Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

Duidelijke Topic-titels

Recommended Posts

@ Esmie Of je me praatpaal mag zijn en of dat leuk is,nou voor jou wel daar maak ik een uitzondering voor :lol: Vr Grt rabby63

 

@rabby63 O.K. Duidelijk heren in het kort en Stijlloos het is 6.39 met je botte opmerkingen zullen we een afspraak maken en dan kan je me al je frustr vertellen

als je daar de guts voor hebt :nerd Het gaat over het verw-kweekkastje op het topic het ontkiemen van zaad op de pitpot de Toni Montana manier,daar zie ik op de 6de foto een verw-kweekkast met een tl erin.

Sannmie pm gestuurd maar die verwees me door naar ze`n shop/Stijlloos wist van niets/Mikeh nog niets van gehoord .

Na lang zeuren geeft Sannie dan toe de verw kweekk daar heeft hij een tl in gemaakt en geeft als adv open er een topic over !

Hij had net zo goed uitleg kunnen geven over hoe hij dat gedaan heeft,volgens mij kan ook in 2 zinnen !

Maar iki ga dus zo 2 topics openen de 1ste over Hoe maak ik in een verwarmde kweekkast een tl de 2de CO2 en kweken er mee en alle neven effecten. Zo beter ? Whazzup/Stijlloos/Esmie/Mikeh . :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites
@rabby63 O.K. Duidelijk

ga je nou aan jezelf antwoorden en nog steeds het verkeerde topic gebruiken?

 

2 posts samengevoegd. Als je niet weet hoe je een TL in een kweekkastje bouwt waarom koop je er dan niet een of open je er inderdaad een topic over. En blijf er niet over lopen mekkeren in het verkeerde topic.

 

Botte opmerkingen krijg je vanzelf als je op deze manier blijft communiceren en zeker als je blijft uitdagen. OVER NU, alléén nog on-topic posts, al het andere wordt verwijderd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zie nog steeds genoeg toppic met klote tittels

als ik het zie dan zeg ik dat tegen die gene van verander je tittel dat doei je door bij je eerste bericht op de +edit knop te drukken en dan tittel veranderen boven aan :nerd

 

maar ze blijven echt nog steeds komen met toppic tittels zoals: help help , wat moet ik doen, wat is dit, RAAR.

 

is de schandpaal al in aan maak ?

schandpaal.jpg?

Share this post


Link to post
Share on other sites

De grote topic-titel-opschoon actie is in de maak :nerd

 

Ik waarschuw één keer vriendelijk met het verzoek om het goed te zetten. Doet men dat niet, dan volgt gewoon de officiële waarschuwing. Foute topictitels kun je overigens ook gewoon met de REPORT button rapporteren, je hoeft niet perse "deputy-mod" uit te hangen :nerd - en gaat ook een stuk sneller.

 

Tja, bericht staat bovenaan op de voorpagina nu dus als men dat nog niet begrijpt.. Zal ik er eens een mededeling aan wagen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

:nerd haha oke druk voortaan wel op de report button

 

ik dacht die modjes hebben het al zo druk laat ik ze helpen :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe laat ons de klappen maar opvangen hoor. Een zinsnede in een antwoord op een vraag over de topictitel kan natuurlijk wel, je kunt simpelweg verwijzen naar dit topic. Moet duidelijk zijn. Maar om nou te reageren met "titel aanpassen mongool!" komt niet ten goede aan de sfeer :nerd

 

p.s. zag dat je het al in praktijk had gebracht, thanks!

Share this post


Link to post
Share on other sites

nog maar eens een keertje van stal gehaald. Ik erger me groen en geel aan de slechte topic titels zoals:

 

- Vraagje

- SPOED HULP NODIG

- Wat is dit?

- Heeft iemand dit ook?

- Misschien een domme vraag (domme titel, dat zeker wel)

 

Nou ja, je kent ze wel. Geen idee waar het topic over gaat.

 

Duidelijke topic titels alsjeblieft mensen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

helemaal mee eens whazzup

het ging een tijdje goed met de titels maar het word weer erger :dribble:

 

mvg

 

hompii

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wil je je topictitel wijzigen? Dat kan! Edit daarvoor het eerste bericht van je thread, in dat eerste bericht kun je de titel en ondertitel wijzigen. Doe dat niet iedere week want dan wordt je onderwerp niet meer herkend!

 

Dit kan niet meer :)

Was wel handig...datum van de nieuwe update, hoelang in bloei, eindgewicht bekend, ...

 

El Fish ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

En hebben we deze verandering te danken aan de paranoïde topic-vandalen?

Fijn!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yep ;)

 

Door die strandjanetten blijft mijn kweekje voor eeuwig op 53 dagen bloei...

 

Tof hé :)

 

El Fish :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan er met een slimme greep

dan niet voor gezorgd woren

dat de eerste post wel te bewerken is?

is echt jammer zo.

 

greetz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik mag het hopen Weetje.

Er zijn zoveel mensen die er gebruik van maken, meer dan dat er misbruik van maken.

 

El Fish ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Door die strandjanetten blijft mijn kweekje voor eeuwig op 53 dagen bloei...

 

Ik wilde actueel doen, nu blijft het altijd "paaseieren gevonden" in de subtitle van mijn topic.

Moet ik dat via een mod laten veranderen, dan?

Ga ik gelijk vragen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja laat het ons ff weten anders sta ik met update 26 04 op mn topic titel! ik begriijp niet helemaal waarom dit nou is gedaan.. zo erg werd hier toch niet misbruik van gemaakt?

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja klote idd.....zou de reden ook wel willen weten.

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh jee, waarom ?

Iedereen weet waarom, laat de ADMINS ff uitvogelen hoe dat netjes tot uitvoer kan worden gebracht.

Niet panikeren, het editen van de ondertitel zal best op z`n pootjes terecht komen.

Keep the faith.

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Achterlijke opmerking , suf. Niet iedereen weet het dus!!! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

mag ik jullie er op wijzen dat het niet helemaal on-topic is hier :verrygood

 

Maar inderdaad heeft het forum nu (net als de meeste andere fora overigens) een beperkte edittijd. Zoals gezegd, ander topic. Dit gaat over de juiste topictitel kiezen als je een topic aanmaakt en dat geldt nog steeds. Mag ook wel weer eens gezegd worden dus dank voor de bump :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

mag ik hier nog ff wat plaatsen?

 

hoe krijg ik een mod zo ver dat ie mn topic titel ff aanpas

ik ben begonnen met 12 dames maar heb later mn plan van aanpak verandert naar 5 planten ,

met als gevolg dat nu de titel van mijn topic niet meer klopt

zijn de mods bereid de titel een keer te veranderen ?

of heb ik gewoon pech?? ;)

 

sorry voor het bumpen van dit topic ;)

 

greetZZZZZZzzzzzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites
hoe krijg ik een mod zo ver dat ie mn topic titel ff aanpas

greetZZZZZZzzzzzzz

Ik heb er 5 van gemaakt ipv 12.

Pm was beter geweest ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

super bedankt man ! ;)

ik wist niet wie ik moest lastig vallen over de PM ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij vragen over een topic in een bepaalde sectie raadpleeg je de forummod van dat specifieke forum, of een mod+

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK sorry daarvoor

ik zal dat voortaan doen ;)

 

greetZZZZZzzzzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe komt het toch dat er zoveel leden zijn die nog steeds met een wazige topic-titel komen?

"Vraagje"

"Deskundige mening gezocht"

"Is dit wat?"

 

Als je toch met een probleem zit, dan lijkt het met dat je de juiste mensen naar jouw topic wil krijgen.

Maar volgens mij openen alleen de totale die-hards, beroeps-lezers en mensen met een bepaalde autistische levenswijze ALLE topics.

 

Wat is hier aan te doen?

En dan bedoel ik: Hoe krijg je mensen zover dat ze wel met een duidelijke titel komen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...