapot van, alleen maar lekker als ik lui ben... B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

;)

 

:innocent:

 

Wiet, bier, rose, vieuxcola :smoke , witte wijn, gepeperde haasbiefstuk, lamsrack van de grill, asperges, baco, Jameson, ice, BHO, ham, mdma kristallen, graskaas, eigenkastomaat, meloen, kersen, hasj, spacecake, paddocuppasoup, gerookte paling (wel uit eigen ton), spacecupasoup, lamsbout, druiven, mango, gebakken zeetong, hertebiefstuk, kreeft van de BBQ, verdamper van evert B) enz..

 

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja, wat moet je hiervan zeggen? Tijdens een vreetkick vindt ik eigenlijk alles wel lekker ;) Krijg nu ook al trek van die opsomming van plantkas.....mmmmm..... :innocent:

 

Maar thee met een jointje is toch wel echt de ultieme relaxing B)

 

En wel nog belangrijker dan de andere ondeugden bij het blowen vindt ik de stemming/omgeving waarin je het jointje rookt, dat maakt voor mij in ieder geval veel uit voor de beleving. Nou ben ik daar wat minder kritisch in geworden aangezien ik dagelijks blow, maar toch :smoke ghehehe....

 

Greetz,

 

Burning Seed...!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat ik kan aanraden is een flesje bessenjenever (liefst filliers) en een pure joint ,

geeft een lekker warm gevoel ,maakt je euforisch :innocent: dan wil je eigenlijk alleen nog goed doen!

(komt volgens mij door al de suiker derin)

lekkere whisky is ook aan te raden , geeft veel ideeën !! en word je niet loom van ...,

moet je wel een halve fles drinken om optimaal effect te bekomen ..

doe dit wel niet dagelijks .. anders AA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op nr 1 komt natuurlijk seks!!! (maar aangezien ik een looser ben en bovendien zo lelijk als de nacht komt dat neer op veel rukken ;) )

 

Ben je jonger dan 18 jaar sluit dan nu deze pagina!

 

Wat betreft drinken : bijna altijd Schultenbrau (bier, Aldi 39cent) of wodka en sinds kort mn eigen kruidenbitter (met wodka en thc :smoke )

 

Qua drugs zijn er verschillende combi's die me bevallen. Voor het stappen (mainstream) een combi van pep,coke en mdmapoeder (mixen en snuiven) met alcohol. Voor het stappen (met kans op seks na afloop) Xtc en alcohol, en dan daarna aan de ghb. Voor het stappen (TeKnOsTyLe!) pep (zuivere! en geen cafeïne zoals in 90% van de gevallen dat je pep koopt krijgt) met Lsd (uit de fles zodat je kan doseren en niet afhankelijk bent van wat er iemand op dat zegeltje smeert) met veel alcohol. En dan meestal nog wat ketamine of lachgas tijdens het afteren. Voor thuis (voor het ontbijt) "zachte alcohol" (b.v. pasoa of pisang ambon met jus) met een ice of bho jointje. Voor thuis (na het ontbijt) alles wat hier boven staat als het te krijgen is ;) .

 

 

Met voedsel doe ik niet ondeugend want heb geleerd dat je niet met je eten mag spelen!

 

 

Pffff een blokje kaas en een kopje thee... En als je gek doet dan pak je een kauwgum met guarana en glaasje moezel met ijs?? B)

 

Sorry hoor! Maar dit topic gaat over ondeugden toch!?

 

TeKnO :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo een lopend laboratorium denk

 

ik denk dat we jouw binnenkost bij de serie HOUSE tegen komen

 

ga zo door :innocent:

 

met de seks heb je wel gelijk B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

house rocks :innocent:

 

alcohol MET MATE consumeren is gezonder dan geheelonthouden ;), en een glaasje rode wijn bij het eten is zelfs extra goed voor de bloedsomloop...

dus ik ben een gezonde kerel met mn 5 a 6 porties alcohol per week :smoke...die paar grammetjes wiet daarentegen zijn iets minder gezond omdat ik meestal toch meer trek heb in een lekkere joint dan in mn vapo B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben voornamelijk een bier liefhebber naast eten, eten staat natuurlijk ook op het menu, zolang het aardappels bevat!!

Gekookte aardappels zijn echt m'n favo eten, macaronie is ook wel lekker maar gekookte piepers (as in limburgs) zijn nog altijd een + punt!

Asperge soup, het liefst vers en niet houterig (bah!) :innocent:

Biefstuk, met gehakt kom je net tot de vuilnis bak bij me!

 

Wat is jullie ultiemate groente ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...