Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
tnt207

Zou Het Lukken?

Recommended Posts

hoi

 

ik heb een aantal vraagjes voor julie

 

ik heb 13 guerillia planten buiten staan

 

ze groeien niet echt door omdat het zo slecht weer is maar daar komen ze wel doorheen

 

nu is mijn idee : kan ik planten in oogstijden gwn leegplukken maar de plant voor de rest laten staan?

het zijn tenslotte 2 jarige plante dus ze horen een winter te overleven en door te groeien , dit wil ik doen tenminste als dit geen negatieve effecten heeft op men oogst , en als iemand ervaring heeft met planten te laten door groeien tot 2 jaar ?

 

men soorten zijn : purple power , white lightning en dutch passion nr 1

 

van purple power kan ik veel info vinden en van dutch passion ook maar heeft er iemand ervaring met white lightning?

 

het enigste dat ik weet is dat deze onbekende soort het mooiste en het grootste groeit van al men planten , ze hebben prachtige dikke blaren met veel vertakkingen en ze gaan vroeger in bloei dan de pp en dp nr 1

 

iemand info over al mijn vraagjes??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cannabis is een één jarige plant, niet twee.

Ze zullen doodgaan in de winter. dat is één ding dat zeker is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan heb ik me weer iets laten wijsmaken , bon die vraag is al opgelost nu nog of iemand iets weet over white lightning

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Nepal/noord india/zuid china, die regio, bestaan er wel degelijk meerjarige cannabisplanten.

 

In theorie kan je wel de toppen eraf halen en de plant weer door laten groeien, maar (helaas :innocent: ) niet in het Nederlandse klimaat.

 

Veel succes met de planten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

dus indoor zou het dan wel moeten lukken?

 

aangezien ik nog 5 binnen heb staan kan ik het mischiens nog daar op proberen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb zelf geen ervaring met binnenkweek, maar als je de lichtcyclus na het oogsten weer op 18/6 zet moet de plant weer terug de groei in gaan (moet er wel nog wat blad aan zitten). Zoek eens op "revegging".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook al zou dat nog lukken wat mij sterk lijkt,denk dat je dan meer aan stroomkosten kwijt ben dan dat het opbrengt :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja denk ik ook, lijkt mij ook geen efficiente manier van kweken. Als je een plant met supergenetica hebt die je wilt bewaren is het wel handig.

p.s. dat het kan is zeker (moet je maar 's opzoeken)

Share this post


Link to post
Share on other sites

SuperflY, dit is outdoors :innocent:

 

Ik heb wel eens ergens wat gelezen dat et kan. Maar an wel het jaar er op.

Kijk ff op de chat of iemand het weet, ik weet niet waar iik het heb gelezen maar het duurde wel een jaar voor het wat werd.

 

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

dus indoor zou het dan wel moeten lukken?

 

aangezien ik nog 5 binnen heb staan kan ik het mischiens nog daar op proberen?

 

 

Ik heb het over deze post he ERT :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Superfly

 

Nee juist buiten had ik egrepen dat het na dat jaar wel weer wat kon worden, dus niet BINNEN :innocent:

 

 

Nee het moet wel leuk blijven, anders 2 hokkies naast elkaar en nooit meer groeien B) ;) :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik gebruik helemaal geen lampen ik heb een serre die verwarmd is ( de mama haar groenten staan er ook )

 

en die groeien net zo mooi als die dat buiten staan , zelfs beter omdat er daar geen slakken aan kunnen.

 

heeft er nu iemand ervaring met white lightning? of het een goed wietje is ofzo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

White lightning nooit van gehoord. Misschien kruising white widow x northern lights? Zal vast goed zijn.

 

p.s. je planten terug de groei in brengen in een serre zal ook niet lukken omdat de daglengte dan te kort is (=de reden waarom een plant zowiezo gaat bloeien).

Share this post


Link to post
Share on other sites

white lightning

 

Lineage: White Widow x N.L.#5 (F-1 hybrid)

Genotype: Mixed, primarily Indica

Indoor Maturation: 55 to 60 days

A sensational cross between Northern Lights #5 and White Widow. Wonderfully sweet and resinous. The plants have a mostly Indica growth pattern and excellent hybrid vigour. The buds look sugar coated with resin and produce a classic, astounding Indica stone. The pungent sweetness of the White Widow really comes through in this blend, adding a touch of fruitiness to the Northern Lights #5.

 

alsjeblieft :innocent: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...