Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

yoyojohan

Puur Maar Tog Goed Branden?

Recommended Posts

ik vindt pure jonko's et chillst, maar die branden altijd zo fock.

is er iets behalve tabak dat je er bij kan doen zodat het een beetje geleidelijk afbrand?

 

gr. yoyojohan :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon goed rolle en ik hoop niet dat je natte wiet rookt... :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tabaksvervanger, 0% nicotine maar brand wel als tabak. Schijnt niet erg lekker te zijn van horen zeggen.. maargoed het is een vervanger.

 

knaster.jpg

 

Anders zou ik aanraden een mini stukje sigaret erin doen, zodat je de tabak niet proeft, maar je joint wel goed aanblijft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Puur is toch Zonder toevoegingen? Anders isnhet dus geen puur meer. Ik denk dat je gewoon de wiet niet te nat moet hebben.

 

Groeten Stinos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon lekker droge wiet gebruiken, je kunt hem zelf eventueel ook drogen door hem ca. 24 uur op een schaaltje bij kamertemperatuur te houden. Ook weer niet te droog laten worden :nerd

 

Heel fijn verkuimelen, en ook veel wiet gebruiken, lekker dik en strak draaien. Binnestebuiten.

 

Blijft goed branden hoor :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gooi er benzine op

 

^ haha ! daar gaat ge nog es scheef van trekken ze !

 

anyway, puur is ook maar relatief zenne. ge weet dat nicotine de THC in wiet tegenwerkt ? (of eigenlijk dat de nicotine het afweersysteem tegen de THC, die eigenlijk ge high veroorzaakt, verzwakt en dus de high op een lager pitje zet... zo zat dat denk ik) dus als ge dat erbij doet is het al zeker niet zo goed als puur.

Maar ge kunt ook met andere dingen roken, er zijn vele herbals en herbal mixes beschikbaar op het net, die je kunt gebruiken en die geen tegenwerkend, maar juist een (zwak) stimulerend, relaxerend of stoned effect hebben (en de meeste van die _tabakvervangers_ smaken inderdaad behoorlijk naar shit, zoals Alice's Mad Herbs, maar er zijn er die wel okay zijn. Meer specifiek denk ik hier aan een mix van Shamantrance (dat ook weer een productnaam voor een mix is) en Wild Lettuce (een Europese soort bron van wilde opium of opiaat, kweet ni precies))

Die dingen vallen best te roken, hoewel shamantrance soms een beetje harsh kan zijn.

Daar ze theoretisch eigenlijk het wiet-effect versterken, en doorgaans een stuk goedkoper zijn dan tabak tegenwoordig, denk ik niet dat ze als impure jointjes beschouwd moeten worden (anders dan in de meest letterlijke betekenis)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het simpelste is gewoon zien dat je droge weed hebt , hem dan lekker fijn grinden en dan in een bluntje rollen en hierbij stel is peach passion of apple brown betty voor daar deze het beste zijn :smoke

ook zien da hij goed strak is maar genoeg doorlaat dus de perfecte balans vinden.

dit is het beste receptje voor de beste pure blunt :nerd

 

Scrm

Share this post


Link to post
Share on other sites
^ haha ! daar gaat ge nog es scheef van trekken ze !

 

Dat wel maar het brand wel lekker :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er is (persoonlijk) niets lekkerder dan een blow roken die telkens uitgaat. dat noem ik nou genieten. Zo kan je met een blow wel een half uur doen. En ben je dubbel zo knetter (voor je gevoel).

 

Wat een heerlijk leven toch he :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites
Er is (persoonlijk) niets lekkerder dan een blow roken die telkens uitgaat. dat noem ik nou genieten. Zo kan je met een blow wel een half uur doen. En ben je dubbel zo knetter (voor je gevoel).

 

Wat een heerlijk leven toch he :whistling

 

Dat is zooo waar, kan je na een paar puffs lekker effe genieten en et daarna weer oppaken.

Maar et liefst blow ik wel met een marlboro´tje hoeveel k heel weinig erin doet vind k et lekkerder. Maar ik kan niet tegen die cigaretten, een beetje in een jonko vind k lekker maar een hele cigarette oproken is zo onwijs vies (in iedergeval voor mij), zelfs die rook alleen maak me misselijk, k snap niet hoe mensen die hele cig. oproken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat heb ik nou ook, ik rook niet normaal maar ik blow me helemaal kapot & dan kan er wel sigarettentabak bij

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je puur wil gaan, raad ik je de bucket bong aan

aka. gravity bong, vacuum bong, emmeren

je haalt veel meer uit je wiet. nadeel is dat je niet kunt relaxen en stukje bij beetje van je joint wegroken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...