Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Maarten-ws

Shag Draaien Met Zo Machine Dingetje

Recommended Posts

Ik ben sinds kort over gegaan van sigaretten naar shag... maar ik kan echt voor geem meter draaien. Dus heb ik zo`n plastic draaidingetje gekocht maar ik weet niet hoe het werkt! kan iemand mij helpen??

 

Het is zo` ding met twee buisjes en een soort van band eromheem waardoor het naar elkaar toe kan draaien

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha bedoel je een futurola ?Is super makkelijk om te gebruiken , probeer maar wat ...

Stop gewoon alles erin +tip(opgelet er is een diepe +ondiepe kant) , draai er paar keer aan ( gewoon voorste en achterste tegenovergesteld) steek dan je bladje (vloeitje) erin met plakrand naar u en rol af .Als hij bijna beneden is likken doordraaien , opendoen en opsteken.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Koop gewoon dit en blijf genieten van heerlijke filtersigaretten, maar dan goedkoper

 

zo heerlijk vind ik ze niet. die shag is lang niet pittig genoeg voor een filtersigaret, vind ik tenminste.

 

Ik ben sinds kort over gegaan van sigaretten naar shag... maar ik kan echt voor geem meter draaien. Dus heb ik zo`n plastic draaidingetje gekocht maar ik weet niet hoe het werkt! kan iemand mij helpen??

 

Het is zo` ding met twee buisjes en een soort van band eromheem waardoor het naar elkaar toe kan draaien

 

heb je al ooit geprobeerd om met de plakrand naar je toe te draaien, vind ik persoonlijk makkelijker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...