Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

WIET81

Voorwaardelijk

Recommended Posts

ik had een voorwaardelijk straf van 1 maand binnen 2jaar. ik ben weer gepakt met aleen spullen zonder wiet allen plantage dus. moet ik straks 1 maand gevangenis in .ik heb ook 200 werk straf teld die ook hier bij

Share this post


Link to post
Share on other sites

We hebben op het forum een aantal juristen/advocaten zitten die je waarschijnlijk meer informatie kunnen verschaffen!!

Je kunt ook even contact opnemen met Andre Beckers, "de wiet advocaat"

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Voor zover ik weet moet je een voorwaardelijke straf alsnog uitzitten als je nog eens binnen een termijn een overtreding begaat. Dan komt de voorwaardelijke straf bij wat je nog krijgt voor die nieuwe overtreding.

 

Ik denk dus dat het 1 maand zitten + 200 werk straf wordt.

 

Kan je eens goed nadenken of je uberhaupt wel verder moet met kweken hierna. Als je twee keer bent gepakt moet je de conclusie trekken dat het misschien niets voor jou is?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kan je 1 ding vertellen

 

ja je moet gaan zitten maar waarschijnlijk hoef je werkstraf niet te doen want ze laten je gewoon ff wat langer zitten dan

 

:verrygood :D

 

 

 

ps topic moet verplaast worden!

Share this post


Link to post
Share on other sites

je bent gepakt zonder wiet plantjes......

 

JE BENT DUS NIET STRAFBAAR

 

tenzij......

 

jij jezelf hebt genaaid.

 

 

groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Ja das ook nog een keer zo. Kweekspullen in het bezit is op zich dus niet strafbaar. Maar als je zelf bent gaan praten....... :verrygood

 

Ik ken ook iemand die een hele etage had ingericht en nog geen stek had staan toen de politie op de stoep stond. Gewoon mond houden, die spullen zijn niet illegaal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rozen groeien ook goed onder lampen, eigenlijk kunnen ze u niet veel maken, tenzij je mond voorbij praat.

We hebben een recht om te zwijgen. :verrygood

 

Niets gezien, niets gedaan en als ik aanwezig was, lag ik te slapen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@marokabdel het zal waarschijnlijk een effectieve gevangenisstraf worden met een goede adv kan je proberen iets van je voorw af te halen omdat de officier je een eis gaat geven en dan geen choc ijs maar hij heeft ook gezien dat je een residivist bent wat kweken betreft en ook nog een hooligan. Het slimste is om deze zaken te laten voegen dan hoef je maar een keer voor te komen je zal wel een behoorlijke eis krijgen maar dat heb je aan jezelf te danken. Hou je mond speel de onschuld zelf en laat je adv het woord doen ga daar niet bijdehand lopen doen die politie-rechter (als je geluk hebt,anders meervoudigekamer 3 rechters) zijn niet gek en ze horen de hele dag de meest rare verhalen en je wordt bij voorbaad al ingedeeld bij de Marokjes die steeds zwaarder gestraft worden gewoon omdat iedereen de praktijken die ze uithalen meer dan zat zijn dus denk na en tja als je al een strafblad hebt ging ik me melden en zeker niet voor ze werken als ze door hebben dat je niet een alt straf wilt en geen geld dan moet je maar hopen op het beste ik denk 4 tot 6mnden neem je die geweld zaak apart dan krijg je daar al een douw voor maar nu kan je de spanning breken met een leeg kweekhok als je tenminste je mond hebt gehouden maar dat denk ik niet anders knijp je hem niet zo toch ?!

Gaan staan voor wat je doet en de gevolgen maar op de koop toe nemen laat zien dat je een man bent je hebt toch BALLEN of zie ik het verkeerd ? :nerd in ieder geval sterkte zoek een goeie bajes uit en vraag of je je daar mag melden er is binnen genoeg te verdienen maar denk na !

Share this post


Link to post
Share on other sites
maar denk na !

 

HYPOCRIET! :nerd

 

1 woord: Leestekens.

 

PS: Blijf van de speed af.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er staat nergens in de wet dat je geen hok mag bouwen

zolang er geen planten in staan heb je nog geen overtreding begaan.

tenzij je natuurlijk met de stroom heb gesjoemeld

dus laat je niks wijs maken door die petten :nerd

 

groeten power

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik had een voorwaardelijk straf van 1 maand binnen 2jaar. ik ben weer gepakt met aleen spullen zonder wiet allen plantage dus. moet ik straks 1 maand gevangenis in .ik heb ook 200 werk straf teld die ook hier bij

Hier klopt al geen hout van ...

Hij heeft een proeftijd van 2 jaar met een voorwaardelijke gevangenis straf van 30 dagen.

En nu wordt het onduidelijk, hij heeft daarop een taakstrafstaan van 200 uur ?

Nou zoals altijd is er van alles mogelijk, uit de praktijk weet ik dat een proeftijd van 2 jaar met een voorwaardelijke gevangenis straf van 30 dagen zomaar vergeten kan worden zelfs als het wordt aangegeven.

Rep er geen woord over in ieder geval tijdens het proces. Je kan pas de bak in als het proces is afgerond en als er plek is. De gevangenis ga je niet zomaar in, maar !!

 

Aan je interpunctie te zien is bij jou alles mogelijk.

 

Esmie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ahaha DAMNNN :nerd, kauwen zeggen ze dan. eerste keer had ik iets van 20 plantjes ofzo kreeg ik ook politie aan de deur had me zusje ze binnen gelaten ;) maarja ze zeiden niet egt iets, die planten waren helemaal naar de klote, geel en verrot. hij zei alleen : "zorgen dat het morgen weg is anders maak ik een process verbaal op" dus dat hok gesloopt alles weggetrapt, zijn ze nooit meer terug gekomen en ja nu een jaar verder probeer ik het maar weeris.. EN OWEE als ze komen, dan zet ik snel bob marley op en steek een dikkerd op, "Eigen Gebruik Ouwe" :nerd

 

Succes menn (K) :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...