Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
deathdon

Harde Inhaleer Tips+trucks

Recommended Posts

ey weet er iemand ng een paar trucks of tips zoals een kopstoot of de toeter tusse je pink en ringvinger te steke? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

kopstoot ken ik niet

 

heb je al eens van een shot gehoord? dan neemt iemand de joint achterste voren in de mond ben blaast dan hard

 

dan zuigt een ander de rook naar binnen (wel handen om de monden doen)

 

en als ik van een paar sucks wat wil voelen doe ik me joint in me mond maar doe me mondhoeken open en zuig dan veel lucht naar binnen zodat er veel valse lucht bij komt

voor mij werkt dit sterker

Share this post


Link to post
Share on other sites
kopstoot ken ik niet

 

heb je al eens van een shot gehoord? dan neemt iemand de joint achterste voren in de mond ben blaast dan hard

 

dan zuigt een ander de rook naar binnen (wel handen om de monden doen)

 

en als ik van een paar sucks wat wil voelen doe ik me joint in me mond maar doe me mondhoeken open en zuig dan veel lucht naar binnen zodat er veel valse lucht bij komt

voor mij werkt dit sterker

lol shot is een kopstoot :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol wij noemen da een blowke zetten, heb ik trouwens een goeie tip voor: de een steekt de jke achterstevoren in zijn mond en houdt het vast me zijn tanden (duidelijk :cry) en houdt een hand om zijn mond zo, zijn vingers en duim vormen dus zo een cirkeltje maar er is een duidelijk gat bij de pink dus de andere doet zijn hand op jusit dezelfde manier maar omgekeerd dat het gat gedicht is en geen rook verloren gaat, degene met de j begint dan rustig of snel te blazen, hangt af van wat je wilt :smoke en dan hele lang inhouden die rook B) btw dit alleen doen als de jke bijna helemaal opgebrand is anders kan het op u tong komen en dat doet pijn ;)

 

en nog iets als ge smoort trek één keer aan de joint, doe die dan uit u mond en adem dan nog is normaal in zodat de rook diep in u longen is , natuurlijk werkt dit niet als je nadat je getrokken hebt al uitgeademd hebt dus zonder uitademen gewoon een keer trekken en dan nog is diep inhaleren !:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Een trek nemen en de rook inhouden , de Joint doorgeven en als hij terug bij u is uitademen :smoke B)

 

indiaantje :) :cry goed advies doe het nooit rechtopstaand ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

maak een bong :)

 

Indiaantje is inderdaad goed om lekker stoned te worden maar ik vind het niet zo chill, moet je altijd zo snel doen. Hou er meer van om op men gemakje te roken

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja kut keb alleen een waterpijp en di suckt wel

en waar the fuck moet k een waterpijp kope

bn 16 en woon in belgie

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja kut keb alleen een waterpijp en di suckt wel

en waar the fuck moet k een waterpijp kope

bn 16 en woon in belgie

 

med_gallery_8902_1252_120246.jpg

 

 

Zelfgemaakte waterpijp :cry

 

ben ook van belgië echt cut op sommige vlakke ( Geen coffeeshops en cut wette vo brommers !! 70km/u = boete van min 1000€ en veel meer :) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit lykt me ook wel interesant

dit heeft een vriend ooit gemaakt

wou et zelf ook make maar het is dik mislukt en had btw tog geen pot

ja kut kan geen afbeelding neerzette

Share this post


Link to post
Share on other sites

thnx hier is ie dan

men vriend eeft het eens gemaakt en hij zei dat het beter en harder inhaleert

kwou et ooit make maar et was mislukt

weet iemand hier iets over?? :)

 

med_gallery_11730_2604_394272.jpg

 

med_gallery_11730_2604_394272.jpg

 

lol nu zou et moete gaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt mij gewoon dat de rook gekoeld wordt waardoor ie gemakkelijker binnengaat, je voelt hem namelijk niet zo hard binnekomen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...