Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

matijs

Ari' S En Mathi 's Guerilla

Recommended Posts

yuw ,

ik heb onlangs samen met een vriend een 14tal plantjes in een bos in de buurt gezet .

de zaadjes van de skunk en de nycd heb ik gwn uit de wiet gehaald en andere zaadjes van iemand gekregen .

we hebben de plantjes eerst tot een 15 tal cm laten voorgroeien en dan in volle grond gezet . De plantgaten zijn verbeterd door toevoeging van compost en beendermeel . voor de rest geven we de plantjes hesi supervit en in de bloei gaan we hesi bloeivoeding geven . rond elke plant hebben we een net gespannen .

zeg ff wat je er van vind :innocent:

 

dame blanche :

med_gallery_4303_2341_1876263.jpg

 

 

de plek :

med_gallery_4303_2341_28522.jpg

 

nycd haze :

med_gallery_4303_2341_1295015.jpg

 

 

skunk plantje :

med_gallery_4303_2341_512192.jpg

 

 

guerilla spot :

med_gallery_4303_2341_1847845.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er mij een oerwoud uit waardoor jij je weg gebaant hebt. :innocent:

Heel mooi aangepakt moet ik zeggen, ziet er zeker de moeite uit om te volgen.

 

Greetz BB

Share this post


Link to post
Share on other sites

het lijkt wel of er bevers zijn langs geweest... of heb je zelf voor een beetje meer licht gezorgd :innocent: ..

 

succes, gr mister R

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt daar staan een Dame Blanche staan maar je bedoeld zeker NIEUWE DAME BLANCHE of NDB.

Maar ik herinner me niet dat ik je zaden van de NDB heb gestuurd.

 

Die voeding is niet volledig dekkend lees daarvoor mijn Topic hieronder Grondverb....

DB

Share this post


Link to post
Share on other sites

jep heb er wel een paar bomen moeten omdoen om voldoende licht te krijgen . ik denk dat we er een stuk of 8 hebben omgedaan B)

en de plaats is vrij onberijkbaar omdat er allemaal netelveldjes rondstaan , maar de laatste tijd vliegen er vaak helikopters overheen , hoop dat ze het ni gaan ontdekken vanuit de lucht

thx voor de reacties

ga zaterdag nog is een paar fotos gaan maken

 

Je hebt daar staan een Dame Blanche staan maar je bedoeld zeker NIEUWE DAME BLANCHE of NDB.

Maar ik herinner me niet dat ik je zaden van de NDB heb gestuurd.

 

Die voeding is niet volledig dekkend lees daarvoor mijn Topic hieronder Grondverb....

DB

 

ja weet eig ook niet goed meer welke zaden je hebt opgestuurd kon ook een outdoormix zijn maar ze doen het in ieder geval wel goed :innocent: . nog eens bedankt hiervoor .

 

de voeding is inderdaad niet volledig dekkend maar ik denk dat de bosgrond samen met de compost op zich al een zeer goede grond vormen met een goed bodemleven . de grond stikt ook van de wormen en denk dat dit alleen maar positief is

 

hints en tips zijn altijd welkom

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja,

idd jammer van die boompjes ,maar ja , "nood breekt wet" .

als ik jou was zou ik die stronken toch ergens anders gaan leggen , anders vraag je om aandacht..

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey ,

heb eindelijk ng eens nieuwe foto s kunnen trekken , de plantjes beginnen er toch vrij goed uit te zien denk ik . de meeste zijn ongeveer 1,15 m

 

nyc diesel

med_gallery_4303_2341_2772923.jpg

 

 

ng nycd

med_gallery_4303_2341_745321.jpg

 

 

de mooiste plantjes

med_gallery_4303_2341_893900.jpg

 

andere 6

med_gallery_4303_2341_37637.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo,je planten staan er gezond bij,maar als je zaadplanten hebt dan moet je ze koppen(toppen) en wel 3X.

 

Nu krijg je 1 hele dikke hoofdtop en de totale opbrengst is veel lager als met brede planten door dat toppen.

 

Vermoedlijk is het nu te laat om het alsnog te doen maar volgend jaar moet je het niet vergeten.

 

Misschien kun je nog 1 doen als test mits er totaal geen bloeiverschijnselen zijn te zien.

DB

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey , ben gisteren ng is gaan zien nr de plantjes . ze zijn nu eht hard aan het groeien maar ik heb bij ng maar 3 van de 14 plantjes gezien dat ze zijn beginnen bloeien , is dit wel normaal . ik had 2 jaar geleden hollands hope staan en die waren nu toch al zo n 2 weken in de bloei . kan ook wel aan de soortjes liggen want ik weet dat de nycd laat bloeit maar de skunks en de outdoor zaden zouden toch al lang moeten bloeien ? iemand enig idee ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

en de outdoor zaden zouden toch al lang moeten bloeien ? iemand enig idee ?

 

Ik betwijfel of het wel echt outdoor zaad was,heb jeb je ook een naam van dat outdoorzaad?

DB

Share this post


Link to post
Share on other sites

yuw , heb ng s fotos gaan nemen . heb vandaag 1 mannetje gaan omdoen dus hebben we ng 13 plantjes staan . bij 4 ervan begin je de bloei al stilletjes aan te zien

 

kleinste zes

med_gallery_4303_2341_317778.jpg

 

 

allemaal

med_gallery_4303_2341_40128.jpg

 

 

...

med_gallery_4303_2341_878962.jpg

 

grootste plant

med_gallery_4303_2341_108837.jpg

 

 

vrouwke , met een omgehakt manneke in men hand

med_gallery_4303_2341_159460.jpg

 

lowryder 1

med_gallery_4303_2341_2409142.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Dame Blanche

 

Wat je zegt over dat je 3 maal moet toppen of gewoon al moet toppen bij zaadplanten

is dat altijd zo? :wOOt

 

Heb namelijk 2zaadplanten ook guerilla die nog geen enkele keer zijn getopt en zijn toch

heel wat dikker in vergelijking met dedeze, ze doen me wat denken aan men binnenplant

toen die juist naar buiten verhuisde :P

 

Grtz :blink: :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok ok op aanvraag van de chrisse zal k nog is een updateke doen se :lol:

t is wel al effe geleden maar heb het een beetje uit het oog verloren .

in het totaal zijn er nu nog 6 planten over . 1 nycd ( die ik vrees ik nooit zal kunnen oogsten )

2 onbekende soortjes die al mooi aan het bloeien zijn en 3 skunks die niet zo groot zijn maar toch een mooie topvorming beginnen te vertonen. moest het weer nu maar eens meezitten dit jaar zou het goed zijn maar zoals het er nu voor staat vrees ik toch voor een goede oogst . maar ja we zien wel wat het geeft . het was allesins een toffe ervaring om guerilla te kweken .

 

bloeiende skunk

med_gallery_4303_2341_2454362.jpg

 

 

 

nog is bloeiende skunk

med_gallery_4303_2341_1839723.jpg

 

 

 

onbekend soortje

med_gallery_4303_2341_2270630.jpg

 

 

 

nycd die spijtig genoeg nog zo n 7-8 weken zal moeten bloeien

med_gallery_4303_2341_36521.jpg

 

topje van de skunk thc vorming begint stilaan goed te komen

med_gallery_4303_2341_3263628.jpg

 

 

 

de hele familie ( 2 onbekende vanvoor in het midden de nycd en 3 skunks helemaal vanchter maar je ziet ze niet zo goed )

med_gallery_4303_2341_3010393.jpg

 

 

 

nog eens de nycd

med_gallery_4303_2341_969508.jpg

 

 

zeg wat je er van vind .

greetz ari en mathi

Share this post


Link to post
Share on other sites

hay ari en mathi,

 

wanneer zijn deze foto's genomen???? gister ??? dan ga ik het ergste vrezen.

als ik zo naar die topjes kijk denk ik dat de opbrengst niet zoveel zal zijn..

de dames zijn dun en mager en er zitten weinig topjes aan die ook nog erg klein zijn :) .

ze zijn in een spriet omhoog gegroeid, denk toch echt dat ze te weinig licht krijgen, ..

en ze hebben nu nog uiterlijk een maandje te gaan.

 

gr :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja de topjes die je op de fotos ziet zijn van de skunk dit zaad is afkomstig uit wiet en het zijn dus niet echt goede zaden van deze plantjes schat ik max 40gr per plant maar de 2 onbekende soortjes hebben toch wel al vrij mooie topjes en zijn niet zo gespriet als de rest. fotos zijn btw van 3 dagen trg en ja ze moeten ng wel effe staan dus hoop dat ze het tot het einde zullen halen

Share this post


Link to post
Share on other sites

zeker, hoop ik ook voor jullie :) , maar ben er alleen niet echt zeker van of het 40 gr de plant word.. we zullen het zien als de tijd daar is...

alles is meegenomen, elke gram die je zelf kweekt hoef je niet te kopen :lol: ..

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

wil je niet ontmoedigen maar tgaat bijna vriezen...

veel succes nog :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

ontmoedigd zijn we spijtig genoeg al we hebben last gehad van rot en hebben gwn alles wat er al aan was ( wat dus nog bijna niks was ) moeten afdoen . we hebben toch nog een super cake van gemaakt . tja volgend jaar beter zeker :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn medeleven hebt ge matti:), en af en toe zal ik je pijn wel wat verzachten hahah, maar zoals ge zelft zegt, volgend jaar beter hé maat

 

 

Greetz

Chrisse

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...