Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
newblower

Stronken

Recommended Posts

De combinatie wiet en alcohol :) :smoke , heb een paar vragen B)

 

Moete sommige mense niet kotse van combinatie alcohol en wiet ?

Kan je wiet ook combinere met bv jenever , whisky ( sterke dranke dus ) ?

Wat is het beste als je dronken bent een joint opsteke of als je stoned bent beginnen drinken ?

Als je strontzat bent en je doet een joint en je gaat slapen , slaap je dan beter ?

 

ben me aant voorberijde op een super vette party ( 5 dage zuipe en smoren ) en ik zit nog met deze vragen . Iemand antwoorden of ervaringen

 

alvast bedankt :cry

Share this post


Link to post
Share on other sites
De combinatie wiet en alcohol :cry ;) , heb een paar vragen ;)

 

Moete sommige mense niet kotse van combinatie alcohol en wiet ?

Kan je wiet ook combinere met bv jenever , whisky ( sterke dranke dus ) ?

Wat is het beste als je dronken bent een joint opsteke of als je stoned bent beginnen drinken ?

Als je strontzat bent en je doet een joint en je gaat slapen , slaap je dan beter ?

 

ben me aant voorberijde op een super vette party ( 5 dage zuipe en smoren ) en ik zit nog met deze vragen . Iemand antwoorden of ervaringen

 

alvast bedankt :smoke

alvorens je vragen te beantwoorden moet ik je vertellen dat ik 2 keer stronken ben geweest en dat waren de beste keren in mijn leven :) .

 

maar oke

vraag 1 : er zijn genoeg mensen die er kotsmisselijk van worden maar nooit geschoten is altijd mis ;).

vraag 2 : Lijkt mij niet heel erg slim maar je kan het proberen , ik zou het je alleen niet aanraden.

vraag 3 : ik zou als ik jou was eerst smoken en daarna drinken. Dat ik hoe ik het doe en heb ook eens iemand gehad die mee ging smoken en eerst had gedronken en zijn hele maag leegkotste.

vraag 4 : ik zou het niet weten want ik ben nooit strontzat geweest en net voordat je gaat slapen smoken daar slaap je zowieso niet goed van.

ik zou als je rond 4 uur gaat slapen om 2 uur de laatste pitje sucken dan voel je je om 4 uur heerlijk moe en val je als een blok in slaap.

 

 

hoop je zo verder te hebben geholpen:).

 

veel succes op je feest.

 

 

grtz,

 

Smokinghaze B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik zat thuis kom mag ik geen joint meer roken, anders komt mijn avondeten eruit :cry is wel moeilijk omdat ik de gewoonte heb om een joint te roken voor ik ga slapen...

 

als ik de twee samen wil doen, dan doe ik de twee maar in mindere mate. en liefst eerst stoned en dan beginnen drinken :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

wel ik heb mijn ervaring ermee en het is véééééééééét echt zalige trip, heb da op hdc rock gedaan eerst 5g met 3 personen gedaan, dan naar stadspark halve fles wodka( eristof natuurlijk :) ) me 2 personen ( ik en vriend :huh:), dan heeft hij zitten flashen zegt hij en ik ook wel redelijk wa dingen van kleur zien verranderen maar ni zo fel als een acid trip ofzo ma gewoon ;) daarna naar hdc rock zelf gegaan en 21 pintjes gedronken en dan rest van de wodka op, was zalige nacht en we zijn rond 4 begonnen en rond 1 waren we terug thuis (vriend moest op tijd thuis zijn xD ) en het was lichtjes uitgewerkt allemaal. ik heb niet moeten kotsen van al die alcohol en al die wiet maar tog sterk gehouden :P ik zou het je aanraden maar overdrijf niet want je weet ni wa er gaat gebeuren...

 

vraag1: gaat zeer goed, als je wiet hebt gesmoord en je keel is nog niet zo gewend aan de rook enal dan voel je de wodak bijvoorbeeld bijna niet in je keel :cry (alsof het slecht smaakt ofzo :rofl B) )

vraag2: ook niet aan te raden, maar voor alles een eerste keer ;)

vraag3:eerst jke en dan drank, je moet wel opassen als je het andersom doet want dan heb je kans dat de wiet de kotsneigingen blokeert en das niet goed voor u maag, zoals iedereen wel weet :D

vraag4:als je stontzat zijt ga je beter niet ergens met je hoofd recht naar boven liggen of zitten ... als je stoned zijn gaan slapen lukt nog wel heel goed en je slaapt ook zalig, heb ik 2 weke geleden nog gedaan, was ook wel 2uur nadat de laatste j opwas maar ja

 

hope this helps ;) btw als je tog 5 dagen weg zijt, KOOP PADDO'S!!! lol :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn persoonlijke ervaringen:

 

Moete sommige mense niet kotse van combinatie alcohol en wiet?

Persoonlijk heb ik vaak genoeg moeten kotsen van deze combinatie. Een paar biertjes tijdens het blowen kan bij mij weinig kwaad maar meer dan 5 moeten het er echt niet worden.

 

Kan je wiet ook combinere met bv jenever , whisky ( sterke dranke dus ) ?

Yup dat kan maar als je het drinkt is dezelfde ervaring zoals ik hierboven al schreef. Er valt ook een drankje van te maken maar dat heb ik nog nooit geprobeerd. Deze zomer ga dit wel proberen.

Alcohol Preparation

By Evil Sam

 

One 750ml bottle of grain alcohol (vodka works too but the higher the proof the better the absorption) take anywhere from 7-28 grams of MJ and chop it up real good, stems and all. In my opinion using lower grade MJ is better for consumption than for smoking. This is why I use 28 grams in my version. Its also more cost effective. Once all the MJ has been chopped (I use my coffee grinder) drink or pour off a couple shots (so as not to overflow) of the grain and funnel the MJ into the bottle.

 

This next step is the most difficult. Go to your calender and mark off a minimum of 3 weeks from the day you poured the MJ into the bottle and then place the bottle in a closet and forget about it. When the time has come you can strain the MJ out or leave it in, it is all preference. By this point your grain should be a dark green color almost blackish. Start with a 1/4 or 1/2 shot (depending on amount used initially) and mix it with some juice or whatever your favorite beverage is. Effects can be felt as soon as 5-10 minutes.

 

Be careful with this recipe! Always start low (as with all drugs).

 

Alcohol Preparation Notes:

 

the original recipe consisted of only stems and shake that I had collected from my dorm hall and it was just as strong.

Effects of cannabis come on more rapidly in liquid/alcohol preparations than with food-based oral cannabis preparations.

 

 

Wat is het beste als je dronken bent een joint opsteke of als je stoned bent beginnen drinken?

Persoonlijk vind ik stoned beginnen beter. Dan kan ik de hoeveelheid alcohol in m'n bloed veel makkelijker in controle houden en kan ik dus al snel zeggen of ik te ver ga of niet.

 

Als je strontzat bent en je doet een joint en je gaat slapen , slaap je dan beter?

Persoonlijk kan ik beter strontzat slapen dan eerst nog even blowen want dan wordt ik alleen maar kotsmisselijk.

 

 

Deze vragen zijn voor iedere persoon anders en je zal het echt zelf moeten ondervinden wat voor jou werkt en wat niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alcohol + wiet is domme mix vind ik zelf heb het een keer gedaan en doe het nooit meer.

Ik kreeg er alleen maar een kut gevoel van en wou meteen naar huis ( hele zaterdag avond dus verpest )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Persoonlijk vind ik alcohol dus helemaal geen fuck aan, ja ok dan ben je dronken, en wat dan nog? Is het je ooit wel eens opgevallen hoe misselijk je wordt als je dronken bent en als je toevallig ff de verkeerde kant opkijkt? Het eerste pilsje is lekker, het tweede ook nog en het derde dan begint het al mis te gaan, dan smaken ze niet meer lekker.

 

Ik zit liever onderuitgezakt op een bankje met een jonko in de zon dan dat ik bier ga drinken, al was het alleen maar omdat alcohol agressie opwekt: Zoek eens op Nederlands Uitgaansgeweld op Google. Hoeveel alcoholdoden vallen er in het verkeer? Hoeveel alcoholisten zijn er in Nederland? Het is puur gif!

 

Wat dacht je van alcoholdoden, je koopt bijvoorbeeld een kratje bier en als je die allemaal in een keer opzuipt ben je gewoon hartstikke dood (niet altijd maar ok). een kratje of 2, wat kost je dat? fl 20? een geeltje? Als je die twee allebei opzuipt ben je gewoon dood..zelfmoord plegen voor 25 gulden, en de overheid staat het toe, hell ze verdienen eraan! En dat je zelf knock-out zuipen nog stoer wordt gevonden ook...

 

Anyway, dit is een negatieve rant geworden, sorry daarvoor, de insteek was niet zo negatief bedoeld...Word gewoon stoned, da's veel leuker. Vergeet alcohol gewoon.

 

edit:

 

 

Trouwens, dat je wordt aangeraden om paddo's te kopen om alleen nog maar harder van de kaart te gaan (WOW TEH DRUGS R LEGAL LETS TRY) toont alleen maar des te meer aan dat ons beleid gewoon werkt: Nederlanders weten dat het er is, maar lang niet iedereen heeft er behoefte aan. Toeristen die alle drugs gaan gebruiken die er in Nederland te krijgen zijn, daar krijgen fatsoenlijke smokers/pschygonauten (sp?) echt plaatsvervange schaamte van, DAAR gaat ons land van naar van de klote. Al die zogenaamde paddo-gevallen zijn allemaal toeristen. Paddo-doden vs Alcoholdoden... hmm, wat kies je als regering? Natuurlijk, paddo's! Daar zit geen accijns op, alcohol verdienden ze teveel aan, hell ze verhogen de accijns wat meer, nog meer €€€! Zo'n prachtige drug die door domme media, domme toeristen en de regering in een poging de publieke opinie te beïnvloeden door gedurende een paar maanden een propaganda-actie te voeren, compleet de nek wordt omgedraaid! zucht...

Edited by Dimension 7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Persoonlijk vind ik het heerlijk om eerst wat aangeschoten te zijn en dan een joint op te steken, word ik vaak superrelaxed van. Ja, het is bij mii ook een aantal keer misgegaan, maar net zo goed bij joint->drank. Het is me ook opgevallen dat het bij mij altijd na het veel eten van iets of het eten van vlees (shoarma, taco's e.d.) gebeurd.

 

Gisteren op een feestje waar beide gecombineerd werden en waar ook een aantal gingen nekken. Ik heb het idee dat ik mijzelf goed onder controle kan houden, wat betreft hoe ik me voel. Helaas is dat wel ontstaan door vallen en opstaan, ik heb ook vaak genoeg overgegeven.

 

Maar zoals gezegd, ga niet blowen als je ladderzat bent, een paar biertjes kan best hoewel dat per persoon verschilt. Ga je het proberen, ik heb er veel baat bij gehad om aardig wat water bij de hand te hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dimension

 

moet je is proberen 2 kratjes leeg te zuipen, niet zo simpel.

 

alcoholdood lukt denkik moeilijk met bier, met sterkere drank wel natuurlijk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik doe wel eens een klein beetje van allebei, zeg maar een biertje of 3, rond een uur of 20:00, en dan om 23:00 voor het slapen gaan een jointje... is niets mis mee, maar ga niet van allebei tegelijk een hoeveelheid nemen, waar je al waus van word, als je er aan denkt.

 

 

wiet + alcohol = stronken

1 + 1 = 3

 

je verdooft of verandert de werking dan met de thc de voorste hersencellen(creativiteit, en nadenken over waar en wanneer)

met de alcohol, de achterste hersencellen (hoe, wat en waarom)

 

vb. Als je dronken bent weet je nog wel thuis te komen, maar lopen gaat wat minder, maar toch word je zonder hulp nog wakker in je eigen bed.(meestl)

als je mega stoned bent, kan je nog wel lopen, en weet je wat je doet. maar waarnaarto?, en je mist wat concentratie (je zou stoned nog perfect kunnen tekenen en muziek maken)

 

en ben je allebei, dan raak je de weg kwijt, en weet je niet dat je niet kan lopen, enzo . de dubbele wc die je ziet als je dronken bent, begint dan ineens van je af te bewegen, en sta je ineens tegen de muur te pissen. of je probeert met de sleutel de deur open te maken, terwijl je dat net gedaan hebt.

 

We hadden een keer iemand die van allebei te veel op had maar in het bad te slapen gelegd, met een lakentje over hem heen. Gelukkig want je wilde niet weten wat er de volgende ochtend allemaal in het bad lag. Hebben hem de kleren uit getrokken, en met een lauwe douche schoon gespoeld. pas de middag erna begon ie wat bij te komen. (Wel even de pols gechekt de eerste 3 uur. en gekeken of ie niet in zijn tong ofzo zou stikken, is allemaal goed gekomen, en hij is genezen vvan twee soorten doorelkaar)

Share this post


Link to post
Share on other sites

alcohol en wiet..soms heb ik er geluk mee, soms niet

de ene keer zorgt het voor de grappigste momenten, de andere lig ik te kotsen of ben ik veel te tam,dat ik bijna in slaap val

ik kan je zeggen: altijd eerst de wiet en dan de alcohol..dan heb je veel mindere kans op fout gaan.

dan ook nog best sterke drank, geen bier wat zwaar ligt..en ook best iets minder drank drinken dan gewoonlijk..

ook als je in het algemeen een sterke maag hebt die tegen wat drank kan moet dat lukken..

het is vaak wel een leuke boel, maar ik vind dat alcohol vaak het psychedelische kantje van de wiet vermindert..

maarja bij iedereen reageert anders op verschillende drugs.

 

cya ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Soms begin ik van wiet echt te hard weg te dwalen met men gedachten, bijna trippen zeg maar, maar niets visueels. Leuk als je thuis bent, maar als je uitgaat niet echt. Alcohol verminderd dit effect, verdooft mijn op hol geslagen gedachtegang zeg maar, kan ik me weer amuzeren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met veel wiet val je achterover, met veel alcohol voorover. een beetje balans.

 

Maar dan wel een beetje van beiden, anders val je twee keer. en wordt je met blouwe plekken, en een slipje naast het kussen wakker ( en je weet bij absoluut niet meer waar die vandaan komt).

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je het heel safe wilt spelen, doe het dan gewoon tegelijkertijd

schenk je een glaasje uit, en rol je tuitje

is de beste manier, volgens mij toch

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad, rol een toeter, pak een biertje, ga achterover zitten in die gemakkelijke stoel, enjoy. :verrygood :punk:

Share this post


Link to post
Share on other sites
De combinatie wiet en alcohol :verrygood :punk: , heb een paar vragen ;)

 

Moete sommige mense niet kotse van combinatie alcohol en wiet ?

Kan je wiet ook combinere met bv jenever , whisky ( sterke dranke dus ) ?

Wat is het beste als je dronken bent een joint opsteke of als je stoned bent beginnen drinken ?

Als je strontzat bent en je doet een joint en je gaat slapen , slaap je dan beter ?

 

ben me aant voorberijde op een super vette party ( 5 dage zuipe en smoren ) en ik zit nog met deze vragen . Iemand antwoorden of ervaringen

 

alvast bedankt :punk:

 

Ik ben al enkele keren stronken geweest, en heb daar ookal moette van koste, 2 maal denkik, bijde keren was dit gebeurt als ik een paar jointjes had ogerookt toen ik strontbezopen was. Telkens had ik wel sterke drank gedronken, in combinatie met bier is het nog nooit voorgevallen, van een hash/wiet mix moet ik ook soms kosten :nerd

 

Maar als je geluk hebt is het echt geweldig, je bent zo actief als een dronkaard terwijl je aan het trippe bent op de muziek, echt vette momenten, mss ook goed voor sex?

Share this post


Link to post
Share on other sites

de meeste mensen gaan kotsen omdat ze helemaal dronken zijn en dan een joint gaan roken :D

je kan beter eerst een jointje roken dan zuipen en dan weer blowen dat komt veel minder hard aan :rofl

maar hoelanger je blowd hoe meer je kan hebben ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
de meeste mensen gaan kotsen omdat ze helemaal dronken zijn en dan een joint gaan roken :D

je kan beter eerst een jointje roken dan zuipen en dan weer blowen dat komt veel minder hard aan :D

maar hoelanger je blowd hoe meer je kan hebben ;)

ja ga ik volledig mee akkoord

best eerst smoren en dan drinken

 

als je dan toch eerst wil drinken, drink dan geen van die broldrankjes als Passoa, Pisang, Malibu etc. want daar ga je dan wrs zwaar van kotsen

en de absolute afrader als je na het drinken nog wil smoren is martini fiero, die drank zorgt ALTIJD GEGARANDEERD voor problemen (als je te veel drinkt natuurlijk :rofl)

 

hoe meer je smoort hoe meer je beseft dat het 1000x leuker en beter is dan alcohol :rofl en hoe minder je dan ook tegen alcohol kan

 

zit nu in examens en is zeker al maand of 2 geleden dat ik alcohol gedronken heb, heb er geen behoefte aan en ik weet dat als ik begin te drinken ik direct zal beginnen flippen, niet dat het soms niet aangenaam is maar je kan veel minder je grens vastleggen bij alcohol.

 

de ouwe one-liner nog es bovenhalen : don't drink and drive, smoke and fly!

Share this post


Link to post
Share on other sites

kotsen is een reactie van je lichaam op een overdosis..

 

dus zoals iedereen al zegt..teveel bij drinken is nooit aangeraden.

 

 

drink in jouw geval gewoon rustig en w8 op je gevoel tot je het nog lekker vind.. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik drink en smoke altijd

maar ga nooit verder als aangeschoten, maar smoke lekker door

 

je kan ook smoken na drinken maar soms gaat het goed soms niet: bijv. ziek gevoel duizeligheid braakneigingen.. maar je komt er makkelijk van af omdat je snel slaapt :D

 

sterke drank of bier maakt nie uit ik zet men grens meestal op aangeschoten :D :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind het effect erg nice, die combinatie xD

Meeste mensen moeten idd niet eerst gaan drinken dan blowen, ging bij mij zaterdag ook maar nét goed, die drankjes kickten er harder in dan gepland, en tegen de tijd dat ik een jointje draaide kon k niet meer draaien, maar k was al ongeveer zo ver dat ik dat niet doorhad

naja ging goed, maar ik zag wel tot 3 uur later, toen ik op bed lag, alles van links naar rechts draaien xD

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik vind het effect erg nice, die combinatie xD

Meeste mensen moeten idd niet eerst gaan drinken dan blowen, ging bij mij zaterdag ook maar nét goed, die drankjes kickten er harder in dan gepland, en tegen de tijd dat ik een jointje draaide kon k niet meer draaien, maar k was al ongeveer zo ver dat ik dat niet doorhad

naja ging goed, maar ik zag wel tot 3 uur later, toen ik op bed lag, alles van links naar rechts draaien xD

 

ik combineer met drank, biertjes, sterke drank. Ik sla er altijd koekerond van ;)

Kan er nog redelijk goed tegen, moet over het algemeen NOOIT kotesen van drank, noch van joints, noch van de combinatie. al is smoken zonder drank ook wel fijn. maar dan knalt het zo niet :D

zuig t maar in je koptje;) greetz peter :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

wiet en drank zijn een ideäal combinatie als ge er tegen kunt

 

ik kom er altijd zo ongelooflijk goed van en ik ga steeds lekker trippen

 

een keer zag ik mijzelf in 3rd person aant dansen op drum and bass

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...