Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Just4Fun

Duo Fluor Van Leafman

Recommended Posts

Het goedkoopste wat ik tot nu toe heb gevonden: 99 euro

klik aub

Om naar België te sturen koste het wel ongeveer 20 euro..maar dat komt voor mij nog altijd ietsje goedkoper uit dan bestellen bij leafman.

Ik denk trouwens dat er lampen van alle twee de kleuren inzitten maar ben daar niet zeker van..anders weer wat geld gespaard. :nerd

 

edit: iemand ervaring met deze site??

 

Ik heb zeker ervaring met Cityplantes , Pierre de eigenaar is een zeer betrouwbare man.

 

Neville

Share this post


Link to post
Share on other sites

@neville

 

Bedankt..dan ga ik daar bestellen denk ik.

Na de vakantie wel... :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuk reflectortje! Enigste wat me een beetje tegenstaat is dat de fitting niet vast zit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben niet zo een handige dus riskeer dat liever niet :innocent:

Maar wel een goed idee voor de handigen onder ons... B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo,

 

Ik heb dit weekend een leuk test model gekregen van mijn favoriete shop. Op het eerste gezicht lijkt deze alleen wel twee gelijke kleuren te hebben.

 

Ik zal in ieder geval de uitslag bekend maken.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

heee ik weeer hier nog een intresante link het kan echt wel goed koper op deze site een doe het zelf set 2x55w 49euro en de voorgemonteerde is 79euro en doe daar verzendkosten bij ben je nog goed koper dan nederlandse site,s http://www.indoorgardens.fr/catalog/produc...products_id=442

 

maarja die nederlandse heeft special ontwikkelde lampen???? er voor :innocent:

succes er mee gegroet bots

Share this post


Link to post
Share on other sites

He hallo mensen,

 

Ik heb de 160 watt besteld bij leafman alleen vraag ik me af of iemand hier de maten al kent van dit armatuur gebeuren.

Leafman raegeerd niet op mijn mail dus vandaar dat ik het hier maar even vraag.

Groetjes Hans

Share this post


Link to post
Share on other sites
vraag ik me af of iemand hier de maten al kent van dit armatuur gebeuren.

 

Als je even gelezen had :innocent: had je het gevonden....

 

Na een paar dagen antwoord gekregen op mijn vraag aan leafman.

 

kreeg het volgende (aangepaste) terug:

 

Beste Just4Fun,

De afmetingen van de armaturen zijn als volgt;

L x b x h = 60 x 20 x 5 cm

 

Maar laat even wat weten of dit ook klopt !!!.

 

Just4Fun

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hay Just for fun,

 

Mooi dat ik dit weet ik had het wel gelezen maar wist niet zeker of dit over de 160 watt ging.

En natuurlijk zal ik als ik het binnen heb even de maten nemen en hier vermelden.

Ik verwacht er veel van en zou wel een kweekverslag willen maken alleen heb ik geen camera en zonder foto's is het toch minder intressant vind ik.

Dus ik denk hier nog even over na hoe ik dit kan oplossen.

 

Bedankt voor de info

En ik ga weer verder met mijn studie hier op het forum

 

Hans

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een paar weken geleden stond op de website van Leafman dat de 2100K de groeilamp en de 4000K de bloeilamp was. Zoals diverse mensen al hebben opgemerkt moet dat uiteraard andersom zijn. Ik heb Leafman een mailtje gestuurd en ze hebben het inmiddels aangepast.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoals beloofd hier een bevestiging van de maten.

De 80 watt armaturen zijn inderdaad 60/20/5 L-B-H

De hele operatie van bestellen tot levering heeft bijna 1 maand geduurd dit door de vakantie tijd!!

Nu had ik 2 groei en 2 bloei lampen besteld en ik heb 3 bloei en 1 groei gekregen.

Maar goed is verder niet echt een probleem omdat ik achterafgezien onder tl zal voorgroeien maar slordig vind ik het wel.

 

Nu maar eens kijken wat het effect op mijn planten zal zijn

 

Hans

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank je Hans voor het doorgeven van de maten.

 

Ik hoop dat je een topic opent met het groei/bloei proces van je dames.

Ik ga je zeer zeker volgen.

 

Suc6

 

Just4Fun

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Just4fun

 

Ik zou best wel een topic willen beginnen maar het probleem is dat ik geen camera heb waardoor ik niet de nodige foto's erbij kan zetten.

Een ding is zeker het werkt!!!

Ik ben vrijdag overgestapt van 72 watt TL naar 160 dou fluor en afgelopen zondag zag ik dat mijn planten zeker 8 c.m. gegroeid waren en er een stuk fitaler uitzagen. Zelfs de groeischeuten op een c.m. of 15 onder de lamp hebben nieuwe groeischeuten die weer vers zijn.

 

Hans

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil mischien de 160watt Duo Fluor Van Leafman aanschaffen

Tog nog even een vraag voor de duidelijkheid:

 

Moet ik nu een apparte groei en bloei armatuur kopen?

Of moet ik gewoon een groei armatuur kopen en 2 80watt bloeilampen erbij bestellen?

 

mvg, Knowledge :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
@Just4fun

 

 

Ik ben vrijdag overgestapt van 72 watt TL naar 160 dou fluor en afgelopen zondag zag ik dat mijn planten zeker 8 c.m. gegroeid waren en er een stuk fitaler uitzagen. Zelfs de groeischeuten op een c.m. of 15 onder de lamp hebben nieuwe groeischeuten die weer vers zijn.

Hans

 

Natuurlijk zien ze er beter uit, er is meer dan de helft licht aan wattage bij gekomen,zou maar erg zijn als het slechter ging he.

 

peace

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

 

Ja precies maar het is ook wel cool als je dan ziet dat ze niet alleen meer licht opleveren maar ook veel krachtiger en daar stond ik wel ff van te kijken.

En het is makkelijker om het fout te laten gaan dan goed. :offtopic

Hans

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben ook van plan ze te gebruiken...

 

Weet iemand of de lampen voor de Dual Fluor die Leafman verkoopt 4-pins PLL's of 2-pins PLL's zijn?

Share this post


Link to post
Share on other sites

kunnen de mensen die ze hebben, er even wat foto´s van maken, zou zeer prettig zijn, om er wat meer foto´s van te zien :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb trouwen ergen gelzen van folie die de warmte tegen houd.

waardoor ze het nie konden zien op hun kameratje

was ontwikkeld voor miltair gebruik. vond dit nogal sterk.

en ook moet je dan bijna al met een dubbel ruimte gaan werken ivm afzuiging enzo

maar kan mss een op lossing zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anti-detectiefolie bedoel je waarschijnlijk...

 

Hier op het forum is volgens mij nog niemand die met AD-folie gewerkt heeft, daarom vertrouw ik er niet zo op... volgens mij moet je die folie ook in een soort vacuum plaatsen, dwz 2 wanden tegen elkaar met aan de binnenkant van elke wand AD-folie... en 300€ per rol vind ik beetje te duur voor een stukkie folie :D :verrygood

 

Toch bedankt voor de tip ilco :specool

 

Liefst van al zou ik eens zo'n camera'tje in m'n handen hebben, om eens te weten hoe HPS, TL, PLL of gelijk wat er nu eigenlijk uitziet op zo'n ding... Bij sommige growshops kun je ze wel huren voor een dag maar ze zijn redelijk duur heb ik gehoord, zelfs om te huren :execute

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...