Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
weedventje

Voor Alle Belgen

Recommended Posts

Er is een growshop in België..en ik wist da niet :verrygood

De link: www.growshop.be

Veel plezier ermee en ik hoop dat dit niet eerder is gepost... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Damn... ik ben net zo snel in E'hoven dan in Turnhout, dus schiet ik er geen :D mee op...

 

Evengoed fijn om te weten... :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

:verrygood ongeloofelijk

Normaal gezien is dit toch verboden in België ? Ze hadden al eens oma flow growshop ofzoiets gesloten in Antwerpen.

Hij zal zeker geen zaadjes mogen verkopen, kweekapparatuur weet ik eigenlijk niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind hun aanbod 'verdacht' veel trekken op de shop van deze site ... :nerd . Ge moet alleen maar eens naar de promoties en de rubriekenindeling kijken :nerd . Niet dat dat slecht is natuurlijk he, maar om nu te zeggen dat het een 'Growshop in België' is... ; eerder een depot.

Edited by Rookbommetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij zitten de mensen van wietforum er achter :nerd

 

ip van www.wietforum.nl

= 81.171.105.178

 

ip van www.growshop.be

= 81.171.105.178

 

 

stijloos ? :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

yo sherlock-belgen,

 

4rbicrm.jpg

 

en dat linkje staat er al weken hoor..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok dit was niet mijn bedoeling :nerd

Had via een vriend de link naar de shop gekregen en vond dit wel handig om te laten weten aan de andere belgische wietforumleden..meer niet :nerd

 

En volledig naast dat linkje gekeken zoals velen blijkbaar...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ooooh godver het is fake :huh

had dus toch gelijk, ik vond het al vreemd

had het adres al doorgestuurd op msn en dergelijke :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

jezus je profileert je wel lekker als de domme belg zo he..

 

snap niet wat er fake aan zou zijn...

Share this post


Link to post
Share on other sites
jezus je profileert je wel lekker als de domme belg zo he..

 

snap niet wat er fake aan zou zijn...

 

Neen jij snapt mij niet. Ik dacht dat de growshop zich in België bevondt wat niet zo is.

dom <> gierig zijn de typische clichés

nou ja nevermind

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry mannen topic niet gezien...

 

Maar Tomas heeft het bij het rechte eind hoor :nerd

 

Fake is het niet in elk geval, maar de bedoeling is wel om een puur Belgische online growshop neer te zetten speciaal voor de Belgen die niet of nooit op Wietforum komen... Het is gewoon een volledig werkende winkel waar al flink wat mensen wat bestelt hebben. De shop draait wel apart van de wietforum shop met hier en daar wat andere artikelen en zeker geen zaad.

 

Een "offline" shop openen in Belgie durf ik nog niet aan, op dit moment is dit nog in onderzoek. Als het aan mij ligt komt die shop er op termijn wel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Belgen welke niet op wietforum komen? :nerd

Dat kan echt niet hoor.

 

Mooie shop stijlloos :nerd

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom zeker geen zaad? ik dacht dat de handel in zaden was toegestaan in België?

Of is dit weer zo'n rare wet, niet verkopen vanuit België..maar wel verkrijgen in België via de post ed. ;)

 

Ik sta achter het idee van de online growshop, lijkt me ook interessant qua verzendkosten :nerd

Liever ook een echte growshop :nerd , ik wil er alvast in werken :lol:

 

Groetjes T

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omdat zaad verboden is in Belgie en ik met het oog op de Justitie in Belgie geen ruzie met hun wil...

 

Als we em gaan / kunnen / mogen openen in Belgie gaat de vacature op Wietforum :nerd Ik verwacht alleen niet dat het voor het einde van dit jaar rond is...

Share this post


Link to post
Share on other sites

zaad is niet verboden in belgie, alleen krijg je veel bullshit over je nek en last als je het zou doen. is je winkel meer gesloten dan open...en vlaam belang op je voordeur hehe :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

VB op de voorpagina in dit geval ?

Nodig Marie Rose Morel eens uit op een WF meeting.

Kan esmee ook weer eens haar lesbische kunsten vertonen en stapt Marie Rose daarna vast over naar Spirit ofzo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
in brussel is er ook een: THC (Tout pour l'Horticulture Controlée :rofl). een franse keten.

 

http://www.thc.fr/boutique.php?departement=b1

 

er worden wel geen zaden of stekken verkocht, enkel grond, lampen, mest... en dit is allemaal legaal.

 

zaad bestel je toch beter on line, de keuze is oneindig.

cheers

 

das ne maat van mij die die winkel open gedaan heeft

hij doet ook in tuinonderhoud enzo :smoke maar zijn meer mensen voor lampjes dan tuinonderhoud :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

hi

ik kan hier 50 zaadsoorten krijgen op 5 km van me

in belgie en op 500m van de franse grens

 

allesbehalve illegaal hoor, voor de rest is ieder ander deel van de plant illegaal

 

greetz, quiksilver

Share this post


Link to post
Share on other sites

enig ide in welke regio de eventuele shop zou komen stijlloos?

en met zo artikelen riskeer je wel "pesterijen", je kan razzia's krijgen omwille van het toch wel verdachte product dat je verkoopt van de flikken en als je zelf ook kweekt kan je kweek er aan hangen natuutlijk

dus dan word winkel en kweek aan elkaar gelinkt als ze alle 2 van je zijn en dan kan je sluiten

mss de winkel op naam van een paar vertrouwenspersonen zetten waarvan je weet dat deze niet kweken en dat ze ook noch geen last hebben gehad ivm dergelijk zakes met het gerecht...

 

hypocriete wetgeving in belgie :icecool alcohol is ge klasseert als harddrug en je mag je zatzuipen thuis in je zetel dat je zelf zou verzuipen in het bier en wijn en andere zakes ,maar je mag niet een paar plantjes in je huis hebben of je bent een crimineel die de maatschapij omzeep helpt

hetzelfde met sigaretten, je mag roken dat de lucht rondom je grijs ziet en dit allemaal vanaf je 16 maar owee als je eens meer dan 3gram wiet op zak hebt (ja 3 gram hebben ze speciaal gekozen zodat je in nederland 5gram mag kopen en van zodra je in belgie bent dat er al 2gram van moet verdwenen zijn, he je moet iemand willen kloten he)

Share this post


Link to post
Share on other sites
enig ide in welke regio de eventuele shop zou komen stijlloos?

en met zo artikelen riskeer je wel "pesterijen", je kan razzia's krijgen omwille van het toch wel verdachte product dat je verkoopt van de flikken en als je zelf ook kweekt kan je kweek er aan hangen natuutlijk

dus dan word winkel en kweek aan elkaar gelinkt als ze alle 2 van je zijn en dan kan je sluiten

mss de winkel op naam van een paar vertrouwenspersonen zetten waarvan je weet dat deze niet kweken en dat ze ook noch geen last hebben gehad ivm dergelijk zakes met het gerecht...

 

hypocriete wetgeving in belgie :execute alcohol is ge klasseert als harddrug en je mag je zatzuipen thuis in je zetel dat je zelf zou verzuipen in het bier en wijn en andere zakes ,maar je mag niet een paar plantjes in je huis hebben of je bent een crimineel die de maatschapij omzeep helpt

hetzelfde met sigaretten, je mag roken dat de lucht rondom je grijs ziet en dit allemaal vanaf je 16 maar owee als je eens meer dan 3gram wiet op zak hebt (ja 3 gram hebben ze speciaal gekozen zodat je in nederland 5gram mag kopen en van zodra je in belgie bent dat er al 2gram van moet verdwenen zijn, he je moet iemand willen kloten he)

 

Zal toch voorlopig nog heel belangrijk zijn in welke gemeente deze geopend wordt

was vroeger klant van oma in Antwerpen,... is effe goed gegaan tot er stekken en zelfs wiet werd verkocht(is al wel een paar jaartjes geleden)dan kan je het al raden natuurlijk..... :icecool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...