Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Superfly

18 Pp'tjes Onder 2x600w...

Recommended Posts

Ok dan maken we er 9 weekjes bloei van :D

Thanx :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo superfly

 

Ziet er lekker uit jongetje dus dat word knippe van de week met een mooie cutter :no

 

Zie je dindag superfly :D Respect ik denk 650 gram

 

GRtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon opvoeren met die voeding je planten zijn nog mooi fris en groen :D geef ze een goede booster bovenop je normaale voeding :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die kunnen nog wel heel even. Kijk het nog een weekje aan, wie weet kun je er misschien daarna nog wel een paar dagen aan vast plakken :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ henneplove: is goed jonge ik zal vandaag je ook weer ff helpen met jou veld te scroggen :D

@ bierkrat ik heb ze nu ff 2 beurten afgezuurd water gegeven kan ik dus nu gewoon weer 10ml green senstation en 10 ml Pk13/14 er bij gooien? het is op 10 liter water

Share this post


Link to post
Share on other sites

uhm.. :no ,zeker die eerste 5 foto's,een weekje? ik denk eerder nog 3 weekies :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ik zal ze nog ff langer laten staan maar 3 weken gaat niet lukken dan heb ik al de bouw van me nieuwe hok gepland dusjah en dat gaat tog echt voor :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat laat ik zeker wel weten ik heb het al geknipt en het is bijna of morgen helemaal droog :rofl

Ik heb zelfs al een paar jointjes er van gerookt en het droogt vrij snel met een vetilator op je netje :smoke

Ik heb het net nog gewogen en kwam uit op 875 gr en verwacht niet meer dat er super veel afgaat maarjah morgen gaat het weg en dan laat ik het weten wat het was geworden we zien wel :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al geknipt? :whistling

 

Zonde, zoals men al aan gaf hadden ze nog wel even kunnen staan...

 

Geduld is een schone zaak(en gewicht)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jah ik weet het maarjah ik moest wel want me hok moest leeg,want nu heb ik nog net ff een week vakantie en die wil ik gebruiken om met me vader een nieuw hok te bouwen..volgende x zal ik ze wat meer tijd geven om afterijpen morgen kom ik met het exacte droog gewicht :smoke Als er niet teveel meer deze nacht afgaat ben ik al met al best tevreden over deze kweek had ook al alles meegemaakt warmte probleem,spint en Tmv :whistling

 

Morgen plaats ik wel wat foto's ze hebben iedergeval wel 80% bruine haartjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag was het droog maar de takjes knakte nog niet mijn afnemer klaagde allemaal dat ze nog wel 2 weekjes konden :rofl maarjah het was graag ofniet :( we zijn al bezig voor het nieuwe hok :whistling

 

Hier wat foto's (wel vage) Henneplove zijn armoe camera :D

 

Het was 825 gram droog :smoke

 

med_gallery_11062_2686_191306.jpg

 

 

med_gallery_11062_2686_426172.jpg

 

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heey Spuperfly,

 

Hoe lang heb je nu alles gedaan (groei/bloei)?

 

En je opbrengst is super trouwens!!!

 

Fijne vakantie, gaat vast lukken nu, hahaha!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Jorrit ik heb precies 2 weken gegroeid en 8 weken gebloeid :whistling te weinig bloei helaas mja thnx

 

@ 2Tall Hehe die wiet zag er zo raar uit op de foto dus we dachten we geven ze wat bling bling hehe :rofl thnx

 

@ Peaches Wij willen ook wel zo'n kerstboom wordt alleen een beetje prijzig :smoke

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...