Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
_solid

Omhakken Nl

Recommended Posts

Ik zit te denken om m'n mislukte NL om te hakken want volgens mij komt er toch niet veel meer aan. Heeft dat gevolgen op kwaliteit en smaak?

 

med_gallery_9010_2400_1090599.jpg

 

boven kant van halloween plant:

 

med_gallery_9010_2400_500196.jpg

 

zijtop:

 

med_gallery_9010_2400_2049771.jpg

 

 

En ga dit weekend naar een festival en als ik terug kom dan ben ik vet brak dus heb ik wat verdovende middelen nodig

 

:)

 

Dus wat vinden jullie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind dat je niet geduldig genoeg bent om wietkweker te worden.

 

Dus ga naar de wietshop en koop een 10,- wiet want als dit droog is ga je huilen.

 

Als je narcotische zaken zoekt moet je papavers gaan planten.

 

Esmie

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey esmie doe jij altijd zo lelijk tegen iedereen???

 

 

of is dat gewoon je karakter?

Share this post


Link to post
Share on other sites
hey esmie doe jij altijd zo lelijk tegen iedereen???

of is dat gewoon je karakter?

Lelijk ?

Ik krijg toch echt een dikke :cry bij veel van zijn posts...

Zo ook hier weer :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is niet lelijk,.. maar gewoon eerlijk.

 

Tenminste het enigste antwoord in dit topic waar je wat aan hebt :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo

 

esme , deze gaat teminste recht voor de raap en zegt waar het op staat zonder boe of ba!! :)

maar ik vind niks mis met dat antwoord ik zou het ook zo zeggen :smoke

 

veel uitleg staat er ook niet bij deze post hé :cry duseeum tjaa...

 

mazzels

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de reacties. Ik laat m nog ene week staan maar heeft t invloed op kwaliteit en smaak?

 

btw ik kweek al papavers maar doe er verder niks mee :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol... :cry

 

Helemaal met Esmie eens! :)

 

Live and let live. Niet alleen die plant maar ook de coffeeshopeigenaar... :smoke

 

 

P.S. Zowel smaak als kwaliteit worden er beter van. Als ze toch niet in de weg staat bij je andere planten, waarom niet laten afbloeien. Toch weer wat grammetjes van eigen bodem erbij. De lelijkste zijn soms de lekkerste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de tip. Weer wat geleerd :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weet oowk iemand miss nog hoelang ze ongeveer nog moet staat nu al 8 weken ofzow :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk dat deze nog wel 10 a 14 dagen kunnen hoor. Lage EC en afbloeien. Laatste week ( 2 dagen zo ) enkel afgezuurd water en de twee laatste dagen van deze week voordat je ze om gaat hakke, 48 uur in het donker laten staan (lampen kunnen deze dagen uitblijven voor de hak).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de reacties!!

 

Ik heb de plant nog niet omgehakt ik wacht nog 8 dagen :verrygood

Ik moet zeggen dat de toppies er nu al eens tuk beter, lekkerder uitzien en wat voller. :D

 

med_gallery_9010_2400_1413211.jpg

 

med_gallery_9010_2400_809002.jpg

 

med_gallery_9010_2400_120035.jpg

 

med_gallery_9010_2400_1588863.jpg

 

Ik had ook gehoord van dat je de laatste 3 dagen geen water meer moet geven ofzow ;) Dus ik denk dat ik dat maar oowk ga doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plant geen water meer geven ben ik niet zo voor. Als de plant nog water opneemt gewoon door blijven geven. Als de plant het niet meer nodig heeft (water blijft in de pot) kan je uiteraard stoppen met wateren. En ik zou niet een maximum aantal dagen geven maar naar de toppen kijken of de plant nog langer moet bloeien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

YEEEEY plant is omgehakt :nerd Ik heb er 120 Gram nat vanaf gehaald. Best wel veel voor een halloween plant. :nerd

 

foto:

 

med_gallery_9010_2400_598413.jpg

 

 

Knip afval:

 

med_gallery_9010_2400_1513243.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé _Solid,

 

Nou, goed dat je nog even gewacht hebt. Dat wordt nog een lekker rokertje. Als het voor eigen rookwaar is, kun je in het vervolg ook de toppen te drogen hangen met de bladeren er nog aan. Daardoor zal het versuikeringsproces in de plant nog wat langer doorgaan wat het rijpen en de smaak ten goede zal komen.

 

In ieder geval gefeliciteerd met je oogst.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat Asgrow voor advies geeft zeker doen de volgende keer. Het komt erop neer dat als je alles eraan laat zitten dat het proces gewoon verder gaat afrijpen. Dit gebeurt ook als je de planten in het donker laat staan de laatste drie dagen bij 80% van de bruine haartjes. Ze nemen zeer weinig tot niets meer op van de waterbeurten en kun je ze net zo goed niets meer geven. Dit komt ten goede van je oogst. Dus degene die het niet zien zitten de laatste dagen geen water meer geven hier het antwoord erop waarom. Water is verkeerd gewicht en dat water proberen we eruit te halen en is dus overbodig in deze eindfase.

Ik doe de laatste drie dagen geen water meer en de laatste twee dagen gewoon het licht niet meer aan.

Omhakken en in het donker laten hangen tot het klaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo allemaal

 

Ik kom net terug van vakantie en ik zag dat ik m'n kamer niet had verduisterd dus ik kom terug kijk naar me wiet en het is geel. :whistling Komt dit doordat ik m'n kamer niet heb verduisterd of is er een andere verklaring. Heeft dit effect op kwaliteit en smaak?

 

med_gallery_9010_2400_1064331.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Licht breekt THC af in andere cannabinoïden die je een stoned (loom) gevoel geven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ik merk t :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

zonde dat het geel geworden is....

 

nu niet high maar stoned , is weer eens wat anders moet je maar zeggen

 

suc6 voor de volgende kweek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...