Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Klaas Akke Lutzen

12 X Early Skunk

Recommended Posts

Ik ben dit jaar voor het eerst bezig met het groeien van wietplanten. Ik heb begin dit jaar 15 Early Skunk zaden gekocht bij Sensi Seeds.

 

med_gallery_11620_2583_1758815.jpg

 

med_gallery_11620_2583_2688260.jpg

 

Ik heb de zaden in twee bloembakken laten ontkiemen. In totaal zijn 13 van de 15 zaden opgekomen.

 

med_gallery_11620_2583_1610095.jpg

 

 

 

med_gallery_11620_2583_1849586.jpg

 

 

 

In week twee zat er vond ik al redelijk schot in de zaak en viel het resultaat me echt mee. Denk dat ik per ongeluk de goede grond heb gekozen of deze planten groeien gewoon erg gemakkelijk.

 

med_gallery_11620_2583_538280.jpg

 

 

 

med_gallery_11620_2583_1694973.jpg

 

 

Dit alles vindt plaats bij mijn ouders thuis. In het begin vonden ze het nog leuk maar naarmate de tijd vorderde en de planten groter werden begonnen ze zich te irriteren. Mede ook door de geur van het beendermeel wat ik ging gebruiken.

 

Na twee en een halve week heb ik de plantjes verpot. Onderstaande foto's zijn het resultaat.

 

med_gallery_11620_2583_770485.jpg

 

 

med_gallery_11620_2583_2828642.jpg

 

 

med_gallery_11620_2583_951496.jpg

 

 

De vierde week begon het echt op te schieten. Nog steeds ging alles boven verwachting. Misschien is de Early Skunk een erg gemakkelijke plant voor beginners of heb ik toevallig alles goed gedaan? Hier de foto's van week vier.

 

med_gallery_11620_2583_1847818.jpg

 

 

med_gallery_11620_2583_972920.jpg

 

med_gallery_11620_2583_1741851.jpg

 

 

Na vier en een halve week (nog in begin mei, maar het was mooi weer dus...) vond ik het tijd om ze buiten te zetten. Het zijn tenslotte buitenplanten en mijn huisgenoten (ouders, wanneer gaan die mensen het huis uit?) hadden ook genoeg van die potten binnen. Ik was bang dat de kippen die achter huis rondlopen mijn plantjes op zouden eten dus had ik een wankel hekje in elkaar geflanst hopende hiermee mijn planten te beschermen. Zie onderstaande foto

 

med_gallery_11620_2583_82104.jpg

 

Het resultaat was echter schokkend. Twee uurtjes later kwam mijn broertje me namelijk vertellen dat er niet veel over was van de planten die ik buiten had gezet. Triest gezicht dit maar will het jullie niet onthouden.

 

med_gallery_11620_2583_170522.jpg

 

 

med_gallery_11620_2583_369983.jpg

 

 

Een plantje hiervan is er niet weer boven op gekomen. De rest gelukkig wel. Dit alles nadat ik bij de Formido geinvesteerd had. Ik wilde geen wiet-eieren dus heb ik een mooi hekje gebouwd.

 

med_gallery_11620_2583_561060.jpg

 

 

 

Een week of twee later waren de planten, in de volle grond, flink gegroeid. Dit zijn de foto's van eind mei.

 

med_gallery_11620_2583_4917751.jpg

 

 

med_gallery_11620_2583_551218.jpg

 

med_gallery_11620_2583_4683243.jpg

 

 

med_gallery_11620_2583_703407.jpg

 

Begin juni, nu twee weken terug dus zagen ze er zo uit (zie onderstaande foto's). Nog steeds boven verwachting. Kunstmest en kippenmest is het enige dat ik ze geef. Ze groeien als kool!!

 

med_gallery_11620_2583_2395009.jpg

 

 

med_gallery_11620_2583_754896.jpg

 

 

med_gallery_11620_2583_2982742.jpg

 

med_gallery_11620_2583_1112684.jpg

 

med_gallery_11620_2583_3521289.jpg

 

Zoals iedereen gemerkt heeft regende het de afgelopen week en dat zal het ook nog blijven doen denk ik. Morgen de foto's zoals ze er nu bij staan 17-06-2007.

Edited by Klaas Akke Lutzen

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekker bezig :)

dat wordt straks 1 groot wiet oerwoud

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er echt heel mooi uit, leuk tuintje :)

 

 

Nu maar hopen dat ze zo early zijn als ze beweren

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heey!!

Ik heb vorig jaar zelf Early Skunk van Sensi Seeds in de tuin gehad, En bij mij groeide ze ook als kool, En het wietje dat er af kwam was ook zeker te roken! Ik wens je veel succes, En hier nog wat piccas om je een beeld van Early Skunk te geven.

gallery_6147_674_810242.jpg

 

gallery_6147_617_267728.jpg

 

Ik wou dat ik nu nog zo een lekker Early Skunk joint had :)

Groetjes

GroenAlsGras.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoals gisteravond beloofd hierbij de foto's van mijn Early Skunks. Voor de duidelijkheid, ik heb er twaalf alleen staan er slechts negen stuks in mijn achtertuin. Er staan nog twee op het dakterras van een vriend van me en eentje logeert bij mijn oom. Vond ie leuk.

 

18-06-2007

De binnenkomst!! Als ik de auto op de oprit zet, ca. 50 meter verwijderd van de ingang van mijn miniplantage, komt de geur van mijn vrouwen (hoop ik) me al tegemoet.

med_gallery_11620_2583_2802200.jpg

 

 

med_gallery_11620_2583_3319596.jpg

 

 

med_gallery_11620_2583_2380495.jpg

 

 

Zoals je kunt zien staan ze iets scheef door de wind van de afgelopen dagen. Geen probleem verder hoop ik.

 

med_gallery_11620_2583_1165585.jpg

 

 

Deze lijkt qua blad en groei iets anders dan de rest. Zou dit een andere soort zijn ofzo?

med_gallery_11620_2583_3503096.jpg

 

med_gallery_11620_2583_1559143.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij staan ze vol in de kippenmest ofniet :cry

 

die omheining is geen slecht idee zie ik op het eerste plaatje :)

maar als ze groter zijn zul je er weinig last meer van hebben denk ik.. (niet uitproberen!)

je weet nooit wat voorn kippen het zijn.

 

succes secondsun

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik begin me druk te maken over het geslacht van de planten. Er is namelijk slechts een van alle planten die de bekende witte haartjes in de oksels laat zien. De rest doet dit niet of nog niet. Klopt het dat dit per plant verschilt?

 

Dit is de enige die volgens mij vrouwelijk is.

med_gallery_11620_2583_1678691.jpg

 

 

De rest ziet er zo uit. Zegt dit iets?

med_gallery_11620_2583_1425089.jpg

 

 

Oja, "GroenAlsGras", bedankt voor je foto's van het eventuele eindresultaat. Hoop dat het zo wordt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb net nog wat andere verslagen gezien/gelezen en denk dat uit bovenstaande foto's blaadjes komen en dat dit niks zegt verder over of het nou wel of niet een vrouwelijke plant is. Klopt dit? Eerste foto is wel een vrouw toch?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja klopt dat zijn nieuwe blaadjes, voorlopig zullen ze nog even geen geslacht laten zien. de licht uren zijn nu namelijk heel lang, maar uuh wat dacht je ervan om ze te gaan toppen? of heb je ze liever lang?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow mooie plantjes hoor, word echt een Early Skunk jungle :)

Ben benieuwd hoeveel vrouwen er over blijven.

 

Greetz Emilio

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb net nog wat andere verslagen gezien/gelezen en denk dat uit bovenstaande foto's blaadjes komen en dat dit niks zegt verder over of het nou wel of niet een vrouwelijke plant is. Klopt dit? Eerste foto is wel een vrouw toch?

Het-Grote-Man-Of-Vrouw-Topic

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie planten die early skunk ik heb ze ook gezocht maar kon ze neit vinden ik heb nu thuis zat skunk soortjes liggen maar die bewaar ik voor volgend jaar of voor indoor maar volgend jaar zeker early skunk halen bij sensi seeds :)

 

en wat zijn die dingen sterk naar een zware mishandeling van die kippen, heb je der een paar de nek omgedraait ???

 

al zit er maar 1 vrouw tussen wat zal daar een rook waar van komen:D wanneer ben je ook alweer begonnen met deze zaden ???

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites
mooie planten die early skunk ik heb ze ook gezocht maar kon ze neit vinden ik heb nu thuis zat skunk soortjes liggen maar die bewaar ik voor volgend jaar of voor indoor maar volgend jaar zeker early skunk halen bij sensi seeds :)

 

en wat zijn die dingen sterk naar een zware mishandeling van die kippen, heb je der een paar de nek omgedraait ???

 

al zit er maar 1 vrouw tussen wat zal daar een rook waar van komen:D wanneer ben je ook alweer begonnen met deze zaden ???

greetzzz masteryero

 

De zaden heb ik in februari dit jaar gekocht en eind april geplant. Ik was inderdaad laaiend op de kippen maar het was dom van mezelf te geloven dat mijn creatie, het gammele hekje, de planten zou beschermen. Gelukkig waren alleen de planten die ik toen als eerste in de volle grond had gezet volledig kaal gevreten. Vier stuks. De rest stond nog in potten en stond voor de kippen wat aan de hoge kant. Ze hebben eerst de gemakkelijke hapjes gepakt. Niet te geloven, die beesten eten alles wat groen is.

 

Ik mag toch wel verwachten dat er meer dan een vrouwelijk zijn hoop ik.

 

ja klopt dat zijn nieuwe blaadjes, voorlopig zullen ze nog even geen geslacht laten zien. de licht uren zijn nu namelijk heel lang, maar uuh wat dacht je ervan om ze te gaan toppen? of heb je ze liever lang?

 

Is het niet te laat om ze nu nog te toppen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee niet te laat om te toppen, maar als je geen dicht gewilderd oerwoud wilt krijgen kun je ze beter lang laten worden. Als alles vol gegroeid is is de ventilatie erg slecht en zul je sneller last krijgen van rot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier de foto's van een aantal scheuten die ik wil laten wortelen. Wel erg laat maar toch. Tis meer een expirimentje. Tot dusver nog geen resultaat.

 

med_gallery_11620_2583_3322911.jpg

 

med_gallery_11620_2583_1453215.jpg

 

 

Vanavond later de foto's van de twee planten die bij mijn lieve vriend staan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit zijn de uitvanhuizers (logeerders). vriend Oelie past er goed op.

 

Resultaat vier weken terug.

med_gallery_11620_2583_2329.jpg

 

 

 

En, zoals ze nu zijn. Erg mooi!

med_gallery_11620_2583_91780.jpg

Edited by Klaas Akke Lutzen

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

Daar heb ik gelukkig geen last van, ik kweek in een kas.

 

Je planten zien er erg mooi uit met aardig veel vingers :verrygood . Nu heb ik een vraag staan ze in die speciekuipen in gewoone potgrond of in andere soorten mixen van grond. Geef je die planten ook voeding erbij of niet.

 

MVG Stekkeman :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

 

De planten in de speciekuipen staan in bemeste potgrond van de intratuin. (zakje is te zien op de foto) Verder wordt er geen voeding toegevoegd. Misschien zal dat straks wel moeten maar dan zal het gewoon kunstmest worden. Ik zie teveel verslagen op dit forum waar dure voeding wordt gebruikt en het geheel als nog mislukt. De planten bij me thuis in de volle grond krijgen ook alleen kunstmest en kippenmest. Misschien schieten ze straks tekort maar dat zien we dan wel weer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Netjes man.

 

aan het begin had je ze misschie beter met en 400 watt lamp groot moeten brengen. wareneen beetje slapjes en lang. maar zjn toc nog mooi geworden

ga zo door! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze dagen zijn spannend!! Verwoest de wind mijn miniplantage of doorstaan mijn bitches het geweld. Onderstaande foto laat het beeld zien zoals ik het zag toen ik vanmiddag aan kwam lopen. Op zich leek er niets aan de hand.

 

med_gallery_11620_2583_3477362.jpg

 

 

Iets dichterbij gekomen lijkt er nog niet veel aan de hand. Ze zien er wel wat afgerost uit maar toch.

 

med_gallery_11620_2583_4960697.jpg

 

 

Nog dichterbij gekomen blijkt toch dat er iets meer aan de hand was. Aj!!! Komt dit nog weer goed? Wat kan ik het beste doen, de takken afknippen of gewoon zo laten hangen en wachten tot de kop zijn weg weer naar boven vindt. Wie weet wortelen de takken wel. Het zijn namelijk hoofdzakelijk de onderste takken die geknapt zijn en die liggen dus half op de grond.

 

med_gallery_11620_2583_3070019.jpg

 

med_gallery_11620_2583_1280087.jpg

 

med_gallery_11620_2583_4209303.jpg

 

med_gallery_11620_2583_3377055.jpg

 

 

Deze twee liggen echt volledig uitelkaar. Ze zien er niet dood uit, wel geknakt.

med_gallery_11620_2583_2242201.jpg

med_gallery_11620_2583_3136825.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn plantjes zijn gister ook aardig genomen door de wind maar gelukkig overleven ze het :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...