Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

mister R

First Guerilla +/- 250m2

Recommended Posts

Ziet er weer goed uit! Aardig wat stokken hebben moeten plaatsen daar :smoke

Hopelijk krijgen we beter weer, enigste wat we kunnen doen is naar www.knmi.nl :en kijken wat voor !@!@$ weer er aan gaat komen. :nerd

 

Succes verder!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tering da's de Quote van de Dag!!! Gefeliciteerd! :nerd

 

 

 

Geweldig veld wat jullie hebben staan mister R! Als dat eenmaal gaat bloeien, oefff... Wees op je hoede voor rippers met zo'n plantage hehehe. :rofl

 

Veel succes gewenst! :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is en blijft hemels danm ga ook maar is zoeken naar zo'n plekkie mocht alles lekekr bloeien en jullie oogsten en kunnen het leuk afleveren dan zijn jullie binnen :smoke doe dit nog en keer en je meot nog een witwas praktijie beginnen ook haha

 

wat me wel aan het denken zet en ik neit snap we hadden ook is een binne kweek op het forum met 900 planten wat ook veel is en commercieel toen zat iedereen te klagen ( sommige hadden een goed stand punt ) ik keek met vol kweek genot toe ( nooit heeft die het af gemaakt het topic maar ja ) en inprincipe doen jullie het zelfde als hem ( wat ik persoonlijk totaal niet erg vind ) maar nu hor ik niemand klagen over

dat deze site een hobby kwekers ontmoetings plek moet zijn en niet voor commerciele kwekers met een veel te groot kweek dat is wel RAAR

 

ik zeg zet hem gewoon op en maak er een goede kweek van doe dit een paar keer nog in nederland en sla het op en mischien kom jij nog wel in aanmerking voor de nickname 'klaas bruinsma' :nerd

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites
maar nu hor ik niemand klagen over

dat deze site een hobby kwekers ontmoetings plek moet zijn en niet voor commerciele kwekers met een veel te groot kweek dat is wel RAAR

 

Misschien omdat die discussie al is gevoerd, daarbij stelen deze mensen geen stroom, waar het bij het vorige topic wel verdacht veel op leek en wat volgens mij ook een groot punt was..

 

Veel plantjes? Vind iedereen mooi om te zien denk ik zo, als ze daar over zeuren, zijn het gewoon ouwe zeikerds.. :smoke

 

Wie vind het nou niet mooi om zo'n veld te zien. Prachtig gewoon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Ziekzaatje,

 

weer was id slecht afgelopen tijd, mis wat minder regen komende tijd.. maar echt fantastisch word het jammer genoeg niet.. ;) ...

 

 

@ Mad Scientist,

 

haha, zeker de Quote van de dag :nerd

 

rippers !!!!! als er eventueel iemand aangetroffen gaat worden, de locatie ligt heel afgelegen, dus als iemand het in zijn hoofd haald om wat te rippen.. hebben ze denk ik niet bedacht dat ze zelf ook niet snel gevonden worden op locatie.. ze zullen dan vast gebonden aan een boom nog een aantal weken kunnen genieten van onze mooie dames, zonder water en brood uiteraard. als er dan bij de volgende update nog leven is :smoke foto's worden natuurlijk geplaatst :rofl

je krijgt wat je toekomt

 

@ masteryero,

 

het weer heb je geen invloed op.maar het afleveren kan je wel zelf beinvloeden, wat uiteraard geen probleem is :P , witwassen, wat is dat :cry ..

heb zelf ook wel eens gezien dat bij grote projecten er wel moeilijk gedaan werd over veel dames, en nu niet... maar wat Blowmonkey ook al zegt is dat er meestal met zulke projecten stroom word gestolen. dat leverd altijd wel een menings verschil op. en het elctra word ook niet altijd veilig aangelegd, met bijv het watervat naast de ballast van de verlichting.. dat is vragen om problemen.

maar ik vraag me dan wel af of er ook moeilijk gedaan word als je een hok van 1000 laat zien. waar geen stroom word gestolen en alles veilig is aangelegd. want er zijn wat dat betreft mogelijk heden. aggregaat of op bv een locatie zitten waar er altijd al warmte vanaf komt en veel stroom word gebruikt, val je ook niet op :cry.

 

 

@ Blowmonkey,

 

we zijn allemaal liefhebbbers ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha of de Rippers binden jou vast aan een boom Denk wel dat als iemand dat van plan was/is ze niet op een moment gaan komen wann jij het verwacht of er toevallig ben zou niet echt heel slim zijn... :nerd

en als ik over Rippers praat heb ik niet over een 15 jarige jochie hea :rofl

Maar wel een leuk project hopelijk wordt het beter weer voor jullie en voor mezelf ook hehe :smoke

 

GRTZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan moeten ze ten eerste weten wanneer we er niet zijn. we gaan in de buurt wel eens meer een kijkje nemen. of er mensen lopen die er niet horen.. en rond de laatste maand/en zal er meer gekeken gaan worden.. en wij zijn natuurlijk ook geen 15 jarige jochies.. :smoke

 

 

 

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een van de betere guerilla verslagen :smoke nu nog hopen dat we een goeie nazomer gaan krijgen zonder al te veel rottie :nerd op een goeie oogst ;) :rofl Grtz ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Echt een super vette lokatie :smoke :nerd :rofl

Zo mogen we het graag zien ;) .

Heel veel succes ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

en ik wou al dat het september was mensen ( en dat me plant weer een beetje bij kleur :S )

dan konden we zien wat het uiteindelijk is gewoorden :nerd

 

ik kijk nu elke dag ff naar dit topic, in het begin dacht ik van die kerels zijn gek, totaal geen inzcht en zullen wel ene plek hebben vlakbij hun bos wat ook kan zijn maar ja dan wel op een veilige plaats.

 

ik krijg er steeds meer vertrouwen in en word er soms zenuwachtig van als ik die foto's bekijk van schiet op schiet op :rofl maar ik wacht geduldig af.

 

wanneer je oogst WIL ik een totaal plaatje van de oogst :smoke dat word me een berg als het zo doorgaat ;)

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

was het maar zo ver, wel met de dames 3 keer zo groot dan ;) ...

zal mij wel benieuwen hoeveel dames er over blijven van het pp veldje zijn er nu nog maar 41.. en dat veldje van 40, hoe groot gaat dat worden..hoeveel mannen worden er gespot. het zullen de ham vragen van sep/ok worden. hoop iedergeval dat van de 41pp dames min 50gr de plant afkomt, dat moet zeker wel haalbaar zijn. ze zijn de 2de dag al getopt dus daar zitten tussen de 2 tot 5 hoofd toppen aan.. is ook makkelijker knippen ;) .

denk niet dat er een totaal plaatje komt, want er zal meerdere malen geoogst worden.

maar totaal geen inzicht, bedankt masteryero. waar is dat op gebaseerd dan :smoke ?? gek zijn we wel een beetje :rofl ....

 

hier voor de fun nog een paar foto's van de schoonheid in de tuin..

 

med_gallery_9121_2295_636258.jpg

 

 

 

med_gallery_9121_2295_1517389.jpg

 

greetzz mister R :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er echt netjes uit maar zit ineens te denken wat het nou uit eindelijk opleverd de kiloprijs voor buitenweed staat op :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

rond de 2 geloof ik :smoke beetje laag vind ik.. het probleem is dat iedereen bijna te gelijk klaar is met buiten wiet in de zelfde periode, en de kwaliteit laat ook wel eens te wensen over ......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja is zeker laag maarjah miss valt het verschil niet goed te zien ik ben nu ook 4 pp'tjes aan het verduisteren en de toppen zien er exact hetzelfde uit als me pp'tjes indoor dus dat gooi ik gewoon bijelkaar vraag me af of ze het verschil zien :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

er werd gevraagd wat de buitenwiet prijs was... het gene niet betekend dat wij daar ook onze opbrengst heenbrengen.. wij kunnen namelijk de binnen prijs krijgen ..... zoals al in het begin verteld is verkopen wij het nat...hoeven we het gelijk niet meer te drogen ook :smoke. wat niet echt gewild is met zo'n hoeveelheid.

 

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kan voordeel en nadeel hebben met nat verkopen hè.... aangezien de koper een prijs berekend voor de kilo's die overblijven na het drogen.. het kan uitpakken dat het minder blijkt te zijn, en jij dus meer ervoor gekregen hebt, maar ook andersom :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

het voordeel wanneer je het aan de shop verkoopt is dat je het iets natter kan verkopen..

het is dan nog niet helemaal droog. als je het nat verkoopt krijg je één 5de van de prijs, dat is er namelijk gemiddeld over als je het droogd. als het dus echt helemaal droog is.

daar zit een beetje winst als je het zou drogen en aan de shop zou verkopen.

maar dat weegd natuurlijk niet op tegen het gemak als je het nat verkoopt. geen droog ruimte maken/huren, geen extra risico met opbrengst bewaren/opslag.

als er natuurlijk wat afkomt :smoke van onze dames. als we het droog verkopen krijgen we ook de buitenprijs, en dat is niet veel bijzonders, is hier boven ook te lezen.

 

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja lekker nat verkopen,kunnen ze de wiet lekker makkelijk verzwaren met ik weet niet wat voor troep allemaal!Zou ik dus persoonlijk nooiet doen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

het betekend niet dat het altijd word verzwaard met tyfuszooi als je het nat verkoopt, het word ook gedaan om de kweker te helpen en makkelijker maken om het kwijt teraken. ik persoonlijk wil niet meer dan 1k in huis. het word ook iets goedkoper ingekocht dan gedroogde, dat is hun winst. het gaat met nat verkopen ook niet over 1k.

 

ik vind voor de rest dat we het nu genoeg hebben gehad over hoe/wat/hoeveel verkopen dus laten we er maar over ophouden. elke keer als er foto's zijn geplaatst word er weer over de verkoop gepraat terwijl er nog niks geoogst is.... laten we het liever over ons harem hebben, daar ben ik dit topic overbegonnen, om op en aanmerkingen over onze aanpak te krijgen en om jullie te laten genieten van onze foto's.

 

grtz mister R :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou Mister R ......

 

Voor mij hoeft t ook niet hoor,

al dat geklep over het verkopen !!!

Het gaat hier over kweken ... of niet ???

 

Volg je verslag hier op de voet

(ben zelf ook een "aardige" guerilla "geweest" vroeger)

WAT EEN PLANTAGE MAN ... niet te geloven :whistling

 

Maare over foto's gesproken ......

word t niet weer eens tijd er wat te plaatsen ???

(laatste guerilla pics dik 2 weken terug)

valt er weer wat (meer) te bewonderen

(en jaloers te zijn) :blink:

 

De plakkerige groene groenten van :

 

>cyberskunk<

Share this post


Link to post
Share on other sites

he cyberskunk, met dik twee weken bedoel je toch langer dan 2 weken geleden. :whistling das niet waar hoor, dat is zondag pas, 2 weken geleden :( ..... maar het is trouwens ook niet zeker of we deze zondag gaan, waarschijnlijk gaan we niet. maar zou het eigenlijk wel weer eens willen zien, heeft naar mijn zin weer veel tehard gewaaid :blink: .

 

grzt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mister R ...... :blink:

 

Dat van die twee weken wist ik wel hoor,

ben gewoon heeel nieuwsgierig ...

valt me zo ie zo op dat er erg weinig gepost word

in het guerilla topic .

 

En met zo'n grote plantage heb je altijd meer last van

stormschade (ik spreek uit ervaring ... nou ja MAX 100 m2)

daar maakte ik me ook een beetje zorgen over.

 

ik gun jullie gewoon een goed resultaat,

wat t je oplevert (in geld) boeit me niet ...

(wel de ,evt natte, grammen)

 

Mag ik je vragen waarom jullie niet meer geweest zijn,

of ben ik dan TE nieuwsgierig ???

Je moet zeker niet TE vaak gaan kijken idd

Maar na zo'n storm ... zeker in de bloeiperiode,

is het raadzaam geen 2 of meer weken weg te blijven.

 

Ten eerste omdat je evt. schade nog kunt herstellen ...

Ten tweede ... omdat je zo (als je er niet vaker komt)

niets van sporen van evt. spotters/snuffelaars/dieven

terugvind .

 

Nou weet ik dat het een zeeer moeilijk berijkbare plek is

maar als jullie er kunnen komen,

kan een ordinaire wietdief het ook !!!

 

Succes ... ik wacht geduldig op een foto-update :whistling

 

>cyberskunk<

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat met dat posten vind ik ook een beetje jammer ja :( . ben zelf bijna elke dag online dus kan bijna altijd antwoorden

maar over het waarschijnlijk niet gaan, we hebben allebij een heel drukke agenda, en we kunnen gewoon niet altijd tegelijk.

ik hoop dat die stokken hun werk goed hebben gedaan en dat ze nog een beetje recht staan. je kan zien op de foto´s dat ze stevig staan zo. maar het probleem is wel dat ze getopt zijn en er tussen de twee en 5 toppen aan zitten die je niet allemaal aan de stok kan binden. ik heb ze bij de stam en de stevigste top vast gemaakt. heb je hier ook er varing mee?

 

spotters komen er toch niet omdat

 

1)de plek is onbereikbaar.

2)je hebt er niks tezoeken.

3)je moet het weten anders kom je er niet, niemand weet dit behalve wij

4)rippers :blink:

 

mocht het toch gevonden worden zal het echt een hele teleurstelling zijn, het kan altijd gebeuren

dat weten wij ook, daar is het een guerilla voor.

 

grtz :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

precies mister r dat klopt helemaal guerilla het is een last die van je afgaat geen stroom kosten emeer je pak kans is kleiner maar daarbij komt wel die verdomde rovers en die zorgen wel voor wat kopzorgen

 

ik hoop iig dat je plekkie onbekend blijft en we je volgend jaar gewoon weer zien op de oude vertrouwde habitat :blink:

 

 

verder succes ze staan er nog wel hoor :( vertrouwen hebben in de planten

 

greetzzz masteryero

 

ps maar hey luie donder het word nu wellis hoog tijd voro foto's ja :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...