Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
riesje1965

Sneeuwwitjes

Recommended Posts

:specool :lol: Heb ze al binnen en ze gaan morgen derin!!! :lol:

Ik weet dat ze overwegend indica zijn en ben van plan ze 6 dagen voorgroei te geven.

 

gallery_4533_1090_21501.jpg

Edited by riesje1965

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi materiaal Ries :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat noem ik nou eens fatsoendelijke stekken.

 

Dit wordt een topper !!

 

Suc6

 

Just4Fun

Share this post


Link to post
Share on other sites

wauw dat zijn pas mooie stekjes:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die dwergen worden echt niet groter in 6 dagen :specool

 

Zou ze zeker een dag of 8 op 18/6 laten staan :lol:

 

 

(kon het niet laten haha)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mag ik vragen waarom je 6 dagen voorgroei aanhoudt. Ik grow zelf eigenlijk alleen maar snowwhites (vorige ronde had ik pp's staan bij wijze van hoge uitzondering) en ik vind 9dagen al minimaal (zelf meestal toch wel twee weken voorgroei op 12liter potten). Wellicht heb je er een goede reden voor. Daar ben ik dan echter wel nieuwsgierig naar.

 

Succes met de SnowWhites,

 

Northern :lol:

 

(hee ik blow wel,.. dus ben wat traag... toen ik begon met deze post stond die van mike er nog niet... hahaha :specool )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij is leuuuukkkkk ,mikeh!! Enig gewoon,dolletjes,mmmmmmmmm. :lol:

 

Nog nooit mee gepookt ,noorderokertje,daarom wil ik wat tips en de jouwe is er al een,langer dan 6 dagen voorgroeien.Dank je wel , man!! :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wederom succes Ries, die 2 in je hand zien er zeker niet slecht uit... :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

jow riesje, succes man.

Ik ga je volgen, sneeuwitje staat ook nog op mn verlanglijstje.

 

 

citroax

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze heb ik dus nooit gehad.Als ik de info moet geloven is het een easy te grow plantje (www.nirvana.nl).

85% indica 15% sativa.

 

Ik heb dus nu 4 adjustjes hangen en een hamerslag aan het begin van het hok.Daar staan maar een plantje of 5 onder.

Ze hebben een dag in tray onder 1 lamp gestaan en nu heb ik er 2 aangezet.Dat wil ik zo de hele voorgroei aanhouden.

 

Nog steeds de B'cuzz lijn.

2000 watt

Ik heb het bovenste laagje er af gegraven , ongeveer 10 cm .Daarna met de Bactoforce de pot omgewoeld.

Da spul stinkt zeg , niet te zuinig!!2 eetlepels per pot.

Verse aarde aangevuld en daarna ingewaterd.

Net als de vorige ronde meet ik geen lv en temperatuur.

Ik vrees voor een aantal dat ze het niet redden.Al met al zullen er denk ik zo'n 45 overblijven.

gallery_10502_2553_591842.jpg

 

 

gallery_10502_2553_294304.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als de lv hoog genoeg is slaan ze wel aan ries sta er soms ook van te kijken dat de kleinste stekken het gewoon goed gaan doen.

 

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ondanks dat ze (er op de foto) 'nog' niet helemaal fris en fruitig bij staan hoop en denk ik dat de meesten het wel zullen trekken. Ik doe meestal ook niets aan de lv. Wat ik wel eens doe is dat ik regelmatig sproei of eventueel zou je bij degene die echt niet willen even zeiknat boterhamzakje overtrekken voor paar daagjes. Ook een truc is om bij de grote stekken die heel veel blad hebben (die willen soms niet aanslaan door te veel verdamping) bij de onderste bladeren de punten eraf te knippen dit zodat minder bladoppervlak is en de plant minder water gaat verdampen en hierdoor aanmerkelijk beter willen aanslaan. (dit laatste is vooral handig als je een lage lv hebt in de eerste paar week)

 

Nog even over de snowwhite zelf, deze plant wil ook zonder te toppen de breedte in gaan. Het wil een bossig plantje worden, je kunt goed zien dat deze plant voor het overgrote deel indica-genen bevat (wil niet heel erg de lengte in over het algemeen).

Als ik de plant verder vergelijk met pp dan kan ik over de voeding zeggen dat snowwhites wat minder voeding kunnen hebben dan pp (nu kan pp ook veel hebben).

 

Verder is de plant idd ook easy to grow heel easy. en trouwens het zijn bij mij wel altijd planten die ondersteuning nodig hebben. (moet ik wel zeggen dat ik altijd flink dief waardoor de bloemen zich alleen op de uiteinden van de takken begeven en zoveel mogelijk bovenin,.. maakt de boel natuurlijk wel topzwaar)

Hoop verder dat je einde bloei niet al te hoge lv hebt aangezien de buds nogal breed worden en dicht op elkaar zitten, is dit wel een punt van zorg. Mijn ervaring is joekels van buds met deze soort, hoop dat jou dat ook lukt. Hoop ook dat het me deze ronde weer lukt, vandaag voor mij is vandaag dag 1 'voorbloei' ze zullen ongeveer in 10dagen de bloemen laten zien. Daarna nog zo'n 8 a 9 week voor een mooi resultaat.

 

Ik blijf dit topic volgen als je straks wellicht wat gerichtere vragen hebt die ik kan beantwoorden zal ik dat naar mijn beste kunnen doen. Al denk ik dat het wel mee zal vallen. Je bent wat "nerveus" (<--wat zwaar aangezet) omdat dit je eerste keer is met de snowwhite je zult echter opmerken gedurende de kweek dat het niet zo moeilijk zal zijn :cry .

 

Northern :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nerveus is tie hahahah,komt omdat ries aan de sonja bakker zit :P ;) :huh:

mis wat versterkende vitaminen en junkfood :) B) :cry ;) ;) :smoke

 

 

 

 

succes riesje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chicken Mystic salsa opgevreten!! :)

 

Ze gaan goed........die 2 waarvan ik dacht dat ze het niet gaan redden?? Gaan het ook niet redden. :cry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sneeuwwitjes zijn net Afghaantjes, bossig, klein, veel THC, harde toppen.

 

Lekker wietje, mooi plantje.

 

:)

 

Go Riesje Go Riesje wordt weer gezellig want Ertje is kon het ook weer niet laten.

 

Is ook erg lastig niet posten he jongens.

 

:cry

 

stelletje junks

 

Esmie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat trekt wel bij, had ik ook van die slaperige dames.

 

Heb je nu al 2 persoons bedjes erin staan?

 

Suc6

 

Just4Fun

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze groeien de breedte in en worden bossig las ik van Northern, dus echt een ramp is het niet als er maar 2 zijn die het niet halen....wel ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...