Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Chaz

3x South India X Skunk

Recommended Posts

Zo het is weer tijd voor een update! Ben deze week een beetje gaan bijvoeden met bio-grow. Maar heb toch het idee dat sommige planten nog niet klaar zijn voor voeding ondanks dat ik ze 3 weken enkel water heb gegeven.

 

De eerste vrouw! Heeft wat probleempjes maar blijft toch lekker doorgroeien.

med_gallery_11399_2382_1458650.jpg

 

M'n kleine struikje :verrygood

med_gallery_11399_2382_329511.jpg

 

Deze staat er een beetje slapjes bij. Geen idee waarom maar zo staat ie vaak.

med_gallery_11399_2382_1223149.jpg

 

De 2 in 1 waarvan de grootste heeft laten zien dat het een dame is ;)

med_gallery_11399_2382_1274927.jpg

 

5 op een rij :)

med_gallery_11399_2382_241715.jpg

 

 

Hier zijn ze net wakker!

med_gallery_11399_2382_31368.jpg

 

 

Check it!

med_gallery_11399_2382_179784.jpg

 

 

 

 

med_gallery_11399_2382_790805.jpg

 

 

 

 

Dat was hem weer!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke heb een dagje vrij dus een update!

 

Op het moment hebben 2 planten aan mij laten zien dat het vrouwen zijn. De andere 3 laten me nog wachten. Ik vermoed dat 2 daarvan mannetjes zijn aangezien ze minuscule wat ik denk balletjes bij de oksels hebben zitten. Echt duidelijk is het niet en ik zag in het topic van Plantkas dat dit nog niet veel zegt.

 

Bijvoeden doe ik nog steeds niet (heb nog steeds beetje verbrandde puntjes aan de bladeren zitten). Ik heb wel de Ph van mijn water wat omhoog gedaan. Ik zuur nu af tot 6,5. Wanneer ik bij ga voeden met biobizz (grow, bloom, topmax) zal ik helemaal stoppen met afzuren. Dit naar aanledingvan het lezen van het kweekverslag van Whazzup. Afgaan op mensen met ervaring leek me een goed idee :D

 

Verder heb ik wat vergeelde bladeren aan mijn planten zitten het zijn er niet veel slechts 3 over 5 planten maar ik dacht misschien weten jullie wat het is. Hieronder de foto. Please let me know.

med_gallery_11399_2382_226029.jpg

 

 

Dan nu even wat fotootjes van de planten.

 

med_gallery_11399_2382_15108.jpg

 

med_gallery_11399_2382_1528624.jpg

 

med_gallery_11399_2382_1917175.jpg

 

med_gallery_11399_2382_441978.jpg

 

med_gallery_11399_2382_270652.jpg

 

 

Dit was hem weer! Hoop dat jullie het nog een beetje boeiend vinden!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo peepz, hier even een kleine update voordat ik 2 weekjes lekker ga surfen in de Domincaanse Republiek.

 

De planten laten nog steeds maar moelijk geslacht zien. Ik weet het pas van 2 van de 5. Echte sativa's denk ik :smoke Voor de komende 16 dagen dat ik weg ben heb ik 2 verzorgers geregeld (waaronder mijn moeder) die langs komen om de planten water te geven. Een liter of 50 afgezuurd water staat klaar in petflessen :whistling.

 

Ik hoop dat ik jullie, wanneer ik terug ben, de vrouwen kan presenteren en dat ze snel gaan bloeien. HQS zegt dat ik met deze planten klaar ben ik oktober maar ik vrees dat het toch echt november gaat worden! Ach ik hoop op het beste.

 

Hier nog een laatste fotootje! De touwen heb ik gespannen in de hoop de groei zoveel mogelijk bij te kunnen sturen. De planten staan nu nog netjes achter een muurtje zodat de buren er niks van zien. Morgenochtend vroeg misschien nog even wat knakken hier en daar.

 

med_gallery_11399_2382_797680.jpg

 

 

Tot over 16 dagen!

 

Gr. BleZZzZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo we zijn weer terug van vakantie helaas. Maar goed gelukkig zijn de plantjes hard doorgegroeid en zitten ze nu tegen de 2 meter aan te hikken. Hoop niet dat ze nog erg hard doorgroeien want ze zitten bijna tegen het dak aan.

Ik heb toen ik terug kwam 1 plant moeten kappen. 3 van de 4 zijn nu vrouwen en 1 plant laat me nog steeds in spanning. Nog nergens bloei te bekennen maar ik hoop dat dat snel komt!

 

Hier dan wat foto's.

 

med_gallery_11399_2382_135448.jpg

 

med_gallery_11399_2382_530410.jpg

 

med_gallery_11399_2382_1831602.jpg

 

 

med_gallery_11399_2382_725122.jpg

 

med_gallery_11399_2382_908029.jpg

 

med_gallery_11399_2382_645180.jpg

 

Het is een lekker groen balkonnetje geworden :icecool

Gr. BleZZzZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prachtige plantjes hoor!

dat zal een lekker rokertje worden.

succes,

Gr Elem3nt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt mannen, hier nog een fotootje van een top van een plant waar de haartjes er lekker inkomen. Bovenin zitten er nog een paar maar die kreeg ik niet op de foto :execute Zit dicht tegen de bloei aan :icecool

 

med_gallery_11399_2382_298162.jpg

 

Laters!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo blezz

Leuke vakantie gehad? Nog exotische blow gescoord?

Mijn complimenten dat je planten nog groen zijn, je hebt je grondmix en voeding goed voor elkaar blijkbaar.

Topvorming ga je nu snel kunnen zien ja, aantal lichturen per dag neemt nu heel snel af. Ik heb nog twee purple tops (ook overwegend sativa) in de volle grond en die zijn qua bloei even ver.

Het voordeel bij jou is dat ze afgedekt staan dus geen directe regen erop. Ook zal je bij sativas minder snel toprot hebben door de open structuur van de planten en buds. Alleen wel heel veel geduld nodig..

Hopelijk kan je ze tot in november laten afbloeien, als dat lukt voorspel ik echt heel kicke wiet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eeeej Space! Goed weer wat van je te horen :execute De vakantie was erg relaxt, niks gescoord daarzo. Had een beetje het idee dat ik toch genaaid zou worden. Jij nog op vakantie geweest?

 

Hmm mijn grondmix, apart verhaal :rofl 50 liter House & Garden, 50 Liter Canna pro en zo'n 30 liter universele potgrond (om aan te vullen). Verder voed ik matig bij met BioGrow en fishmix. Voor de bloei staan de Biobloom en Topmax klaar ;) PH-waarde van mijn water ligt rond de 6,5. Wanneer ik voed zuur ik niet af.

 

Ja ik hoop idd dat mijn afdak me gaat helpen maar ik zal toch last krijgen van die hoge luchtvochtigheid en lage tempraturen. Kan alleen maar hopen dat het goed gaat. Met het geduld zit het verder ook wel goed, al zit ik er wel aan te denken volgend jaar een wat vroegere bloeier te nemen. Maar goed er is zoveel verkrijgbaar dat het je keuze alleen maar vermoeilijkt. En volgens mij wanneer de seedscompany's zeggen oktober bedoelen ze november :j Maar goed het is een leuke hobby dus als ik me plantjes een maandje langer mag verzorgen doe ik daar niet moeilijk over :icecool

 

Er komt sowieso wat jouw kant op als het allemaal goed gaat! Ik hoor van je!

 

Nog een kleine sfeerimpressie :kill: Sorry, kon het niet laten!

 

med_gallery_11399_2382_543486.jpg

 

 

med_gallery_11399_2382_2098172.jpg

 

 

Gr. BleZZzZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ook op vakantie geweest, in duitsland. De eiffel om precies te zijn.

En volgens mij wanneer de seedscompany's zeggen oktober bedoelen ze november

You got it! Ik ben al wel langer op zoek naar vroegbloeiers. Ik had vorig jaar outdoormix van sensi, zaten wel vroegbloeiers tussen maar die waren dan weer niet sterk. Vaak zijn slechts phenotypes van een soort vroeg als die als vroeg staat aangeschreven (de meeste soorten zijn niet stabiel). Iemand kan bijvoorbeeld zeggen "durban poison is vroeg", dan moet je wel weten van welke zaadbank en hetzelfde phenotype krijgen. Ook "early" planten zijn vaak nog even laat als de jouwe.

Als je een vroege plant hebt kan je die bestuiven met een (vroeg en mooi) mannetje en daarmee verder gaan. Dit heb ik al vaker kunnen doen maar toch vaak weer de mannetjes meteen omgehakt en alleen op de wiet gefocust en gedacht van ik zoek wel weer een ander vroeg soortje voor volgend jaar.

Dit jaar heb ik wel nog twee heel kleine sanies jacks verduisterd in m'n dakgoot staan, die heb ik wel bestoven met een vroeg mannetje, maar ja jack is echt wel een beetje lange bloeier voor buiten maar toch leuk. Purple tops ga ik ook nog bestuiven.

Had dit jaar ook zaad van dame blanche gekregen voor kleine vergoeding maar daar ben ik helaas door omstandigheden niet verder mee gegaan.

Hier zitten wel wat vroegbloeiers tussen als het goed is http://www.bluehemp.ch/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Staan idd wat leuke soortjes op die site die je gaf. Maar hier twijfel ik ook wel aan de oogsttijd. Ach als jij nog een paar jaar doorgaat met bestuiven bestel ik me zaadjes wel bij jou! Ik zat er ook al aan te denken om wat kleine plantjes voor het raam te zetten puur voor de zaadwinst(niet dat ik dan wat vroegs krijg natuurlijk). Maar goed, als het goed is komen er wat biddy early's mijn kant op om te testen volgend jaar van the growshop. Maak ik dan wel een leuke test review/kweekverslag van! Wat me trouwens wel opvalt als ik een beetje door de kweekverslagen scroll is dat de easy sativa bij de outdoor kwekers al wel een tijd staat te knallen. Misschien een aanrader voor volgend jaar!

 

Ben trouwens wel benieuwd naar je kruisingen. Als je er volgend jaar wat van in de grond stopt moet je me zeker op de hoogte houden. Ik weet ook niet hoelang het precies duurt voordat je met kruisen een beetje een stabiel soortje krijgt. Een hoop werk lijkt me, maar wel leuk. Helaas is bij mij de ruimte beperkt. Met een leuke tuin en kasje had het wel te doen geweest lijkt me.

 

Ik hoor weer van je! Gr. BleZZzZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, die oogstijden op die site zijn ook te vroeg, maar in het algemeen zijn die soorten wel vroeger dan gemiddeld (als mijn info klopt).

 

Easy sativa en Maroc van female seeds zijn zekers vroeg! Staan ook op mijn verlanglijstje.. man ik heb een lijst van wel 20-30 soorten die ik wil proberen :icecool.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kheb net ook even wat easy sativa's besteld voor volgend jaar. Zo'n klein 4 packie. Aangezien ik die zaden niet allemaal ga gebruiken kan ik je er denk wel 1 of 2 toesturen. Wil volgend jaar zelf wel is wat kruisen en kijken wat eruit komt. Dit jaar ben ik daar te laat mee denk ik en heb ook geen man :icecool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo daar zijn we weer :whistling Even een klein updateje!

 

De planten groeien nog steeds en de bloei sluipt er langzaam in. Vreemd is wel dat 1 plant nog helemaal niks laat zien. :blink:

 

Denken jullie trouwens dat ik nog wat van de onderste takken moet verwijderen?

 

De pic's!

 

med_gallery_11399_2382_628557.jpg

 

med_gallery_11399_2382_1481520.jpg

 

med_gallery_11399_2382_689295.jpg

 

med_gallery_11399_2382_64265.jpg

 

Check jullie later!

 

Gr. BleZZzZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi groen balkon heb je daar, BleZZzZ :blink:

 

greetz

 

tox

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo even een kleine update na een klein rupsenplaagje overleeft te hebben! We hebben nog 3 vrouwen over!

med_gallery_11399_2382_1338657.jpg

 

De bloei schiet nog steeds niet echt op en zoals ik het nu zie zijn we in december klaar als het zo ver mag komen! Hieronder een foto van een topje!

med_gallery_11399_2382_84235.jpg

 

Maar goed we gaan gewoon door en we zien wel waar het schip strand.

Van de man die ik om heb omgezaagd heb ik wat stekjes afgenomen en deze in afgezuurd water gezet. Gewoon even proberen of het wat wordt! Zie hieronder.

med_gallery_11399_2382_1204341.jpg

 

Ook heb ik nog een nieuw speeltje aangeschaft via ebay. Het is een grondphmeter. Check de link naar ebay. Ik heb het idee dat de meter goed werkt. Ik heb in alle 3 de potten (35L) de ph waardes gemeten op verschillende dieptes. De onderste waarden varieeren van 5,4 tot 6,4. De middelste waarden varieeren van 6,2 tot 6,8. En net onder het oppervlak was de phwaarde overal 7. Opzich zijn de phwaarden wel goed denk ik alleen onderin misschien net iets te laag bij 2 van de 3 (5,4 & 5,8). Dat het oppervlak op 7 zit komt waarschijnlijk omdat ik van onderaf water geef. Als ik ernaast zit laat het me weten :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

zeer mooi balkon!!

voor een eerste keer s het zeker geslaagd.

 

k blijf dit topic volgen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben je al wat aan het dieven blez?

 

Ziet er goed uit!

Latah

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe geef je eigenlijk water van onderaf? Gewoon op een schotel onder de pot gieten of..?

 

:innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt mannen!

 

@ Frank: heb al redelijk wat takken weggehaald!

 

@Space: ik heb gewoon schotels eronder staan. Ik vind dit wel makkelijk want je kan dan ook zien wanneer de plant genoeg water heeft. Dan neemt de aarde het water gewoon niet meer op :innocent:

 

Gr. BleZZzZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou het lijkt er dan toch nog van te komen(al is het eind nog ver weg)! Net even 2 macro's gemaakt.

 

med_gallery_11399_2382_384310.jpg

 

med_gallery_11399_2382_402283.jpg

 

Verder krijg ik een beetje last van gele bladeren. Ik denk zelf dat ik een beetje meer kan gaan voeden. Heb heel lang niet gevoed. de laatste week heb hebben ze elke keer 1ml/l grow, 1ml/l booster en 2/ml/l bloom (allen biobizz) meegekregen. Even kijken hoe dit zich gaat ontwikkelen!

 

med_gallery_11399_2382_308849.jpg

 

 

med_gallery_11399_2382_1165500.jpg

 

Tips en kritiek zijn welkom, zeker kritiek doet het goed bij mij :lol:

Gr. BleZZzZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

En hier nog even wat kiekjes! Ze staan nu denk ik zo'n 2 weken in de bloei! Is even kijken of er eind november wat te oogsten valt :smoke

 

med_gallery_11399_2382_77516.jpg

 

med_gallery_11399_2382_172506.jpg

 

med_gallery_11399_2382_205035.jpg

 

med_gallery_11399_2382_1107997.jpg

 

med_gallery_11399_2382_111728.jpg

 

Gr. BleZZzZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nette plantjes man, balen dat ze zo laat zijn gaan bloeien. Vinden je buren 't geen probleem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja idd, jammer dat ze zo laat zijn gaan bloeien. Maarja het is een leer voor volgend jaar :smoke

 

Heb de buren nog niet aan de deur gehad, ik probeer de planten ook zoveel mogelijk uit het zicht te houden, want ja je weet maar nooit wie gebruikt maakt van de kliklijn! En met de geur zit het ook nog wel goed!

 

En nog 2 extra pics!

 

med_gallery_11399_2382_911806.jpg

 

med_gallery_11399_2382_444306.jpg

 

Gr. BleZZzZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Blezzz,

 

Mooi groen balkon man, wel een dappere keuze om zo'n soort gewoon buiten te proberen. Nu hopen dat het weer nog een tijdje zacht blijft. Heb zelf eens een original Haze van positronic op 10 november geoogst, het was niet veel maar toch nog wel te roken, veel succes in elk geval. Misschien ist een idee om dit soort exoten te verduisteren, maarja dat is ook weer zo'n werk... :smoke

 

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...