Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

atmosphere

Atmosphere In Essensie

Recommended Posts

Het is voor mij nu mogelijk geworden om m'n visies en ideëen elke maand op een pagina in de Essensie te gaan zetten .

 

Al de tijd die ik heb gespendeerd op diverse forums (maar vooral wietforum ) en de kennis die ik hierbij heb opgedaan komen goed van pas. Er zullen natuurlijk ook dingen in komen te staan die ik hier al min of meer behandeld heb. Ik ben nog hard aan het nadenken waarover het eerste artikel zal gaan , maar ik hoop er iets goeds van te maken !

 

Tips zijn welkom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo Atmo

 

Ik lees Essentie en Highlife regelmatig.

Zal je artikelen dus zeker tegenkomen.

 

Ben benieuwd.

 

Veel succes en je zal t principe deadline vast nader leren kennen.

 

SA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoop de volgende uitgave al! :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

He atmo, heel veel succes met je stukkies tekst en laat iedereen een hoop leren.

 

Priest

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gefeliciteerd en succes :specool

 

Je vroeg om tips voor je eerste stukje, wat dacht je zelf van je laatste verslag alhier ('high Speed' Growing Met Zaden) :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuk man.. Ik ben daar afgelopen winter een keer op de redactie geweest, aardige mensen.. Ik denk dat jouw artikelen het blad absoluut een meerwaarde kunnen geven. Succes! :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey, proficiat en succes Atmo,

 

inderdaad,...wat dacht je om je verslag hier ook te plaatsen en de meest gestelde vragen en opmerkingen te behandelen in de volgende uitgave van Essensie ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hey, proficiat en succes Atmo,

 

inderdaad,...wat dacht je om je verslag hier ook te plaatsen en de meest gestelde vragen en opmerkingen te behandelen in de volgende uitgave van Essensie ?

 

Een recent verslag heb ik hier al op het forum staan . als hierover iets geplaatst wordt in Essensie dan is het zeker dat ik vragen en opmerkingen van hier er in verwerk ,direct of indirect .

 

Internet heeft ervoor gezorgd dat het nu mogelijk is een kijkje bij collega kwekers te nemen en zelfs mee te denken , en dan niet bij één maar een hele reeks kwekers . Dat is toch een groot voordeel ten opzichte van de tijd voor de internet wiet forums.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Supernieuws Atmo :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Artikel schrijven --> leuk. :specool

Persoonlijk vind ik Essensie een slecht blad vergeleken met Highlife. Waarom?

Essensie wordt duidelijk gesponsort door de voedingsfabrikanten om maar hele dikke toppen te laten zien met hun voedingslijn. Beetje doorzichtig. Meer een reclameblaadje.

 

Highlife heeft toch iets meer te melden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat vind ik een goeie tip : zet van je laatste verslag , de mooiste en belangrijkste dingen er in.

ben je in 1 klap beroemd.

:specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey atmo: Leuk nieuws :lol:

 

Misschien eens een artikel schrijven met mythbusters, m.a.w. duidelijkheid creëren over onzin die de wereld ingestuurd wordt mbt de plantjes en het groeien ervan.

 

Desnoods aan de hand van experimenten.

 

Grtz en succes ! :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laat Atmo maar z'n ding doen,dat doet die goed :specool

Succes en laat ze maar zien hoe het echt moet :lol:

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super man

Veel succes en plezier er mee

 

We lezen het wel

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites
Artikel schrijven --> leuk. :)

Persoonlijk vind ik Essensie een slecht blad vergeleken met Highlife. Waarom?

Essensie wordt duidelijk gesponsort door de voedingsfabrikanten om maar hele dikke toppen te laten zien met hun voedingslijn. Beetje doorzichtig. Meer een reclameblaadje.

 

Highlife heeft toch iets meer te melden.

 

 

Vaak wordt eerder de highlife daarvan beschuldigd . Maar het maakt hoe dan ook niet uit, want ik heb niets met voedingsfabrikanten te maken . Ik heb juist nogal wat kritiek op de door fabrikanten geadviseerde hoeveelheden voeding .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...