Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
manuel

Ik Zag Het Een Week Te Laat !

Recommended Posts

He man kut voor je

 

Taw akka esme moet je niet op letten dat is zoon natuurtalend dat die nog beter kan zijken als femke halsema.

 

Ik ga ook mee met mike

Het zit zo

je bent nu meschien 2 weken opweg en als je overnieuw begint ben je 2 weken verloren

 

Als je nu doorgaat kost het je minimaal nog 10 weken omdat ze straks ook weer de bloei in moeten

Als het dan mislukt is ben je intotaal 12 weken kwijt geweest

 

He is even een zure hap maar gewoon opnieuw beginnen en zorgen dat je voordat je weer opstart alles goed voormekaar hebt en deze ervaring meneemt de volgende ronde in

 

 

Succes

 

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou hem laten staan! kun je nog altijd meedoen aan de miss gedrocht verkiezingen :verrygood

 

Hmmm, misschien hier eens een topic openen voor foto's van miskramen, nageboortes en femke halsema's :D

 

Just4Fun

Share this post


Link to post
Share on other sites

Handen af van Esmie.!!! :D

 

DIe begint weer milder te worden :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Manuel...het heeft wel gevolgen .....het kan wel een week of 2 duren voor ze weer gaan groeien...dus stress is er wel degelijk....

 

Mikeh...maar zeggen dat je ze beter kunt uitrekken....amai wat een advies.... :verrygood ...niet iedereen heeft die luxe om z'n planten zomaar uit te trekken....en dan moet ge nog geroote clones hebben ook he...

 

in't algemeen.....veel van jullie posters zitten gewoon op die mensen hun dak...in plaats van gewoon ff te antwoorden....en niet op de mensen hun werk te zeiken...heel uncool in mijn boekske

en moet je het nog niet weten planten die geflowerd hebben en terug in vegetatie gezet worden zullen bijna altijd 1 vingerige bladeren produceren....

 

ohw ja en ik hebt niet over de mensen de wel aangenaam overkomen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou Core, jou antwoord is ook niet veel waard.

Want je kent de kweker Manuel niet denk ik???

 

Hij heeft een mooi hok waar alles aan werkt, op dit moment. Aan stekken kan die gewoon komen.

Dus om nou te gaan lopen kloten met stress kippen in dat hok nee. Das nergens goed voor.

 

Als je gat lopen rommelen qua tijd en geld is het opnieuw neerzetten de beste optie in MIJN ogen, en daar vroeg hij ook naar. Wat een ander er van vind.

Dus hij heeft ze antwoord en nog weet ie niet wat ie gaat doen?? :verrygood

 

Hij kijkt het aan en dat is gewoon jammer, want als het niks is haald ie ze er nog uit en dat kost tijd en in zijn geval een hoop geld

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mikeh...maar zeggen dat je ze beter kunt uitrekken....amai wat een advies.... :verrygood ...niet iedereen heeft die luxe om z'n planten zomaar uit te trekken....en dan moet ge nog geroote clones hebben ook he...

 

Mn reacties zijn soms radicaal, maar ik kan het ten alle tijden onderbouwen, puur door de blunders van mezelf!!

 

Tsja, aan clonen komen in dit jaargetijde is nogal moeilijk, so be it.

 

Kweek je eigen moeders, dan heb je dat probleem niet :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

heya ert ...neej ik ken'm niet ...ik vond gewoon enkele antwoorden gewoonweg bot denk ik...en ik kende ook z'n situatie niet echt ...maar als ie zo aan stekken kan geraken ....dan moet ik wel zeggen dat inderdaad wel een tijdbesparende factor is.....

toch niet iedereen trekt zomaar z'n liefjes uit om die kleine vertraging.....ik hebt dan wel niet over grote of commerciele grows ect.....

 

 

 

hey Mikeh...ik was je niet aan't trollen hoor...maar niet iedereen heeft die luxe om ze te vervangen op 1,2,3.....ik snap je redenering wel hoor...en ik heb ook nooit echt gezegd dat je ongelijk had....en ja met moeders ben je nooit aangewezen op en ander :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben net in mn hok geweest....

 

ze staan inmiddels weer een week op 18/6

ze hebben de eerste paar dagen wel degelijk stil gestaan maar de laatste 3 dagen zijn ze weer volop aan het groeien....ik zie niets aan de plant ! gewoon 5 vingerige bladeren maken ze aan en bijna geen stress (of moet dat nog komen?) en alles is mooi groen.

 

is het advies dan nog steeds eruit trekken ?

ik kan me niet voorstellen dat het helemaal mis nu gaat omdat ze niet veel hebben geleden als ik het bekijk!

greets manuel

Share this post


Link to post
Share on other sites

neej man doe nou gewoon door..... :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

...laat 'ns zien dan, hoe ze eruit zien...

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorry mensen dat ik zo laat ermee ben, had geen tijd enz.

hier dan een paar foto's .....

 

ik ben eerlijk gezegt blij dat ik ze heb laten staan ...ik schrok eerst wel omdat ik zoals onderandere mike vertelde inderdaad stress zag (3 vigerige bladeren bij sommige zelfs 2!) maar de meeste zagen er normaal uit.

 

het is echt snel gegaan met de toppen en ze zijn nu al dik en compact.

misschien ben ik dan wel weer zo iemand die geluk heeft....

 

een achterstand hebben ze niet lijkt me, ik heb de tijd niet in de gaten gehouden maar aan de hand van mn eerste bericht in deze topic zijn ze rond de 24ste uitgerekend.

 

kijk zelf en oordeel.........

 

Foto-DS4N8LOV.gif

 

Foto-QH3CTENO.gif

lampjes staan niet zo recht ;)

 

Foto-NE44QXNW.gif

 

wel stress maar dat was het risico waar ik zelf voor heb gekozen...

Foto-KU78T84M.gif

 

 

alle opwegingen tegen elkaar vond ik dit naderhand toch niet zo slecht, maarjah ierder zn eigen mening !! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeer leuk hokje, hoeveel heb je d'r staan ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo luitjes !!!! wat een prachtig topic dit !!!

 

ik zeg als eerste dit ik heb nu een anderhalve dag niet gesmoked ( vidn ht een hele prestatie )

ik ben snel wat opgefokt om het zo te zeggen

en heb zin om ff af te reageren maar wel binnen de perken natuurlijk en vat het neit te erg op

 

 

ik heb het topic van a tot zet gelezen en het volgende :

 

met al het respect tara maar waarom zo ontzettend sommige mensen hielen likken ???? ik vind je reply op dit topix nutteloos ( wat ik net bedenk deze reply die ik typ ook maar goed dit topic is toch klaar de vraag is gesteld en we zijn alweer veel verder hihj kan over een paar weken al weer oogsten ). geef hem advies

of kom met iets maar niet met je eerste reply !!!

 

@ mikeh:

 

je reactie super had het zelfde gezegd ... maar kijk nu is het resultaat van zijn hokkie ( als de foto's kloppen met de waarheid er staat genoeg op google om over te nemen :verrygood ) je zult vast zeggen ja dat is gelukt

 

guess what ben ik het mee eens maar toch .... ik heb gewoon ff zin om te kunnen zeggen dat we aan het verkeerde eind zaten ( wat ik nog nooit gezien had bij je :) ).

 

@ manuel: als eerste wat ben jij een verdomd naar eigenwijs ventje :D eerste wat vragen je krijgt advies over het algemeen word gezegd weg gooien die dingen en op nieuw beginnen je kon zelfs aan ganjamens foto zien wat er gebeuren kon maar tog door gaan ;) ...

 

maar je ziet het de goden waar goed met je gezind ik vind het geen slechte prestatie :smoke goe zo jongen zo zie je maar weer dat niet alles volgens de theorie hoeft te gaan ;):smoke, maar ik snap wel dat sommige zullen denken why the f*ck vraag je het als je toch niet luisterd en kan ze geen ongelijk geven, maar voor dit keer pakte het goed uit

 

succes met de laatste loodjes en mag hopen voor je dat het dikke knotsen worden:D

 

 

greetzzz masteryero ( danmm zijn dit afkick verschijnselen ik ben normaal nooit zo :o)

 

ps ik ben bang dat ik in dit topic een hoop kritiek krijg :o dat de goden mijn ook goed gezind zijn :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

ach, je mag ook wel eens gewoon mazzel hebben ;). Weet uit ervaring dat regenereren heel erg lang kan duren en dus voor behoorlijke vertraging zorgen. Maar zoals gezegd, het valt alles mee. Nou moet ik ook wel zeggen dat je informatie een beetje krom was ("ze hebben gelijk in de bloei gestaan") - waaruit wij allen afleiden dat je dus al echt flink bloei had. Dat weet ik overigens niet want dat heb ik niet gezien, sommigen hebben dat denk ik wel zo gelezen. Maar dat lijkt me sterk na een week 12/12. Ik denk dat je gewoon mazzel hebt gehad en het is je gegund :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

thanks allemaal.......wel afkloppen want het is nog niet voorbij :)

 

het is echt niet zo dat ik de dingen vraag en dan toch mn eigen weg weg in ga.....

ik wil gewoon graag de meningen horen van verschillende ''kenners'' en dat heb ik zowel op het forum als erbuiten.

en toevallig sprak ik iemand die exact hetzelfde had gehad, en vertelde me dat er niets aan de hand was zolang je nog geen bloeiverschijnselen zag.

 

en alles eruit trekken, nieuwe bestellen en erin zetten, kost me niet alleen extra werk en geld maar ook een week vertraging tot ik nieuwe heb. dus daarom wou ik wel gokken.

 

ik wil iedereen bedanken voor hun mening (ook al sloeg ik sommige in de wind ;) )

want door de meningen van de mensen hier, ben ik toch van iemand die helemaal geen kennis van ook maar iets had (betrekking tot growen) tot ''aardige amateur'' :verrygood gegroeid.

 

slaap lekker

Share this post


Link to post
Share on other sites
en toevallig sprak ik iemand die exact hetzelfde had gehad, en vertelde me dat er niets aan de hand was zolang je nog geen bloeiverschijnselen zag.

dat is ook zo. Nou ja, niks aan de hand... je ziet het vanzelf wel aan je blaadjes natuurlijk. Nogmaals, uit jouw woorden maakten wij allen op dat ze al aan het bloeien waren en dan is het natuurlijk een heel ander verhaal.

 

Belangrijk dus om een goede beschrijving te geven en foto's te plaatsen. Zo zie je maar weer :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

KNOWLEDGE = POWER

 

Volgende keer toch maar een foto erbij plaatsen ?? :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks Manuel dat je toch (beter laat dan nooit) wat foto's en resultaat laat zien, zo kunnen we allemaal wat leren.. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...