Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

ert

Alles Volgens Het Boekje.

Recommended Posts

Nee hoor ,235 zegt ries.Ben ook an de knip nu.Teringkarwei!!Veel blad............pijn en auwie an ruggie!! :whistling

Nog 42 te gaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou ook met die 235 ben ik een zeer tevree mannetje.

 

 

Zullen we alles wat boven die 235 zit samen oproken hahhahahhahha :whistling

 

 

Lijkt mewel lache, en dan op een meeting

 

 

Ff wat anders.

 

Ik huur die trimmer.

Nu had ik dat ding, en heb m helemaal leeg geschrapt. Wat daar uit kwam was 18gr bruine glimmende bikkel harde???

 

Ik heb het laten roken en hij kon echt niet meer praten.

 

Is dit THC, of ????

 

Ik wil er wat van gaan gebruiken in een cake, mar wat mot er dan in??

 

Gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik rook nog steeds nie ,ert. :whistling

Maar goed , na een lekker SAS broodje kip met salade , groet hij die knippen gaat u allen .Tot straks of morgen dan maar!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Boodschappenlijst voor : Space cake

 

Ingredienten:

250 gram honig cake meel. 200 gram boter (liefst echte) 200 gram suiker 3 eieren 4 eetlepels melk 2 zakjes vanillesuiker klein beetje zout (1/3 theelp) Cakevorm 2 liter ( ± 28 cm) 5 tot 15 gram wiet, normale sterkte

 

 

Bereiding:

Het is een basisrecept voor spacecake op basis van kant en klare cakemeel. Ieder pak kant en klaar meel kan gebruikt worden, als je maar het recept volgt wat op de verpakking staat. Verwerk de wiet op de manier zoals die hieronder is beschreven. De wiet smelt de boter door deze in een kom of pannetje te doen en in heet water te zetten. Maak de wiet klein en roer deze door de warme boter. Laat dit geheel een tijdje staan in het hete water. Laat het vervolgens afkoelen tot het net niet meer vloeibaar is. De cake Bak de cake volgens het recept op het pak. Vergeet niet de vorm met boter in te smeren en daar nog meel over heen te stuiven. Ipv een mixer kun je ook een garde gebruiken. Probeer eerst dit basisrecept uit voordat je gaat experimenteren, een mislukking is zonde van de wiet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou Niels.

Ik durf te zeggen dat ik de Cacke koning ben.

Ik blow nie maar bak ze al sinds ik me het kan herineren

Dus miss voor een ander.

 

Ries dan maak ik dat toch

 

Geeen probleem, hahahah

 

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

ahum.. al drie pagina's geen foto's.. kom op met die picas :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou om dat er zoooooooooooooooo veel animo is :whistling zal ik het ff plaatsen :smoke

 

Nou na 2 dagen drogen is het echt al bijna droog en hard. Ik ben dus zelf al content :rofl

Ff zonder dollen het is echt een knap wietje geworden, buiten de problemen om.

Dag drie drogen

gallery_5511_2579_17724.jpg

gallery_5511_2579_115856.jpg

 

Dit is dus wat ik droog in de bakken, en dus van onder af zuig, dus door de gaatje heen.!!!

 

Nu heb ik natuurlijk over gehouden uit de schaal van de Thumbletrimmer.

Dit zit echt onder de kristallen, je legd dus de topjes er op en gaat draaien. Nu schaaft ie de blaatjes er af, wat door de spiraal komt. Dit zijn vaak de blaadjes die we zien op de foto,s en waar de kristallen huizen.

Nu hebben we wat lekkers en is rijkelijk voorzien van kristallen.

 

 

Dit topje gaat naar boven genoemde pooster.

Dit is echt niet de grootste en dat ik die persee wil laten zien.

 

Dus kommentaar, stop het maar in........... je reactie :D :( ;)

 

 

med_gallery_5511_2579_315.jpg

 

gr ertje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker hoorrrrrrrrrr... :whistling .......Ik ben ook content met je resultaat.Geeft mij ook weer moed , man!

Share this post


Link to post
Share on other sites

En??????

Hoeveel???

Vertel op!!

Ik wil ut wetuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhh....................... :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

:smoke :P

 

Nou Als of ie me kan zien :whistling

Ben net klaar met wegen.....228gr lekker klote dus, hahaah.

Jij gaat niet meer raaien Ries.

 

Maar ja dat zat er ik en we gaan gewoon weer met volle moed verders.

 

Zo goed :rofl :D :( ;) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan hoop ik echt dat ik er de volgende reis naast zit en vet ook!!! :rofl

En da hoop ik voor mezelf nu ook!!! :whistling Ik gokte ook laag ..................Kom net van de netten weg.Droogt in als de tering.Woensdag of donderdag droog denk ik!!

 

En ja ,dat ik het door had dat je an ut wegen was.Das die speciale band he?? :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had ook dat het heel snel droogde maar de wat grotere toppen(jahaaaaaaaaaaaaa had er 4 :whistling ) dat duerde wel ff.

 

Joh deze ronde gaat het goed komen.

Daar ga ik gewoon van uit, en als ik met die 800W 600g zou trekken dan is het geslaagd, anders niet.

 

Dit deed ik ook in het andere huis dus Why Not In Here???

 

Hoop dat ie bij jou beter gaat maatje.

 

Gr ertepet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Effe een full report.

 

Zo kwam het binnen

gallery_5211_2155_429553.jpg

 

 

Zo knip ik het:

gallery_5211_2155_620246.jpg

 

 

Om uiteindelijk dit over te houden:

gallery_5211_2155_622469.jpg

 

 

Je hebt het waarschijnlijk redelijk snel gedroogd want aan de buitenkant zit er weinig geur aan. Heb effe en topje gegrind om de geur te kunnen bepalen, maar heb het nog niet gerookt, strakjes effe proeven.

 

Toppen zien er mooi uit, goed compact maar met een extra manicure zijn ze nog wat mooier hoor! Ik zou echt anders gaan drogen als ik jou was want dit is een beetje zonde. Daar doe je je wiet te kort mee want dit had lekker moeten geuren.

 

Uiterlijk: Hij is wel erg rood voor pp moet ik zeggen. Aan de erg groene kleur van de blaadjes kun je zien dat het wel wat snel is gedroogd, nog veel chlorofiel. Maar de toppen zijn wel keihard, erg goed. Overigens zou calcium ook mee moeten werken aan het harder maken van je toppen door een betere celwandopbouw.

 

lol ondertussen heb ik een jointje gedraaid..

 

Het is een plezant wietje! Een beetje zoet voor pp vond ik wel (ik hou wel van zoet!). Hoorde net van je dat je Vitrasol in de laatste voeding had gebruikt en dat kun je volgens mij terugproeven. Uiteindelijk is jouw wiet toch iets zoeter dan die andere. Kun je nagaan wat het geweest had kunnen zijn bij een beter droogproces.

 

Hij is mooi dik en vast, brandt langzaam, behoorlijk flinke body stoned, zo eentje van "blijf nog maar even zitten" - hij heeft zeker lang genoeg gestaan! In het begin vond ik hem nog een beetje hard op de keel, maar ik denk dat een beetje curen dat nog wel verhelpt. Wijt dat ook aan het snelle drogen.

 

Ben toch eens gaan speuren, de smaak kwam me ook al bekend voor en deed me zeker niet aan pp denken. Ik heb hier een top originele ppp liggen uit zaad en die lijkt sprekend op die van jou. Ik weet het 100% zeker. Zelfde opbouw, zelfde kleur, structuur. Die top die ik heb liggen is echter handgeknipt en niet zo hard als die van jou. Maar hij is anders gedroogd en ruikt daardoor veel beter. Ook met roken krijg je een ander, voller en milder aroma. Nou is die ook anders gekweekt natuurlijk. Maar uiterlijk is het exact dezelfde plant. PPP dus - Pure Power Plant - die dicht tegen spek aan zit.

 

Als je hem anders had gedroogd dan had je denk ik ook die hele volle zoete geur gehad. Dat is niet altijd praktisch maar maakt wel indruk bij het verkopen.

 

Zoek de verschillen... Welke is van jou en welke heb ik hier liggen? PPP lijkt me toch wel he :smoke Dezelfde structuur en opbouw, dezelfde plukjes bruine haartjes, dezelfde kleur zelfs.

gallery_5211_2155_645542.jpg

 

gallery_5211_2155_594083.jpg

 

gallery_5211_2155_475576.jpg

 

 

kortom, prima wietje, lange stoned, mooie stevige toppen, maar met een wat betere afwerking was het helemaal top geweest. Met name de geur en smaak waren daardoor (nog) beter geweest :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk mannen dat is nog eens een verslag, hahah.

 

 

Ik kan het alleen maar met je eens zijn, anders niet.

 

 

Ja waarom knip ik zo grof :whistling

Omdat ik het aan mensen verkoop die er heel blij mee zijn, en niet zo schoon verwachten als dat de shop wil.

 

De kleinere topjes die zijn echt wel wat schoner moet ik bekennen maar de gtote, altijd zo.

 

Whazzup je bent een Kanjer

 

Gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja Kobuz het vald me mee dat het toch nog wel goed te roken is.

En dat van een fijn proever.

 

Dus geen gezeur meer van mijn kant :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vanavond nog even eentje met Motorhippie gerookt Ert, Kwam goed aan! Lekker hoor, daar kun je heel goed mee voor de dag komen. :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry Whazzup, had het niet gelezen.

Nou als MH er ook blij mee was was het goed :blink:

 

 

Grert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...