Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
kobuz

Huismiddel Tegen De Wietgeur Bij Het Drogen

Recommended Posts

Laatst was ik op een verjaardag waar het ineens over ranzige (studenten) kamers ging waar een lucht hangt van honden/sigaretten of iets anders. Vaak is zo'n ingetrokken lucht zeer moeilijk eruit te krijgen. Wat ik toen als oplossing te horen kreeg was net zo frapant als misschien ongeloofwaardig, maar voor sommigen hier misschien leuk om eens uit te proberen: overrijpe appels!

 

Deze tip had iemand op het feest gekregen van een occasions garage houder die daarmee de muffe (rook) lucht uit tweede hands auto's haalt. Diegene heeft het schijnbaar zelf in een kamer gedaan waar honden hadden zitten piesen en poepen en het werkte perfect. Die hadden twee kistjes overrijpe appels bij de groenteboer gehaald en in de kamer verspreid. Of het werkt weet ik dus niet, maar wie weet is het het proberen waard :verrygood

 

appels.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zodat er overal rottend fruit ligt? Doe mij maar lekker koolstof :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Das wel het handigste ja, maar had wel eens gelezen van mensen die problemen met de geur hebben met het knippen. Vond het zo grappig dat ik het maar gepost hebt :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

En wat denk je van al die vliegende (en niet vliegende ook trouwens) beestjes die rottend fruit aantrekt. Ga je daar dan weer insectenspray voor spuiten?

 

Als je dan spray pakt met een lekker geurtje heb je ook weer xtra "camouflage".

 

 

 

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

mmm, inderdaad niet zo' goed idee. Naja, als iemand een stinkkamer heeft weet ie nu wat te doen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn dealer vroeger was ook zo iemand ;

hij had in zijn woonkamer een matras op de grond ligge om te slapen en wat zetels en een tv

en hij had er ook 8honden in zitte 2katten en een kip die hun beghoeftes ook moesten doen.

ook had hij constand wierookstokjes aan. zn jaa daar had je ook geen wietgeur :x

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zal het wel zijn :D

Door de geur van de rottende appels ruik je de wiet niet meer :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een ketel met azijn op het fornuis werkt prima,klein laten staan en gaan met die banaan :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...