Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
trendhopper

Grote Planten

Recommended Posts

hallo

 

ik heb een vraagje waneer kan ik volgend jaar beginnnen(buiten) als ik echt grote planten wil krijgen. en welke soort zoude jullie aanbevelen voor grote opbrengst.

 

ciao :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

het gaat niet alleen om wanneer je begint maar ook hoe je de plant behandeld. ik zou als ik jou was gewoon es rondneuzen op het forum (Zoekfunctie is zeer handig)

 

paar tips:

zet ze in volle grond (minder onderhoud plus ze kunnen(!) "ongelimiteerd" groeien"

neem de eerste keer een makkelijk soortje.. pp heeft hoge opbrengst, niet te moeilijk en grote plant. Kijk anders eens op bijvoorbeeld www.dutch-passion.nl

kies je plek voor je planten zorgvuldig uit. Lees gewoon even de stickys in het outdoor forum

Zorg voor genoeg kniphulp :nerd

De plantjes kunnen in principe begin/half mei naar buiten, afhankelijk van het weer.

Maar nogmaals, lezen lezen, er is namelijk ook een verschil tussen het kweken met zaadjes of met stekjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hi trendhopper,

 

Leuk dat je je bij ons heb geregistreed. :nerd

 

Begin aub met het lezen van dit topic, hierin staan een korte opsomming van de regels en ik verzoek je dat goed door te lezen :nerd voordat je iets post op het forum.

 

Voor beginners is dit topic erg aan te raden, hier staat veel info in om goed van start te kunnen gaan.

 

Zou je zo vriendelijk willen zijn je hier even voor te stellen aan alle users? ;) Is wel zo leuk voor alle andere users zodat ze gelijk weten wie je bent. En als je tijd hebt :P kom dan ook eens kijken op onze chat...

 

Verder wens ik je veel plezier hier op 't forum.

 

Groeten,

 

Stijlloos :lol:

 

Berichtje niet gezien in je postvak ?

 

En je kan zelfs nu nog beginnen,maar dan krijg je niet zulke monsters als jij wilt.

Dus heb je nog een heel jaar om te lezen en volgend jaar een goede start te maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gooi wat zaad in de grond rond februari maart...

 

en wat er dan naar bovenkomt schrik je van...

 

het kat overigens wel een maand of 2 duren voor je iets ziet :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...