Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
masteryero

Abijna Allemaal Mannen !!!!

Recommended Posts

hey mensen ik heb 20 lowryder in de tuin staan waarvan heel gek de lowryders pas naar 5 weken in de bloei schoten , is dit normaal ???? ik dacht dat dit al naar 3 weken zicht baar moest zijn

 

 

gek genoeg kan ik van 4 lworyders het geslacht nog neit zien maar vermoed dat dat dames zijn maar 16 van de 20 lowryders zijn MANNEN !!!!

 

ik schok me rot toen ik weer is ging kijken in de tuin in de kweek bak al die kerels de planten hebben zwaar weer moeten door staan en hebben constant zeik nat gestaan omdat ik ze vast in de tuin had staan

 

heeft dit veel invloed op het bepalen van de plant tussen mannetje of vrouwtje ?????

 

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een lowryder kan ook best wel koude tempraturen aan hoor, in de raarste landen kan je die nog groeien, dus ook nog in alaska ( zegt genoeg)

 

Ik heb hier dan wel lr2, maar deze bloeit ook later, en denk toch dat het door buiten kan komen en niet onder licht is gegroeid en dat hij doordat iets later bloeit. mijne staat in een 7 liter pot, en heeft sinds 21 mei buiten gestaan. Maar bij mij ontbreken lichtelijk nog de pistels. mijne op afstand: http://www.wietforum.nl/uploads/1183906591...2034_299151.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

danmm wat een lowryders B) die van mij zijn niet groter dan een cm of 15 dat van jou zijn bijna bomen ;)

 

maar dan nog zit ik met de vraag hoe kan ik van de laat maar zeggen 20 zaden 18 mannen krijgen

( vandaag weer een man gespot ) :innocent:

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is echt balen man B)

 

maar je hebt denk ik nu toch betere zaden ;)

zaaien die handel :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@master

als je echt je best gaat doen om het geheim te ontrafelen zal ik ik je daarbij een handje gaan helpen

en stuur je 50 lowryder zaden op B)

laat ons allen wel een beetje mee kijken en hopen dat we er allemaal wat aan hebben.

 

dus bij deze komen er 50 zaden jou kant op en zet hem op :innocent:

 

 

 

p.s pm me je adres nog even want die heb ik per ongeluk gedelete.

 

 

succes ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

zeker relaxt :innocent: ik heb je een pm met mijn adres gegevens gestuurd.

 

zeker laten ik dan ook het een en ander zien ik maak daar wel een verslag van B)

 

het kan wel fftjes duren want ik ben op dit moment vol ;) er moet het een en anders afbloeien :smoke

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

graag gedaan en ik heb wel geduld!

 

maak er wat moois van :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja howeiiiii dan toch daar is die eindelijk dan een vrouwelijke lowryder wellis waar de laatste maar goed

we hebben er een beetje gelukt en wijsheid en ik kan toch nog meer praten over hoe een lowryder smaakt:D

 

wat een opluchting ik dacht ff dat ik alleen maar mannen aan trok :smoke toch nog een lelijk klein eendje die me wel aantrekkelijk von :nerd

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi, ik ken het probleem.

Van mijn 8 lowryder was alles man.

Erg frustrerend ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kweek heel regelmatig lowryder en heb toch bijna altijd tussen de 40 en 50 % dames

Ik groei ze nu wel voor onder hpi en dat scheelde wel

 

Ook heeft de temperatuur er volgens mij mee te maken in de eerste 2 weken

Ik probeer het nu constand op 22 a 23 graden te houden

En ik zet ze eerst in een zaai en stekgrond met groei voeding

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik dacht dat lowryder een redelijk stabiel soortje was, met nauwelijks herma verschijnselen. Wat dus ook wil zeggen dat een plantje gewoon een vrouwtje of een mannetje is en dat je daar niet echt meer iets aan kan doen (wat wel bij andere soortjes het geval is). Of sla ik de spijker nu helemaal mis?

 

Misschien is het mannelijke stuifmeel wel veel vruchtbaarder ofzoiets, dat het probleem niet in het opgroeien, maar in het bevruchten zit (Ben even aan het brainstormen, waarbij ik even niet gehindert word door enkele kennis ^^)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probeer de banaantjes maar uit je plantjes te halen, als je zeker weet dat dat het zijn.

 

Kijk maar eens wat ze gaan doen, maar vooral niet wegdoen :nerd

 

Het ligt vaak aan de omstandigheden waarin ze opgroeien.

 

Geef ze voldoende licht, aarde (luchtig), de ruimte, water en aandacht :rofl

 

GrtZ Blowsterke :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

iik zal er aan denken tnxx mensen

 

in middels zijn er 4 bloeinde vrouwen lowryders in de tuin en meot zeggen dat ik wel onder de indruk ben van de top op bouw, omdat ik normaal bij andere buitensoortjes altijd eerst fluffie toppen krijg die naar 4 weken pas dicht beginnen te groeien was dit echter anders bij de lworyder. het is mischien neit veel wat er van zo'n plant komt maar het is zeker wel compact ht is nu schat ik 3 weken gelden dat ik voorbloei zag en zag dat het mannetjes waren ( de vrouwen waren een paar dagen later bekend ). en het is nu een week geleden dat de toppen echt aanzetten

 

ze doen het mooi, ik heb er eentje tussen zitten die ik denk te gaan bestuiven met de 'choose one' mannelijke lowryder, het vrouwtje is vrij klein 25 cm ofso maar heel compact en ontzettend veel topjes erop wat ik in de deze soort graag terug wil zien :whistling

 

greetzzz masteryero

 

ps : ik heb nu wel een nieuw camera maar krijg verd*omme me cd niet geinstalleerd anders had ik ff een paar picca's neer gezet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...