Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Sjoerd23

72 Pptjes Onder 4 X 600w 2 Afzuigers Van 350w Inblaas Etc Etc

Recommended Posts

Nouja iedereen heeft zijn hart weer gelucht, dan gaan we nu maar weer over tot de orde van de dag.

 

Bier :blink: :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

LOL dit is echt grappig als je zwaar stoned ben :no hehehe ;)

 

de groenten van DoodyMann :D ]

Share this post


Link to post
Share on other sites

hij is ets begonnen maar het groen is nog nat achter zijn oren :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier klopt geen reed van, let op;

 

Bezig in de eerste post

1e post Ben de laatste tijd erg drukjes geweest maar heb ze nu 14 dagen staan waarvan 4 dagen op 18 uur

 

Zijn 4e post na een tijdje stoned te zijn en zelf niet meer weet wat ie doet en zegt en schrijft;( mijn idee hoor)

4e post Begin volgende week start ik en dan zal ik alles effe bijhouden

 

Ben je nou wel of niet begonnen is mijn vraag dan :D

 

??????????????Eerst begonnen en dan weer begonnen, ik snap er geen zak meer van en ga dit ook niet volgen. Wordt naar mijn idee F****G langdradig zonder enig, nou vul maar in.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kweekt dus in potten van 6,5 liter met de maat 20x20x23 en hebt al je potten tegen elkaar staan in een sea of green in elke tent heb je 2x 400 watt hangen totaal 800 watt

 

 

en je wilt weten of je een dicht begroeit oerwoud krijgt het antwoord ja dat ga je zeker krijgen om het een beetje tegen te gaan moet je je planten goed dieven en alle topjes die geen licht krijgen verwijderen anders krijg je erg veel gruis onder in de planten en daar heb je niks aan

 

 

je hebt het over A en B voeding maar waarom neem je niet een 1 compenent voeding hoef je ook niet natedenken over hoeveel A en hoeveel B

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat ik echt niet snap is dat er hier mensen serieus op ingaan weetje ,

dat ze uit gaan leggen hoe die dit het beste aan kan pakken , het beste wat ie kan doen is

beter het forum lezen , geen mongolische topics beginnen en anders gebanned worden .

Als je een kweekverslag begin zorg dan dat je al fotos hebt en niet zon lulverhaal van :

binnenkort zet ik mijn heeele zolder vol , fotos moet ik nog maken . daar hebben we niks aan .

 

Laterzzzzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...