Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Eclipse

9 Shivani's Van Sannies + 2 Shaq's Ook Van Sannie

Recommended Posts

Balen Eclipse

ik denk dat het slakken zijn die je plantje snacht's zijn komen bezoeken.

Je kan ze misschien s'nachts binnen zetten ik denk dat je er dan geen last meer van hebt.

 

Icapui

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan zetk ik er gewoon wat bier bij :D , en anders zetk mezelf er naast op wacht en wring ik het eerste rotbeest dat ik zie de nek om, miss dat de rest dan wel 2 keer nadenkt :verrygood

 

De shacks staan er ongeveer 3 weken denk ik, kan net iets langer of net iets korter zijn ook.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Eclipse

Het is wel zeker slak/ken je moet de potten nazien want vaak kruipen ze onder de rand of bodem van de pot,ook kruipen ze in de grond want ze zijn lichtschuw.

 

Je kunt de potten ook ergens opzetten maar ze kunnen goed klimmen.

Slakkenkorrel bij een gering aantal planten werkt goed (kring)

DB

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey een maatje van me heeft net een bladluis aanval achter de rug en die loste het op de volgende manier op.

 

20 graden water met een klein beetje sop zoals dreft, in een kappersspuit plantenpotjes goed vast houden op de kop zetten en spuiten van onder en van boven, hoe meer er op het blad komt hoe beter, laat het neit op jepotgrond komen het is in kleine maten niet dodelijk ofso voor je plant maar het is beter dat het neit gebeird anders gaan ze wer hangen.

 

maatje spoot 3 a 4 dagen en het is helemaal weg.

 

als je dit bij buitenplanten doet die groter zijn en die erg meebewegen op de wind spuit dan water + sop plus een beetje yucca erbij dan blijft het beter op het blad zitten en mooier verdeelt :innocent: kleine investering en het werkt zeer goed

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...