Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Azarias

Een Leerzaam Filmpje

Recommended Posts

Een paar leerzame links over het onstaan van HET VERBOD en de domste fout die de mens toen heeft kunnen maken.

 

1: http://video.google.nl/videoplay?docid=-3070358204716119824

 

2: http://video.google.nl/videoplay?docid=8376961766517588127

 

Denk aan onze AARDE en stop die leugens......GROEN VRIJ..voor altijd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoop dat veel mensen zullen kijken wat dan begrijpen ze beter waarom het aan ons verboden is ------om geld.....(en de macht die daar uitvloeit).

 

Het heeft dus geen ruk te maken met zoals mij vroeger werdt verteld : dat het SLECHT is voor de mens en DRUGS is (allebei dus ook een leugen, het is niet slecht en het is een medicijn dus in mijn ogen geen drugs)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wist al langer dat hennep zeer nuttig was, maar deze filmpjes hebben miijn kennis er over nog meer vergroot.

 

Dat hennep om de verkeerde rede werd gecriminaliseerd wist ik al wat langer.

 

En de wereld maar slikken, de war on drugs??

Tja de USA hebben baat bij dat ontwikkelingslanden geen goedkoop goede en makkleijk alternatieve industrie hebben.

 

Kijk het effect van hennep is erg groot: pharmachemische, petrochemische,textiel industrie, allemaal in het rijtje van de USA. dus hennep is een bedreiging en moet met hand en tand(lees leugens) worden bestreden.

 

En ja wij zijn allen schapen ( vooral de overheden/regeringsleiders) volgen de USA blind.

 

Ga eens na tot 100 jaar geleden was de USA de grootste industriele Hennep kweker van de wereld, zelfs de onafhankeijks verklaring werd in eerste instantie op hennep papier gedrukt. (dat wist ik nog niet)

 

en ondanks aanbevelingen van tig commissies om hennep te decriminaliseren.

 

wij en de hele wereld, onze kinderen hun kinderen :specool het milieu worden verneukt voor een paar centen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga deze links even lekker rondsturen, stelletje #@)$()@()@( gekken zijn het!*

 

 

*die bomen omhakken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi Azarias,

 

Je waarschuwing over knoflook verbod, trof me diep..ik ben precies hetzelfe van mening en geloof dat alle werkelijk gezonde dingen straks verboden of gewoon weg zijn. :specool .

 

Goeie zet om dit films in de kijker te zetten.. :lol: .

 

Het lijkt me een perfect thema voor een open lucht bioscoop op de Dam..

Wie heeft er een super beamer, die richte we dan op een vetgroot wit pand in amsterdam, en beamen we deze film en andere verwante films die nacht..

De beamer bewaken we met 30 man zodat we de hele film kunne uitzenden,, de pers aandacht wordt door werhard op gevangen..

 

Wie ow wie heeft er een sterke beamer?

 

 

Zet ze gelijk me favorieten. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hi Azarias,

 

Je waarschuwing over knoflook verbod, trof me diep..ik ben precies hetzelfe van mening en geloof dat alle werkelijk gezonde dingen straks verboden of gewoon weg zijn. :lol: .

 

Goeie zet om dit films in de kijker te zetten.. :lol: .

 

Het lijkt me een perfect thema voor een open lucht bioscoop op de Dam..

Wie heeft er een super beamer, die richte we dan op een vetgroot wit pand in amsterdam, en beamen we deze film en andere verwante films die nacht..

De beamer bewaken we met 30 man zodat we de hele film kunne uitzenden,, de pers aandacht wordt door werhard op gevangen..

 

Wie ow wie heeft er een sterke beamer?

Zet ze gelijk me favorieten. ;)

 

dan moet je HELE HELE sterke beamer hebben.

 

wat ook kan is 's avonds met een beamer en een groot scherm (2,40breed en even hoog) met een aggregaatje staan, die beamer heb ik wel voor het grijpen, schermpje ook. :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schitterende filmpjes

 

Zou op school ook uitgezonden moeten worden.

Dan leren ze de positieve kanten van cannabis en de gehele plant.

Heb een vriendin die is biologielerares, kan haar eens vragen of ze er wat mee kan.

 

Grtz Blowsterke :specool

 

Nederland mag ook wakker worden geschut door ons.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb het helemaal bekeken en moet zeggen dat beide delen samen een grote bult aan informatie is... erg mooie filmpjes :specool

 

Priest

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bots

 

Ben jij van Mars?

Share this post


Link to post
Share on other sites

is toch net hetzelfde met coca planten?

De planten zijn legaal maar de bladeren niet.

Waarom? omdat 100 gram van de bladeren je dagelijkse noodzaak aan vitamines en mineralen verzorgen.

Daar gaat de supplementenindustrie...

de wereld draait om geld, en je wordt er droef van.

grtz Jim

Share this post


Link to post
Share on other sites

de wereld draait om geld, en je wordt er droef van.

grtz Jim.....................@jimfried

 

 

 

Daarom zal de media niet zoveel aandacht aan zo'n film geven.

 

Daar draait idd net als bij alle wereld leiders alles om geld, macht en religie, haat, nijd, moord en doodslag, waar is in hemelsnaam de liefde voor elkaar en alles wat leeft gebleven? Manipuleren daar zijn ze goed in.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nogal off topic maar goed...

@blowsterkte

ik geef je helemaal gelijk. Laten we nu het communisme nemen, op zich een prachtig initiatief, werk voor iedereen, onderwijs, gezondheidszorg,...

wat gebeurt er dan?

Het Stalinisme ontstaat waardoor het op de duur om niets anders draait dan geld en macht.

Alsook Amerika - het toonbeeld van kapitalisme pur sang - dat zich als een wolf op dit initiatief werpt, want uiteraard, een communistische staat brengt niets op voor degenen die al onnoemelijk veel geld hebben maar toch nog meer willen...

 

Ander voorbeeld, de milieuproblematiek, er zijn oplossingen voorhanden bijvoorbeeld voor wagens, één van de meest vervuilende factoren, alle instellingen die onderzoek verrichten naar, of technologie ontwikkelen voor andere milieuvriendelijk brandstoffen zijn volledig in handen van de olie-industrie...ZIJ bepalen dus wanneer er overgestapt wordt, en dat zal zo ongeveer zijn als ze vinden dat ze genoeg verdiend hebben en de voorraden stilletjesaan opgeraken.

 

nog een voorbeeld, Amerika valt Irak binnen omdat deze staat volgens hen over massavernietigingswapens beschikt (de staat die zélf 2 atoombommen op drukbevolkte steden gooit, en dan begint aan de bouw van nog zwaardere bommen (waterstofbom)). Blijkt achteraf dat de documenten die de wapens zouden bewijzen niet echt bestaan en er worden ook geen wapens gevonden... Geen haan die ernaar kraait.

We denken misschien dat we slimmer en kritischer geworden zijn ten opzichte van pakweg 100 jaar terug, maar het is nog steeds hetzelfde rad dat ons voor de ogen gedraaid wordt.

 

Je zou beginnen denken dat we gedoemd zijn. Hebzucht, haat, godsdienst, ... dirigeren de wereld, elke volgende dag en de toekomst van onze kinderen wordt bepaald door een handvol mensen met enorm veel macht en geld en het enige dat de massa doet is televisie kijken en denken dat het eigenlijk toch niet zou mogen of erger, gewoon naar een ander netwerk overschakelen. Een massa waar ik overigens zelf ook bij hoor, dat ontken ik niet.

 

Jimfried's conclusie: draag respect in je, leer je kinderen respect voor anderen en alles rondom ons want god, het is toch allemaal zó mooi. De zon voorziet de aarde van energie en Moeder Natuur doet de rest. :specool

En laat je stem horen wanneer dit nodig is, het is echt niet zomaar één stem.

 

Maar dit was dus nogal off-Topic, mijn excuses als het niet geapprecieerd wordt.

 

Yours truly Jim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoezo off topic , dit is precies wat er moet gaan gebeuren dat mensen bewust worden en er met andere mensen over gaan praten. Zo zie ik dit als een klein succes want 10 mensen vertellen er weer 10 enz. enz. uiteindelijk zullen heel veel mensen dit weten. En dat het niet op de TV komt is makkelijk ONZE BEA heeft de meeste aandelen in : jawel de olie, het zwarte gif als ze eens zouden weten wat er allemaal met het groene goud kan...

 

Er mag veel meer aandacht naar een alternatieve oplossing voor al die bullshit komen, meer NATUUR minder CHEMIE is mijn motto.

 

Viva La Sativa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom tegen chemie, Azarias ?

Ik wil niet terug naar het stenen tijdperk.

natuurvezels in plaats van glasvezel ter versterking van kunststoffen, zodat het resultaat milieuvriendelijker wordt zonder de funktionaliteit ervan aan te tasten.

Er wordt veel onderzoek gedaan naar 100% afbreekbare kunststoffen, waarbij hennep, vlas en sisal hele hoge ogen scoren ter vervanging van glasvezel.

Biologie = chemie, wij ZIJN complexe chemische installaties.

De moderne feodale machthebber misbruikt zijn (ingefluisterde) kennis over het manipuleren van hersencellen op geraffineerde wijze. Zo zal de vermoeide arbeider die na het eten, met een pot bier, op de bank ploft en kassie gaat kijken, zich na jaren subtiele beïnvloeding niet realiseren dat hij geen eigen mening heeft.

We zijn na ongeveer een halve eeuw televisie afgegleden naar een samenleving waarin kretologie de massa in beweging zet. Denken ist VERBOTEN en tegen geestverruimende middelen moet uiteraard keihard opgetreden worden !

"Follow the leader" liefst blindelings als kip zonder kop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

super filmpjes overigens :specool Er zijn een paar van dit soort filmpjes in omloop. Reefer Madness heb ik overigens hier op DVD.

 

Wordt het niet tijd dat we hier eens een Nederlandstalige productie van in omloop brengen en een beetje geactualiseerd? (deze is van ver vóór 2000)

 

Ik wil best helpen bij de samenstelling, heb nogal wat regie en redactie ervaring.

 

Zijn er enthousiaste professionele cameraleute op het forum aanwezig?

 

Ik zie dat wel zitten als een leuk project. En dan aanbieden aan de politiek? Als we daar nou eens een mooie ludieke actie omheen maken, dat lijkt me nou eens een goeie zet. Dat gaat boomen op youtube, wat ik je brom.

 

Wellicht ook een programmamaker voor interesseren?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Strak plan, whazzup !

Direct mee aan de slag anders verdampt zo`n goed idee weer.

Wij stoners zouden veel kunnen bereiken als goede voorstellen direct door slagvaardige niet stoners zouden worden uitgevoerd. Laat het denkwerk maar aan de stoner over, dat zit wel goed, nu de uitvoering . . . .

Ikon, BNN, VPRO, kom er maar in !

 

ps

De tweede link werkt (nog) niet:

Deze video is mogelijk nog niet beschikbaar.

 

Probeer de pagina te vernieuwen om deze video te bekijken.

 

Ga naar onze startpagina voor meer video's

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol is zo'n zelfde effect als een oogstfeest. Goed idee! (en verder laten we het rusten :lol: )

 

Onzin, van je reet komen Wietforum members! :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat BNN wel voor zo iets te porren is.

Toch de meest verassende een spraakmakend programma's sinds jaren.

 

Stuur ze een mailtje en leg uit wat je wilt, en waarom.

Dit is volgens mij een eye opener, maar das mijn bescheiden mening.

Alhoewel, zeg eens wiet en de meeste haken al weer af vanwege de vooroordelen en one track mind .

 

Ik zou BNN officieel benaderen, ook al die presentators van Spuiten Slikken benaderen via hun mail.

Een andere blik op hennep, dan alleen blowen criminaliteit.

wellicht ook via Groen Vrij benaderen, hoe meer er gelobbyt word hoe beter.

 

en stijf door gaan, als een jehova getuige je voet tussen de deur houden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nog iets nieuws wat al heel oud ...

 

The USA heeft ooit is een propaganda plan ontwikkeld om de LSD de kop in te drukken..

 

 

Nou LSD is niet verslavend je gaat er niet dood van en het eigenlijk veel leuker dan de legale drank.

 

:lol:

 

Ze verbieden alles maar als er wat te verdienen valt zoals de tabak en de drank is alles goed.

 

Je mag op de hollandse feesten geen wiet mee naar binnen nemen, en er is ook geen veld coffeeshop aanwezig.

 

Wat je wel mag kopen is hun geile drank en hun verdoemde tabak.

 

Nou u tell me Balkeende irritante alcohilist die je bent, met je biertje in je hand, are u fucking up our country.

 

schaam je heel diep !!

 

:specool

 

Bevecht de regering stop met roken van tabak en stop met drinken !!

 

Ban de accijns inkomsten van Balkie reducdeer het tot 0.

 

Stook je eigen drank en verbouw je eigen tabak desnoods als je het echt nodig hebt.

 

Rijdt op zonnebloemolie en vergeet vooral je belastingposten niet te verdoezelen.

 

Groet

 

van Esmie ..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bevecht de regering stop met roken van tabak en stop met drinken !!

 

Ban de accijns inkomsten van Balkie reducdeer het tot 0.

 

Stook je eigen drank en verbouw je eigen tabak desnoods als je het echt nodig hebt.

 

Rijdt op zonnebloemolie en vergeet vooral je belastingposten niet te verdoezelen.

 

héhé, als we dat allemaal zouden doen is de staat na een week failliet :lol:

dat kan je in cijfers opzoeken.

Tabak zorgt reeds vanaf de eerste trek voor lichamelijke gewenning.

Cannabis is NIET verslavend.

Welke zou er dan illegaal moeten zijn? :specool

Mooi idee van dat filmproject trouwens.

grtz Jim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi het begint te werken , ik merk dat er nog genoeg over dit valt te praten en vooral naar buiten te brengen. Klinkt wel gek naar buiten brengen , al die info is er gewoon al alleen wordt het doodgezwegen.

Het is vooral belangrijk om het hier met mensen over te hebben die NIET blowen , en ze de voordelen van deze geweldige plant te laten ontdekken.

 

Allen bvb. Dank

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...