Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

tomas

Het Grote Man Of Vrouw Topic

Recommended Posts

Yap Spacende badeend, mannelijker worden ze niet. Jammer.

 

Zal vandaag proberen duidelijkere foto te posten van de mijne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spacende badeend, ik geloof niet dat dit binnen een week zo gevormt is. Had je veel eerder kunnen zien.

 

BF

Share this post


Link to post
Share on other sites
@ legaleaf

 

volgens mij is het een man. Maar misschien kunnen scherpere foto's definitief uitsluitsel geven. (netjes gezegd of niet)

 

@ lil J

 

is een prima uitziend vrouwtje. alleen moet je om de gele bladeren te verhelpen ff sleutelen met wat voeding. Of misschien is de plant al bijna klaar met bloeien en worden de toppen binnenkort bruin

 

grtz

 

GJ

 

 

Ben blij om dat te horen ;), echt voeding vind je hier in BE niet echt, ik heb wel zo bruine korrels ( bio voeding )

en ook nog 2 zakjes, roze korrel en blauwe korrel.

 

Kan ik ook één van die twee gebruiken ( roze of blauw ) grtzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is waar dat je in België niet de voeding vind die ze in Nederland hebben. Maar je vind wel makkelijk vloeibare voeding voor tuinplanten, terrasplanten,... wat ik gebruik en ben er zeer content van. Je moet gewoon eens zoeken in de plantenwinkels en je vind wel iets deftig ;)

 

Cheers

Hannes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een vriend van mij kweekt al jaren gewoon met pokon bloemvoeding. Super resultaat en overal te krijgen. Maar goed, weer terug on topic!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_18279_6297_472833.jpg

 

gallery_18279_6297_332611.jpg

 

Ziet deze er een man uit? Zou wel zooi zijn want hij staat hier al meer dan 2 maanden en ik dacht dat mannen normaal gezien smal bleven en snel in bloei gingen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag mensen,ik zal mij direct even voorstellen.

Ik ben woew,aka laurens,ben 17 jaar,en ben dit jaar voor het eerst een beetje bezig met kweken,dit is ook mijn eerste plantje dus.

Nou begint het geslacht langzaam in beeld te komen,maar aangezien ik zelf echt een noob ben op dit gebied vraag ik het maar even aan jullie.

De foto's zijn niet echt scherp,want heb niet een al te goede camera,maar het lijken iniedergeval 2 hele kleine balletejes met een paar dunnen haartjes op de ''kop''.

Dus zeggen jullie het maar,mannetje of vrouwtje?en ziet het plantje er verder gezond uit?

 

Foto-KAIH8VQX.jpg

 

Foto-X3RHT3HE.jpg

 

Foto-TT3ZLLQS.jpg

 

Foto-LBTWLHBH.jpg

 

Foto-4LBVAPCF.jpg

 

 

mvg woew.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey mensen, ik heb 3 New purple powers van Nirvana staan.

Nu ben ik toch wel eens benieuwd, want volgens mij heb ik hier 3 mannen staan. :wave:

Hebben mensen wat uitsluitsels voor mij?

 

Ik heb maar een foto, ze zien er alle zo uit.

017.JPG

 

Hier een foto van de gehele planten.

008.JPG

 

en

010.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dag mensen,ik zal mij direct even voorstellen.

Ik ben woew,aka laurens,ben 17 jaar,en ben dit jaar voor het eerst een beetje bezig met kweken,dit is ook mijn eerste plantje dus.

Nou begint het geslacht langzaam in beeld te komen,maar aangezien ik zelf echt een noob ben op dit gebied vraag ik het maar even aan jullie.

De foto's zijn niet echt scherp,want heb niet een al te goede camera,maar het lijken iniedergeval 2 hele kleine balletejes met een paar dunnen haartjes op de ''kop''.

Dus zeggen jullie het maar,mannetje of vrouwtje?en ziet het plantje er verder gezond uit?

 

Jouw plantje is nog veel te klein voor het geslacht nual te zien. Kijk en lees DIT maar eens eerst :verrygood

 

Greetz

Hannes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goedemorgen,

 

Volgens mij heb ik hier een vrouwtje(rechtsboven zie ik haartjes)...of zit ik er compleet naast??

 

med_gallery_19007_6298_1803679.jpg

 

Alvast bedankt!

 

Groet,

 

Doemaar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met deze foto is het onmogelijk voor te zien of het een vrouwjte of mannetje is. Ik stel voor dat je foto's neemt van de oksels en de top. Of gewoon wachten tot het duidelijk zichtbaar is :) Geloof me dan merk je het direct!

Heb geduld! en lees misschien eens de bloei sticky voor beginners! Deze vind je HIER

 

Greetz

Hannes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet niet of dit de juiste topic is, in dit geval gaat het over een male female vraag Indoor.

 

Een kennis van mij zonder internet en beginner in deze hobby heeft enkele planten in een tentje staan.

Nu heb ik zelf weinig ervaring met zaailingen, heb hier al diverse topics op het forum doorgelezen, en foto's bekeken, maar toch wat twijfels.

Nu staan deze al enkele weken in bloei, maar er staan een paar twijfel gevallen tussen die ik niet op de foto's in deze topic herken.

 

Ik ben met de camera even bij hem geweest en enkele foto's van de twijfelaars gemaakt, het soortje is overigens Sannie's Jack.

Misschien kunnen jullie onderstaande foto's even bekijken en jullie mening er over geven.

 

 

gallery_17620_6562_102318.jpg

 

gallery_17620_6562_20160.jpg

 

gallery_17620_6562_16250.jpg

 

gallery_17620_6562_4752.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niemand die dit weet ?

 

Plantjes zien er verder gezond uit, staat al een tijdje in bloei, het is ook maar op 1 internode zichtbaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wie o wie heeft op een paar plekken balletjes..

 

big bang feminist

 

zie hier

 

 

med_gallery_16309_6634_819284.jpg

 

med_gallery_16309_6634_1046662.jpg

 

med_gallery_16309_6634_378067.jpg

 

med_gallery_16309_6634_137849.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

lijkt mij een overduidelijk gevalletje van een hermafrodiet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi royaldutch

 

Mooie herma heb je daar man ;)

Ik zou als ik jou was maar de balletjes overal tussenuit halen voor dat ze open knappen en de rest bestuiven.

Je wiet is dan niet meer te roken dus plukken maar .

Niet met je plukvingertje aan je anderen topjes komen :rolleyes:

Hoop niet dat het al te laat is en anderen planten in de buurt ook bestuift .

 

Gr knutsel

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo

hebben ook een manwijf denk ik ( zeker ) maar wil toch jullie raad

gallery_19328_6658_1657517.jpg

gallery_19328_6658_1312660.jpg

gallery_19328_6658_1253500.jpg

 

er zaten 4 man-ballen en ik heb ze verwijder kan dit kwaat of niet ??

 

gtrz spider

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou je zo vriendelijk willen zijn om je eigen even voor te stellen in de "Wie is Wie" sectie van het forum, zoals je is verzocht in je "Welkomsbericht"

Dit lijkt me wel zo sociaal tegenover de leden, waar jij een antwoord op je vraag van verwacht.

 

Bedankt voor je medewerking

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorry BBB bij deze is dat gebeurt :rolleyes:

 

info over de travestiet is welkom

 

grtz spider

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn planten staan nu een week in bloei. De meeste zijn vrouwelijk. Maar toch zie ik 2 mannen waarbij er 1 plant is waar er een haartje tussen de ballen groeit ^^ Een herma dus?

Ik post hier enkele foto's zodat de ervaren mensen hier het toch kunnen bevestigen :lol:

 

Op de 3de en 4de foto denk ik dat het een herma is, met een zeer hoge mannelijkheid aangezien ik maar 1 haartje zie.

 

gallery_19930_6880_27597.jpg

 

gallery_19930_6880_7071.jpg

 

gallery_19930_6880_21571.jpg

 

gallery_19930_6880_17648.jpg

 

alvast bedankt voor het antwoord :lol: greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die heeft wel wat herma-trekjes ja.. Zou hem zowiezo op tijd verwijderen tenzij je zaad in je toppen wil..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...