Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
hay5

Papaver

Recommended Posts

nu ik op het punt sta de bollen te oogsten (van bejaarden) vraag ik mij af wat de dosering ongeveer moet zijn.

 

als je het rookt, als je het eet, en je kan het niet snuiven denk ik??

 

hay5

 

p.s. sorry als het in een ander topic moest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ga jij de tuinen van bejaarde mensen leegroven in een poging goedkoop aan je stuf te komen zonder te realiseren dat er iets meer voor nodig is dan alleen papaver ?

zo ja dan vind ik je een hele grote eikel :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

ongelooflijk ....

 

ruwe opium moet je volgens mij eerst bewerken.

 

Ding Dong

 

Esmie

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol bovendien oogsten ze dat door de bollen in te snijden aan de plant als ik het wel heb..

 

hehe opium schuiven heb ik wel van gehoord maar opium snuiven nooit :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites
ongelooflijk ....

 

ruwe opium moet je volgens mij eerst bewerken.

 

Ding Dong

 

Esmie

 

Hoeft niet, maar beter van wel. En, ze zijn als het goed is nog niet rijp genoeg deze tijd van het jaar...

Veel plezier en hopelijk krijg je een wandelstok naar je hoofd gesmeten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik weet dat ruwe opium gerookt wordt.

 

je hoeft het niet te bewerken, je kan het wel een zuurbehandeling geven en daarna zelfs heroïne van maken.

 

mogelijk is het om het sap eruit te laten lekken maar efficienter is het om de bollen te laten drogen, door de blender te doen, met 70 graden water te laten trekken, en het water in te laten dampen.

 

ik heb mezelf al wel redelijk ingelezen alleen ik kan nergens een dosering vinden.

 

hay5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hay5 vergeet het filteren van het goedje niet door een koffiefilter, maar dat wist je waarschijnlijk wel.

 

Ik heb ff de dosering voor je opgezocht op erowid :innocent:. (Je hebt vast al wel gelezen hoe verslavend het is dus ik zou het bij (een) enkele keren houden. B))

 

The best way to smoke O is in a bong. Assume you've cut and grown your own O: store it in small flakes in an airtight bag, or just dry the heads you wiped it on and smoke them. You can mix O with tobacco or pot, or smoke it on its own.

O burns at a higher temperature than pot or tobacco, so keep your lighter at its hottest. Initially pack small cones as O will keep burning long after your tobacco or pot has gone out: you can waste quite a bit without realising it. The taste is a bit of a shock at first, but the smell of the smoke is a delightful sweetish pungent scent. If you've ever read anything about smoking opium you'll recognise the smell immediately...

As to the amounts you'd start with, it's best left to the individual really, start with a MATCHHEAD SIZE PORTION of opium per person and take it from there. The effects of O are fairly immediate, making it easier to calculate an appropriate smoking dose as opposed to say, dropping acid. It is, of course, much easier to overdose via oral dose of opium, which is why I've recommended the smoking route.

The effects of O last 2-3 hours, depending on body size, tolerance, how much you've smoked. I've absolutely no idea as to how long traces stay in your bloodstream. Side effects- well, you sleep well, and next day you experience a certain amount of lassitude if you've had a fair bit, but that's all I'm aware of. I've heard it can cause nausea and constipation and have experienced neither.

Share this post


Link to post
Share on other sites

en laat het weken in ammoniak B) jezus zielig persoon dat jullie info willen geven aan zon eimand :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites
en laat het weken in ammoniak ;) jezus zielig persoon dat jullie info willen geven aan zon eimand :innocent:

Als hij het toch wil doen kan hij beter de juiste info hebben, maar hierbij wil ik inderdaad wel laten weten dat rippers mij B) maken. 's nie goed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee vekerde info hadden ze hem moeten geven toch niet normal dat hij van oude mensenen bejaard papavar gaat jatten hij mag het wel bij mensen proberen die nog niet bejaard zijn. zon eimand heeft totaal geen opvoeding gehad!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kunt er lekkere thee van de bollen zetten. Maar let op ... niet meer dan 5 keer per dag, en niet minder dan 5 dagen in de week.

 

En wanneer het papaverseizoen is afgelopen, en je genoeg thee hebt gedronken kun je altijd nog nieuwe bollen online bestellen.

 

Waarom moet je het trouwens bij bejaarden uit de tuin stelen? Neem 1 grote vuilniszak, en ren door alle voortuinen in je stad/dorp om alle papaverplanten van hun zaaddozen te plunderen. After all, je kunt beter maar voldoende papaverbollen inslaan voor het geval ze op mochten raken.

 

Lekker goedkoop en ouderwets lekker. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga niet jatten, maar vraag aan die bejaarde mensen, of je voor een schoolonderzoek, en een biologieverslag aan de papavers mag komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...