Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
defQon Soldier

Green Sensation Van Plagron

Recommended Posts

Hey mensen,

 

ik zit even in dubio..

Ik zit nu op 19 dagen bloei, en weet niet goed of ik nou wel of niet de PK13/14 moet toevoegen.

Ik heb Puppy en Rabby hieronder even gequote, en ik kan me in beide verhalen vinden.

Wat ik zowiezo niet wil is mijn dames overvoeden, maar wil natuurlijk ook niet dat ze eventueel tekort komen.

 

Moet ik nou wel bij het gebruik van Green Sensation + Terra Bloom, de PK13/14 gebruiken of niet?

En zo ja, ik welke week(en) en in welke hoeveelheden (misschien ergens een schema'tje erover??)

 

De vriendelijke groeten, defQon Soldier

 

Wat ik afraad is en pk13,14 en green sensation tegelijk geven dit is dubbel op en buiten dat het een kostbare zaak is heb ik niet het idee dat de plant het er beter op gaat doen.

 

 

Ik heb dit keer Green Sensation gebruikt met toevoeging van PK13-14, waarom ik dit gedaan heb wil ik effe uitleggen.

 

Op de fles van GS staat o.a. duidelijk vermeld...

PLAGRON --> Green Sensation maakt alle andere toevoegingen als bv p-k 13-14 en enzymen en alle andere bloeistimulatoren overbodig...

Echter op de site van plagron staat bij de kweekschema's (http://www.plagron.nl/2005/Plagron_NL/NL_web/pages/kweekschema.shtml) dat er Alga-Bloei gebruikt moet worden, bij het lezen van dit produkt (http://www.plagron.nl/2005/Plagron_NL/NL_web/pages/a-bloei.shtml) zie je direkt dat deze PK 13-14 bevat ???? Wie bij Plagron heeft nu gelijk ?.

Groetjes.

 

Puppy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er is een verschil tussen de Alga lijn ( 100 % Biologisch ) en de Terra lijn ( bio mineraal ) wat dus betekend 2 verschillende kweekschema,s.

Als je Plagron Terra bloom gebruikt dan gebruik je alleen GS en terra bloom .

Zelfde met de Alga lijn als je Alga bloei gebruikt dan geef je dit gecombineerd met GS

 

DUS GEEN PK 13/14 EXTRA TOEVOEGEN !

Dus roots,terra grow, terra bloom , Green Sensation en enzymen en klaar

 

Neville

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad Def je moet geen pk 13/14 meegeven staat volgens mij ook heel duidelijk op de fles

en het is echt top spul ik ben blij dat ik over ben gesta :nerd pt op plagron :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites
DUS GEEN PK 13/14 EXTRA TOEVOEGEN !

Dus roots,terra grow, terra bloom , Green Sensation en enzymen en klaar

 

Neville

Ok thanks voor t snelle antwoord, dan zit ik dus op schema :nerd

Die enzymen is die Enza Forte toch?

 

@ Power P....... Het staat volgens mij ook duidelijk op de fles, alleen bij het lezen van de reactie's van Rabby en Puppy begon ik te twijfelen.

Daarbij ken ik ook iemand van de shop die wel pk13/14 gebruikt.

Even voor de zekerheid vragen dus hier (waar de plagron experts bij uitstek zich bevinden :nerd )

 

Groedels, defQon S....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb 2 x Green Sensation gebruikt, 1 x zonder en 1 x met Pk 13/14, beide oogsten waren gelijk qua uitkomst.

 

Groetjes,

Puppy.

 

Ps, ik heb bij beide NIET de produkten van Plagron gebruikt alleen maar Green Sensation.

Ik kom ook terug op mijn besluit om hier niet mee verder te gaan, op dit moment ben ik mijn hokkie aan het verbouwen en wil het dan weten, en ga hiervoor een complete lijn van plagron gebruiken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik draaide hiervoor ook op een mix van meerdere voedingssups. (Plagron, H&G en Bio Nova)

Ben hier op afraden van de shop mee gestopt en volg nu ook de complete lijn van Plagron

(ofschoon de shop mij H&G adviseerde, maar ja..... ik heb een beetje een eigenwijs karakter, en ga voor waar ik t beste gevoel bij heb)

Het schijnt ook dat een mengsel van verschillende soorten merken niet goed is, omdat ze niet op elkaar zijn afgestemd, en als je 1 lijn volgt is dat wel zo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan verkeerd zijn hoor maar is het niet zo dat er al PK 13-14 in Alga bloei zit ?

 

NPK hiervan is 1,5-13-14

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

@defcon het is een heel verschil of je bij de gss de bloeialgen 1,5,13,14plagron of een pk 13,14 van canna gebruikt heb beide geprobeerd maar zou de lijn van plagron aan houden gss+algabloei de andere pk13.14 bn h&g zijn nogal agressief als je die van Hesi gebruikt bio min is dat al een stuk minder in combinatie met gss bedoel ik dan, maar met de algabloei van plagron kan je echt ver gaan tesamen met gss. Doe eens een expmtje ik moet ook alles eerst zelf zien ben echt een ongelovige Tomas en het hangt ook van de strain af ,een ppp kan veel meer hebben als een silverhaze en dan kan je ook nog alleen gss gebruiken kijk hoe de dames erbij staan en maak een schema. heb een ec van 1.8 en daar nog gss bij dat kon de ppp aan maar bij de sh moest ik echt terug naar een ec 1.4 en dan gss erbij gewoon proberen op voorwaarde dat je meters hebt echt noodzakelijk ! ik hoor het wel feit is dat het veel geld is maar heb laatst wel een 5 liter gss gehaald als je weet dat het op zeker geld in het laatje brengt tweifel je niet meer en omdat we toch strains hebben die mooi voor de dag komen en een hoge ec aan kunnen met gss en daarbij goed te verkopen zijn is het rendabel beter kan altijd maar voorlopig zijn we of ik zal voor mezelf praten ben ik tevreden ondanks ong 350e 5l gss de mazzel :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

tering jantje rabby. gebruik eens punten enz. Het is 1 lange zin.

Dit leest toch niet goed zo.

 

citroax

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik kan verkeerd zijn hoor maar is het niet zo dat er al PK 13-14 in Alga bloei zit ?

 

NPK hiervan is 1,5-13-14

 

grtz

 

Uhm en het is 100% organisch ????? hier klopt iets niet of de fabrikant jokt zoals meerdere fabrikanten in deze branche...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je Rob van Plagron neemt is een Green Sensation zat. Dus wat een problemen allemaal. Nergens nodig voor.

Als je nog 14 dagen moet gaan zou ik kiezen voor 2 zakjes per 100 liter HG Shooting Powder voor maar 14 dagen. Als je plagron neemt dan zou je in de 4e week bloei moeten beginnen met Green Sensation. Wat een iets langere tijd naar mijn idee nodig heeft om goed tot een resultaat te komen. Ik heb geprobeerd in de laatste weken Green Sensation toe te voegen maar de uitwerking was iets minder vollere bloem dan met de HG. Ik vind de HG op korter termijn sneller werken maar het lijkt wel dat Green Sensation hardere toppen geeft.

 

Normale basis voeding met HG Shooting Powder, EC op 1.2 / 1.4 aan maken en dan 2 zakjes op 100 liter erin, voor Green Sensation basis voeding EC op 1.4 / 1.6 aan maken en 100 ml op 100 liter.

De PH zit op 5.8 / 6.0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...