Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
wietpiet

edelweis

Recommended Posts

Guest

edelweis is een witte soort die te vergelijken is met een nlx.

 

als ie genoeg licht krijg in de vegatieve fase zal ie mooie zijtakken onwikkelen tis een plant die wel een beetje ruimte wil hebben kan lekker wat voeding gebruiken opbrengst kan zelfs iets meer zijn als een nlx.

 

tis een indica die zeker het proberen waard is.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Eigenlijk kan je voor elke soort goed gekweekte wiet dezelfde prijs krijgen.

Dus voor een goed gekweekte northern lights is net zo veel waard als een goed gekweekte orange bud.

 

Alleen voor sativasoorten wordt er door bepaalde shops meer betaald.

Sativa's zijn planten die 10 weken of langer bloeien, dus ik neem aan dat edelweiss niet onder de sativa's valt maar in de categorie northern lights en white widow en orange bud, enz.

 

Ruim gezien tussen de 2 - 2,75 euro per gram.

Maar begin maar met laag inschatten, want ik weet uit ervaring dat iedereen dan gelijk met 2,75 euro gaat rekenen en dat kan je alleen doen als je topjes heeeeeeeeeeeeele dikke vette hasjklieren bevat en als de wiet ook daadwerkelijk goed rookt.

 

Dus denk eerder maar aan 2 - 2.5 euro per gram.

Het ligt eraan of je grote hoeveelheden levert, of er veel of weinig vraag is, of je wietje wel lang genoeg gedroogd heeft en al dat soort dingen. :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nounou,

 

wat betreft het indica of sativa zijn ben ik effe niet meer mee; de ene zegt dat 't een indica is, de andere een sativa;

 

jij zegt dat 't een kortbloeier is, maar in de growshop zeggen ze dat 't tot 14 weken kan doorbloeien;

 

ook gek dat je 't haast nergens op 't net terugvindt, eigenlijk. is 't een nieuwe soort ?

 

ik las ook dat 't erg lijkt op nlx, maar da's de afkorting van ... ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Echte edelweis weet ik te vinden , ik heb een goede kennis die de orginele zaden weer tot leven gekregen heeft.

De plant is weldegelijk wit , de eerdere semi edelweis was een meer rode wiet , terwijl hij grijs had moeten zijn maar deze klonen waren niet goed.

Edelweis wordt nu omdat er twee soorten zijn als galactic verkocht, klonen kosten altijd rond de € 2,00 , soms wat meer zoms wat minder.

 

Ik denk niet dat je per gram kan kopen , dus zelf kweken en enjoyen is het beste.

Ik ga zelf ook na mijn crystalltjes maar eens galactic proberen , de makers hebben mij een top wietje belooft en daar wil ik ze graag aan houden.

*Johnno*

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...