Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

paffie

Jackberrie Selectie...

Recommended Posts

hi tita paffie ,gat het beter met de steks nu ????

 

 

 

 

 

 

en ff vraagie hoelang zijn de jb,s nu ???????? :nerd :nerd

 

 

 

 

 

mvgr thunder

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Montana_69

Tnx :nerd

 

@TB

De langste zijn op dit moment 70 cm, en ze moeten nog even:)...

 

Grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo paffie succes met je nieuwe ronde ziet er echt mooi uit daar het prethokje :lol: :nerd :nerd

 

 

Met Vriendelijke Groet Lloyd Banks

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey paffie,

 

Hopelijk word dit net zo goed als eerder afgeronde projekten.

De planten staan er erg goed bij.

Jackberry is heel lekkere wiet.

 

Hopelijk overleven uw stekjes het.

 

Keep up the nice work,

 

grdz esko,

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Lloyd Banks, Eskobar

 

Tnx luitjes... :nerd

 

Met de stekken gaat het denk ik wel goed komen... Heb een testertje bekeken, en de eerste wortelpuntjes zitten aan het stammetje. :nerd

 

Grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo moet dat,hopelijk voor mij wordt het snel beter weer

dan groeie ze eindelijk nog eens :lol: mijn zijn nog maar 30 cm :nerd :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo Luitjes...

 

Even wat foto's van de dames....

 

Ze staan 2 weken op 12/12 en de bloei komt er goed in. De hoogste meten op dit moment 1.10 mtr..

Ze krijgen nog steeds 30 ml bloeivoeding per 10 liter water mee, en Bloeistimulator, 2 ml per 10 liter. Vanaf volgende week word de stimulator vervangen door de PK-booster.

 

Overzichtje...

 

gallery_5711_2524_362502.jpg

 

gallery_5711_2524_655812.jpg

 

gallery_5711_2524_410210.jpg

 

gallery_5711_2524_410210.jpg

 

gallery_5711_2524_572195.jpg

 

gallery_5711_2524_301810.jpg

 

 

De dames zijn weer flink gedieft gisteren, dit zorgt voor wat betere circulatie onder de planten, en het geeft mij wat meer zicht op het bewateren...

 

gallery_5711_2524_36641.jpg

 

gallery_5711_2524_132892.jpg

 

 

Hier een prachtig exemplaar, veel vertakkingen, maar helaas komt ze niet tot haar recht door haar grotere zussen. Ze groeit gewoon naar het licht van de andere bak toe ;) Erg jammer want ik denk dat ze een heel mooi plantje had kunnen worden. Dit is een van de nadelen die een vaste aardebak heeft tov potten..

 

gallery_5711_2524_266164.jpg

 

Hier mooi te zien hoe de onderste scheuten op een gelijke hoogte zijn gekomen.. :innocent:

 

gallery_5711_2524_359973.jpg

 

gallery_5711_2524_206162.jpg

 

 

En verder nog wat toppen in ontwikkeling..

 

gallery_5711_2524_626962.jpg

gallery_5711_2524_297091.jpg

gallery_5711_2524_470784.jpg

gallery_5711_2524_407476.jpg

gallery_5711_2524_432110.jpg

 

Met de stekken gaat het al wat beter :smoke hier en daar is een worteltje te zien, het grotendeel laat nog even op zich wachten, maar ze zitten vast in het plugje dus het zal niet erg lang meer duren...

 

Dit was het weer even, op en/of aanmerkingen welkom... B)

 

Grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit gaat een fijne selectie worden :innocent:

Die jackbery's doen het goed bij jou paffie

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie lange planten paf, dit gaat hopelijk knuppels van een meter worden :innocent:

 

Hoe gaat het wortelen van de selectie stekken nu eigenlijk aangezien ze niet

direct wilden aanslaan?

 

grt

 

BZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

@San

Idd San, eindelijk het slag vrouw gevonden dat me waardeert ;)

 

 

@BZ

De stekken gaan prima op dit moment, net nog even wezen kijken en tot mijn verbazing schieten de wortels er intussen uit... :innocent:

 

Met een dag of 2 zullen ze allemaal voldoende geworteld zijn, en dan gaan ze in een 10 x 10 potje... B)

 

Grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze staan er mooi bij Paff B) beter als bij mij :innocent:

 

 

 

 

 

 

=M=

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een veld vol paf! Goed bezig man :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@=M=

Tnx man, Het zit je niet echt mee de laatste tijd, maar hier komen ze wel bovenop hoor..

 

@Wazzhup

Bedankt man, leuk dat je even langs wipt.. :innocent:

 

Grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Met de stekjes gaat het prima, met de labels wat minder B) Er zijn veel labels losgekomen door de hoge LV in de propagator. Op dit moment probeer ik er zo weinig mogelijk aan te komen, zodra de stekken geworteld zijn en overgepot worden, komen er prikkers in te staan.

 

*mikeh denkt terug aan een discussie van de chat :innocent:

 

Verder ziet het er erg nice uit Paf !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heerlijke plantjes, Paf !

Share this post


Link to post
Share on other sites

hi tita paffie

 

 

 

 

 

al 110 cm hoog :innocent: B)

 

 

 

komt nog meer bij hoor ,miss hebt het wel geholpen wat meer voeding erin ,om ze te drukken ,

 

 

nou hoop van zegen dan maar ;)

 

 

mvgr thunder

Share this post


Link to post
Share on other sites

een jungle met structuur B)

succes man!

Waar blijven die bamboestokjes nou :innocent:

 

Groetjes T

Share this post


Link to post
Share on other sites

@BZ

:innocent:

 

@Mikeh

:smoke jep mikeh je had gelijk... Ze kwamen los.... ;)

 

@Suffie

Tnx man..

 

@TB

jep 1.10 en still growing B) , ik vind het nog heel erg mee vallen hoor, te bedenken dat ze al een 60 cm hoog waren voor dat ze de bloei in gingen... De rechterkant heeft ruimte zat in de hoogte dus daar ga ik niet veel meer aan doen, tenzij het echt te gek word, dan zal ik wel moeten om de onderkant ook een kans te geven.. De linker kant daar in tegen, heb ik al het een en ander gebogen, want daar zit de lamp al op zijn max. Op dit moment stat het prima, maar alles wat ze nu nog groeien moet gebogen worden....

 

@Tijger

Tnx tijger, de bamboestokken staan paraat, zodra ze niet meer groeien gaan we ze plaatsen....

 

Grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lo luitjes..

 

De klok staat 3 weken op 12 uur, en de eerste bloeiverschijnselen verschenen 9 dagen geleden. Het is een warrige boel aan het worden , maar de ergste groei is er gelukkig uit. Ik ben toch nog aan het buigen geweest, om het enigzins onder de lampen te kunnen houden, veel hoofdtoppen liggen plat...

 

De afgelopen 2 dagen draai ik met 2 lampjes die ik om en om laat branden. dit ivm de temp die wilde oplopen tot 37 graden:( voor de rest gaat het wel lekker, de dames houden zich goed...:rofl

 

gallery_5711_2524_61951.jpg

 

gallery_5711_2524_499238.jpg

 

gallery_5711_2524_172336.jpg

 

gallery_5711_2524_227945.jpg

 

gallery_5711_2524_364836.jpg

 

 

Dit is nr 10, ze springt eruit qua kleur, normaal gesproken komt de kleur langzaam op gang, maar deze dame is tot ver in de bladeren gekleurd vanaf de eerste bloeiverschijnselen..;)

 

gallery_5711_2524_628099.jpg

gallery_5711_2524_380264.jpg

 

Verder nog wat toppen...

 

gallery_5711_2524_299094.jpg

gallery_5711_2524_104692.jpg

gallery_5711_2524_818713.jpg

gallery_5711_2524_45972.jpg

 

gallery_5711_2524_174974.jpg

 

gallery_5711_2524_333831.jpg

gallery_5711_2524_308132.jpg

 

 

De stekken waren inmiddels allemaal geworteld, er zaten 5 twijfelgevallen bij, die ik toch ook met de rest overgepot heb in 10 x 10 potjes. Het heeft uiteindelijk een dag of 12 geduurd voordat de eerste wortels door de pluggen heen kwamen, en ik denk dat het puur een tempkwestie is geweest. Toen eenmaal de hpi erboven hing duurde het nog 4 dagen..

 

Het zit in elk geval niet mee met de stekken:( ze hadden al veel te verduren gehad, en na het overpotten kreeg ik niet het idee dat ze het naar hun zin hadden, en dacht ik dat het door de mistmaker kwam waarvan ik het water niet heb afgezuurd. het leek me een bladprobleem ten gevolg van een ph blokkade, dus ik eb de mistmaker eruit gegooid, en ben gaan nevelen met afgezuurd water MAAAAR met bladvoeding..;) en hier heb ik het dus verneukt... :nerd Dit is een keer wel lekker, maar niet 3 x per dag ofzo, dus ik was ze doodleuk aan het overvoeden/verbranden, en dat is dus ook de schade die te zien is op de volgende foto's...

 

Dus vanaf heden krijgen ze water met wat bacto zo nu en dan, en nevel ik ze met enkel afgezuurd water, en ik denk/hoop dat het allemaal goed komt:)

 

Verder heb ik 5 afvallers gehad in de stekken (de twijfelgevallen), maar van de kleine 100 die er gesneden zijn, met alle opstartproblemen mag ik nog allebij me handen dichtknijpen :smoke

 

Zo staan ze er nu bij...

 

gallery_5711_2524_119305.jpg

 

gallery_5711_2524_314029.jpg

 

gallery_5711_2524_505876.jpg

 

 

en wat foto's van het probleem...

 

gallery_5711_2524_715017.jpg

gallery_5711_2524_95482.jpg

gallery_5711_2524_487543.jpg

 

Dit was het weer... Shoot !!

 

Grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

serieuze jungle daar :smoke ik vind em er alvast goed uitzien :rofl

Dat je stekken er zo uitzien..dat is je eigen fout :nerd

Goed bezig Paffie, zoals we gewoon zijn van je ;)

 

Groetjes T

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is wat ik eerder bedoelde met dat het een lastige klus is om alle facetten probleemloos te doorlopen.

 

Vol respect voor je inzet en door zettings vermogen paffie :smoke

Dan is het nu tijd voor het leuke gedeelte van een selectie en dat is het kwijlen.There can be only One.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geweldig, lijkt me fantastisch om dit zelf te evenaren. aan de andere kant ook erg veel werk, dat is hier erg goed terug te zien met goed resultaat. En kan niet anders zeggen dat ik het mooi vind dit te volgen :smoke !

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey Paf :nerd

 

mooie plant hoor die nr 10, van mijn the One F2 zaailingen zat er ook

zoeen bij [indica]...die kleurde ook vanaf het begin al in het blad zelfs paars.

hoe is het met de stek van deze plant ?

hou haar scherp in gaten m8 :smoke

 

en die wirwar....ag je moet maar zo denken tis voor een hoger doel !

 

 

 

 

 

 

 

 

 

=M=

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Tijger

Tnx man..:cry

 

Idd die stekken zijn niet zo blij met mij geweest :rofl maar ik zal ze extra vertroetelen om het goed te maken....

 

@Sannie

Tnx San, Zonder fouten leer je zo weinig, dus ik moest wat he ;) ;)

Idd "there can only be one" dus binnen nu en 2 weken zullen we wel aan de slag moeten en een eerste selectie gaan uitvoeren... :smoke

 

@ziekzaatje

Het is wel veel werk eerlijk is eerlijk, maar dit zijn momenten. zoals het binden en verzorgen doe je per dag en dan is dit prima te doen. Het over potten en snijden van stekken met alles wat erbij komt kijken kost nou eenmaal wat tijd en aandacht maar daar is het ook een hobby voor... :cry

 

@Midian

Die nr 10 valt erg op tussen de rest, en de stek had in het begin ook wel wat moeilijkheden, maar zoals het er nu uit ziet zou ze het wel moeten gaan redden.. :nerd Maar er zit aardig wat moois tussen hoor, al is het erg moeilijk te zien op deze manier, alles is platgebonden en/of geknakt, het groeit heel erg door elkaar heen. Maar daar hebben we de master zelf ook nog voor :P , die ziet bepaalde eigenschappen al van een afstand, en daar schiet ik nog erg in tekort...

 

Grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...