Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

40 pp

De Kwekerij Met Zo'n Tweeduizend Planten

Recommended Posts

WINSCHOTEN - De politie heeft donderdagmiddag in Winschoten een zeer professionele hennepkwekerij opgerold. Een woordvoerder spreekt over 'de grootste vangst van dit jaar'.

 

De kwekerij met zo'n tweeduizend planten werd aangetroffen op een bedrijventerrein. Essent had de politie getipt over het hoge energiegebruik in het pand. Op de tweede etage achter een dikke muur en een valse deur vond de politie de kwekerij.

 

De politie heeft nog geen aanhoudingen kunnen verrichten.

 

 

 

 

Bekijk de reportage uit Noord Nieuws

Politiewoordvoerder Hoogeveen...

 

 

http://www.tvnoord.nl/nieuws/index.asp?act...t&pid=66838

 

:nerd :nerd :lol: ;) :P

 

gr pp........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow zo hoort het :nerd vet filmpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had wel een paar boobytraps voor ze achtergelaten hehe (geintje voor de moraalridders hier) :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koning , Keizer , Admiraal , de blauwe petten naait ze allemaal :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen arrestatie's nog dus de enige die nu genaaid is essent en iets zegt me dat dit heus niet de eerste draai was hehe :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat was inderdaad wel héél proffesioneel.

 

"Speciale koolstoffilters die stank geen kans geven en speciale folie die voorkomt dat er licht te zien is..."

 

Waar zou je die dingen kunnen kopen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

//Edit. Onnodig quoten!!

 

 

Bij die blauwpette in winschoten natuurlijk. Die hebben nu handel over voor de verkoop :nerd :nerd :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raar eigenlijk, als je auto in beslag genomen wordt gaat ie naar de domeinen voor de veiling. En als een plantage word opgerolt, wat buiten de planten zelf, legaal is, gaat het de container in. Kapitaalverkrachting noem ik het...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou dat weet ik niet helemaal zeker. Volgens mij heb ik een keer een wagen gezien, niet van de wout maar een trailer van een bedrijf die de spullen op kwam halen. Wat er daarna mee gebeurt weet ik niet. Maar wat doet zo'n bedrijf daar dan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ach hier zit vast en zeker weer een hele organisatie achter ... die verdienen toch zat en ik vermoed zelf ook dat dit niet de eerste kweek is geweest duzz binnen waren ze toch wel :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toch onbegrijpelijk dat als je het al zo professioneel aan gaat pakken en op een bedrijventerrein gaat zitten dat je dan ook niet de moeite neemt om een redelijke aggregaat neer te zetten. Kost ook wel een paar knaken maar die dingen van tegenwoordig maken ook al bijna geen geluid meer. Hiermee kan je al dat gelazer voorkomen dat ze je via het energiegebruik pakken. Desnoods neem je een kleinere aggregaat om een deel van de benodigde energie te leveren.

 

Dit is gewoon zonde :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ vaportrail : Een aggregaat moet je bijhouden. Nieuwe benzine, nieuwe olie, nieuwe koelvloeistof. Het idee is om er zo weinig mogelijk te komen bij die kweekerijen.

 

Het is wel heel jammer dat ze allen spullen vernietigen, maar als ze 1x hebben gedraaid hebben ze spullen + winst eruit. Misschien hebben ze wel 15x gedraaid :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dat was inderdaad wel héél proffesioneel.

 

"Speciale koolstoffilters die stank geen kans geven en speciale folie die voorkomt dat er licht te zien is..."

 

Waar zou je die dingen kunnen kopen?

 

wat dacht je van: bij elke growshop?

 

en in plaats van alles gelijk in de container te gooien, zouden ze eerst vinger afdrukken kunnen nemen, het ging hier toch om een PROFFESIONELE kweek (+organisatie-misdaad)

 

dat verhaal van die gipswand komt me erg bekend voor :nerd

 

2000 planten gaat echt te ver gewoon.. er is niets mis met een beetje winst maken hier en daar..., maar met 2000 planten + een hoop lampen erboven gaat me toch iets te ver...

 

iemand zal toch voor die stroom gaan betalen neem ik aan? (als ze niemand kunnen vinden)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze hadden het hok misschien beter in 2e kunnen delen.... als dan de lampen aangingen is die piek minder hoog valt het ook alstukken minder op lijkt mij.....

en 2000 planten... beter is hoeveel lampen hadden ze kun je ook meteen uitrekenen hoeveel ze onder een lamp hebben....

 

Danny

Share this post


Link to post
Share on other sites
wat dacht je van: bij elke growshop?

 

Je had toch hopelijk wel door dat ik het sarcastisch bedoelde? :lol: :nerd :nerd

Zo van; zijn er dan nog mensen die deze ' uitermate professionele' spullen níet gebruiken????

Share this post


Link to post
Share on other sites

offtopic

 

een bericht kun je op meerdere manieren opvatten..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...