Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
irezumi

Minerale Voeding

Recommended Posts

kan iemand mij vertellen waar ik minerale voedingslijnen kan vinden?

 

ik kan alleen maar bio lijnen vinden!

 

kan iemand me helpen of voorbeelden geven

 

 

grtzzzzzzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zoek laat maar zeggen chemische voeding om alles te laten automatiseren

 

grtzzzzzzz

 

 

maar kan ik die hydro ook geven dmv blumats systeem ivm dicht slippen??

 

en is dit geschikt voor aarde dat hydro ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoor ik hier 'Bio Nova' :D

Dit is idd mineralische en organische meststof,en de pk 13.14 is meervoudige minerale meststof.

 

Zie ma ;) :

(Als je'r op klikt kan je beter lezen!

gallery_10863_2651_281254.jpg

 

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik zoek laat maar zeggen chemische voeding om alles te laten automatiseren

 

grtzzzzzzz

maar kan ik die hydro ook geven dmv blumats systeem ivm dicht slippen??

 

en is dit geschikt voor aarde dat hydro ??

jongens lezen jullie niet meer? Ga toch eens naar de site van de fabrikant :verrygood

 

Daar BN GROND Supermix gedeeltelijk organisch is, kan deze meststof niet met druppelaars gegeven worden. (organische stoffen bevatten veel grove deeltjes). In geval van een druppelsysteem, wordt daarom de minerale meststof BN HYDRO Supermix met hetzelfde eindresultaat ingezet. Deze mineralen zijn zuiver en verstoppen de druppelaars niet.

 

www.bionova.nl

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

 

ja daarom stel ik dus aan het begin van dit topic de vraag waar of welke fabrikant die voeding heeft!

 

dus hoe kan ik als ik de fabrikant niet weet daar heen gaan?

 

ben je nog wel wakker?

 

:verrygood :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ter informatie: (bijna) alle fabrikanten verkopen minerale voeding, oraganisch is relatief zeldzamer.

 

 

...als je het verschil goed wil begrijpen (of iets anders over voeding, wat dat betreft) zou ik gewoon 'ns een fabrikant bellen. ik ben zelf al meerdere malen stukken wijzer geworden van een gesprekje met iemand van achter de telefoon van Bio Nova, Canna, Atamai of Exelent! zeer interessant en die gasten praten er graag over ook nog (als je een beetje interessante vragen weet te stellen, tenminste...)!

 

...nog 1 ding: als je minerale voeding gaat gebruiken (voor in een voedingvat oid.), let dan goed op dat je alléén maar minerale voeding gebruikt, en geen organische er doorheen. organische voeding kan er niet tegen (voor zover ik weet iig.) om langere tijd opgelost te zijn in een voedingsvat; dan gaat het recaties aan met zuurstof (en andere stoffen) en krijg je dode-ratten-geur uit je vat van het bedorven water! (bah!)

 

 

nou, succes weer he!

 

laters! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja daarom stel ik dus aan het begin van dit topic de vraag waar of welke fabrikant die voeding heeft!

 

dus hoe kan ik als ik de fabrikant niet weet daar heen gaan?

 

ben je nog wel wakker?

1. ik geef je de naam van de fabrikant

2. dan kun jij toch naar de website gaan of zie ik dat nou verkeerd. :verrygood

 

Bovendien staan er hier topics volgeschreven over minerale, biologische en organische voedingen, ook dat van BN en blumats is al ruim aan de orde gekomen, zoekmachine gebruiken wise guy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hay Irezumi,

 

Als je naar Growshop googled kom je alle bekende voedingslijnen tegen :verrygood

 

Om even Bionova als uitgangspunt te nemen BN GROND Supermix is een minerale/organische meststof die niet niet met druppelaars gegeven kan worden. In geval van een druppelsysteem, wordt geadviseerd om de minerale meststof BN HYDRO Supermix in te zetten. Deze mineralen zijn zuiver en verstoppen de druppelaars niet.

 

Succes met de speurtocht ..... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@runningwater: :verrygood lees eens twee berichten terug. Dat zeg ik!

 

overigens verplaatst naar indoor beginnersvragen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
@runningwater: :verrygood lees eens twee berichten terug. Dat zeg ik!

 

overigens verplaatst naar indoor beginnersvragen.

 

@whazzup ik had je bericht gezien hoor, maar ik dacht laat ik voor de luiaards op zondagochtend meteen de linkies d'r bij zetten :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ga die luie donders nog verwennen ook! Straks weten ze niet eens meer wat Google is :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

@running water toffe vent ben je.

 

@whazzup zeur eens niet zo man.

 

 

voor de rest fijn dat jullie helpen ook jij whazzup

 

 

thxxxxx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoals al eerder gezegd, bijna alles is mineraal of bio-mineraal. De reguliere voedingslijnen van Canna, H&G, Atami, etc. zijn allemaal mineraal en geschikt voor druppelsystemen, eventueel kun je nog wat drip-clean toevoegen tegen verstoppingen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...