Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
gorillas

Gorillas' Guerilla Kweek

Recommended Posts

bij deze een fotoverslagje van onze guerilla kweek 34x NLX, we hebben de stekjes eerst laten voorgroeien in potjes, daarna hebbe we ze in de volle grond gezet op 4 mei.

 

fotos 4 mei :

68lznm8.jpg

 

4y7hu0m.jpg

 

 

en dan nog de meest recente foto van 5 juni:

52zw6l1.jpg

 

 

 

 

ze gaan goed de hoogte in alleen vertakken ze nog wat min.. :specool

wat vinden jullie ervan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey, ze zijn een beetje gestrekt en ook nog niet vertakt, hoeveel uur rechtstreeks zonlicht krijgen ze? ik vermoed niet echt heel veel, daarom dat ze strekken. Maar voor de rest ziet er goed uit :specool, veel geluk met je guerilla

 

Greetz McTrip

Share this post


Link to post
Share on other sites

In wat voor grond heb je ze gezet? De grond eromheen is volgens mij voornamelijk zand of niet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

De grond ziet er best te doen uit hoor!

Denk dat het alleen wa tijd zal vragen voor ze echt rijp zullen worden,

het zullen desalniettemin REUZEN worden,

Kweek zelf indoor met enkel opt terras,maar deze ga ik volgen hoor :specool

 

Suc6!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoeveel uur licht ze precies krijgen zou ik niet weten. ben gister nog s gaan kijken (helaas zonder cam) en ze beginne gelukkig wat te vertakken. ik heb ze gezet in grond van de growshop met perliet. de grond eromheen is gewoon standaard "bosgrond" zou ik zegge, iig geen zand. over een paar dagen volgen nieuwe fotos!

Edited by gorillas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk eens naar het zonlicht, bereikt dat de planten wel? Ze zien er erg gestrekt uit, volgens mij krijgen ze te weinig licht. Ik had bij mijn guerilla de planten eerst ook op een plek waar amper zon kwam en toen zagen er precies uit zoals jouw plantjes. Ik zou ze op een andere plek zetten met meer zonlicht. Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze krijgen waarschijnlijk wel wat weinig licht ja. ga nog wat groen eromheen snoeien, overplaatsen is geen optie op die plek.heb hierna nog 2 andere veldjes gemaakt, die denk ik wel beter licht krijgen hiervan post ik ook nog fotos zodra ik die heb. al bedankt voor de reacties!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hay gorillas,

 

succes met je kweekje maar heb je er nu al 34 geplant en heb je nog twee veldjes of verdeel je die 34 of drie veldjes???

 

gr mister R

Share this post


Link to post
Share on other sites

ff voor de duidelijkheid:

op veldje 1. (van de fotos) staat 34x NLX,

op veldje 2. staat 8x onbekende soort.

op veldje 3. staat 15x Bubblegum

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...