Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Spock

Huiszoekingsbevel

Recommended Posts

@Eskobar,

 

Volgens mij is het andersom, die Belgische nazies trekken je je huis uit naar aanleiding van je posts en fotos op het net. Vinden ze 1 kruimel wiet is het bloedtappen.

Juist in Belgie ben je vet de lul met een doosje voeding of een zakje all mix.

 

Of vergis ik mij ..

 

nee esmie denk niet dat je je vergist.

hier in dit apenland krijgen ze direkt een huiszoekingsbevel, als je bvb bij een toevallige kontrolle ofzo, nog maar een gebruikers hoeveelheid bij je hebt.

al is het maar 1 of 2 gram, een huiszoeking heb je.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey spock, klote man.

Ik zou me net zo in de rats voelen als jij als zoiets me zou overkomen, pfffff.

Hoop voor je dat het allemaal met een sisser afloopt en dat je er niks meer van hoort maar toch ......

Ik heb het ook wel vaker gehoord dat ze Growshops afleggen op wat voor publiek er komt en wat dit publiek in de auto stouwt.

 

Sterkte man :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Shit voor jou Spock, een heel smerig truckje om bij een GS te posten.

 

Volgens mij (en ik kan het mis hebben) is het heel makkelijk om een huiszoekings bevel te krijgen dus ik denk wel dat je er goed aan doet om de boel te ruimen.

Volgens mij kom je ook niet verder bij een vraag tot doorzoeking van je auto met het vragen naar een grondige verdenking. Die hebben ze toch!

Als je weigerd ga je met het hele spul mee naar buro en mag je daar wachten tot ze toestemming hebben om je auto binnenste buiten te keren. Indien je weigerd gaat het in ieder geval door, immers waarom zou je weigeren dan is er iets aan de hand en hebben ze meteen een geldige verdenking.

 

Het is net zo krom als het recht is. Je bent beschermd doordat ze b.v. een huiszoekings bevel nodig zijn om je keetje te komen bekijken. Dit is natuurlijk een wassen neus, immers als ze willen komen kijken kunnen ze je vragen om toestemming. Geef je die niet maak je je direct verdacht en is een huiszoekkings bevel ook weer gerechtvaardigd.

Hoe je het ook wendt of keert je bent de spreekwoordelijke mannelijke geslachtsdeel.

 

Maar nogmaals ziellig om bij een GS te gaan posten. Dit is een beetje het zelfde als DB metingen gaan doen op de A28 in het weekend van de TT. Altijd prijs! Of het zelfde als bejaarden beroven en snoepjes jatten op 11 november van kleine kindertjes.

 

Moest ik even kwijt, na het lezen gisteren was ik knap pissig. Dit vindt ik zielligheden van de bovenste plank.

Ik heb gesproken ugh….

Nu een vredes pijp roken…………oh nee kan niet ik moet nog werken

 

Spock kalm aan doen en suc6 in de nabije toekomst.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi Spock,

 

Risico van het vak hé, je weet dat er een kans is dat ze vroeg of laat es voor je deur staan, dat geld voor iedere kweker trouwens...

 

Bij mij hadden ze een tip gekregen en stonden ze er pas na 2 weken, de eerste keer....

Een jaar later kreeg ik nog es 'routinecontrole' : 2de keer

En een tijdje geleden de 3de keer, 2 jaar geleden van de 2de keer

Voor mij zijn er eigenlijk geen verdere gevolgen, behalve vernietiging van plantmateriaal...daar ik het altijd heb klein gehouden...

 

Dus als men je tijdens een controle tegenhoud dan is de kans groot dat ze pas een tijd later es terugkomen..

En dat je ze niet zou binnenlaten zonder huiszoekingsbevel is niet zo'n strak idee, ik heb ze altijd binnengelaten zonder, ik ben altijd relax gebleven en zij ook...Als je ze niet binnenlaat zonder dan staan ze binnen de 24 uur of minder bij je met een huiszoekingsbevel, natuurlijk als je eerst het een en ander moet vernietigen dan laat je ze best niet binnen :verrygood

 

Ik zou het bij een klein kweekje houden als ik van jou was & als ze langskomen dan zijn ze tevreden: dan hebben ze iets ontdekt, maar is het de moeite ook niet, en jij kan lekker voorthobbyen.

 

Veel sterkte

 

Groetjes T

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Spock

 

uit jouw verhaal begrijp ik dat het een auto van de garage is, en dat ze ook niet om een legitimatie vroegen.

alleen of ze in de kofferbak mogen kijken.

dat verhaal van die smeris, over die verzekering, zou wel eens waar kunnen zijn.

maar als het niet zo is, kan je dan niet met die garage houder wat afspreken?

even een klein beetje uitleggen(met een draai natuurlijk)

en vragen of ie jou even meld, als er gegevens over de bestuurder worden opgevraagd.

dan weet je het direct.

 

sterkte.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hi Spock,

 

Risico van het vak hé, je weet dat er een kans is dat ze vroeg of laat es voor je deur staan, dat geld voor iedere kweker trouwens...

 

Bij mij hadden ze een tip gekregen en stonden ze er pas na 2 weken, de eerste keer....

Een jaar later kreeg ik nog es 'routinecontrole' : 2de keer

En een tijdje geleden de 3de keer, 2 jaar geleden van de 2de keer

Voor mij zijn er eigenlijk geen verdere gevolgen, behalve vernietiging van plantmateriaal...daar ik het altijd heb klein gehouden...

 

Dus als men je tijdens een controle tegenhoud dan is de kans groot dat ze pas een tijd later es terugkomen..

En dat je ze niet zou binnenlaten zonder huiszoekingsbevel is niet zo'n strak idee, ik heb ze altijd binnengelaten zonder, ik ben altijd relax gebleven en zij ook...Als je ze niet binnenlaat zonder dan staan ze binnen de 24 uur of minder bij je met een huiszoekingsbevel, natuurlijk als je eerst het een en ander moet vernietigen dan laat je ze best niet binnen :verrygood

 

Groetjes T

 

Als ze zonder bevel komen : weigeren !! dat is simpelweg het recht dat je hebt ,is niet strafbaar . Het weigeren van de toegang rechtvaardigd geen huiszoekingsbevel .

 

Als men zonder bevel komt betekend dat ,dat ze geen bevel konden krijgen ,anders hadden ze die beslist meegenomen. Ze weten heel goed dat veel mensen ze toch wel binnen laten zonder bevel , dus dat is lekker makkelijk ,daarom proberen ze het .

 

Growshops ziet men als de spinnen in het web , waar dus ook grote partijen wiet worden verhandeld

Controle van auto's kan daar mee te maken hebben , ze zien graag growshops sluiten.

 

 

Ik denk dus eerlijk gezegt dat ze niet langskomen ,omdat zakken grond geen bevel rechtvaardigen.

 

Als er al verdenkingen waren wordt het een ander verhaal ! Waarschijnlijk was iedereen die daar op dat moment van de growshop af kwam aangehouden.

Share this post


Link to post
Share on other sites
@ Peaches,

 

minder lijm snuiven THC junkie,

 

Er staat, een leenauto van de garage ... zijn eigen auto staat voor onderhoud in dezelfde garage.

 

Zo pffff heb echt niet verder gelezen dan mijn neus lang is geloof ik :verrygood

 

Ja dan zullen ze eerder achter grote partijen wiet of steken aan hebben gezeten.

Als je je niet gelegitimeerd hebt zou ik me geen zorgen maken gezien het feit dat het niet jouw auto was.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt de auto geleend van de garage, dat zakje grond kan toch ook afkomstig zijn geweest van de vorige persoon die die auto geleend heeft :)

Dat ze posten bij growshops is niks nieuws noch onbekends, de meeste kwekers komen er :verrygood

 

Tips:

 

Ga naar een GS die ook op locatie afleverd, vraag een vriend/vriendin om hem/haar auto (als ze nergens vanaf weten), fiets :whistling

 

Suc6 met ruimen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mij lijkt dat je het beste gewoon kunt meewerken. Als je gaat weigeren denkt oom agent natuurlijk ook dat je wat te verbergen hebt.

 

En het ging dit keer maar om een paar zakjes aarde, maar als je niet meegewerkt had, waren ze wel meteen met je meegegaan.

 

Suc6

 

Just4Fun

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onzin , Wat oom agent allemaal denkt doet er weinig toe . Het draait om regels en procedures ,als jij die niet kent heb je pech. Dan ga je domme dingen zeggen en doen .

 

(Een aantal belangrijke basis rechten :- Je bent nooit verplicht mee te werken aan je eigen veroordeling !! en je hebt altijd het rechtom te zwijgen . Dus in het geval je zit opgesloten hoef je niet eens mee naar het verhoor, en dat is ook niet verstandig zonden juridische bijstand. Zorg daar eerst voor ,ook een recht.)

 

 

Maar waarom zou je die zakken grond niet laten zien .

 

Ik was ooit een keer bij in inval en toen wilden ze ook wel even bij mij kijken (waar totaal geen planten stonden overigens) . Ik weigerede de sleutel mee te geven ,terwijl ze dreigde met een bevel . Dat bevel kwam er nooit !

 

En wie zegt er dat hij op weg was naar zijn eigen woning met die grond ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

athmospere heeft gelijk

 

maak je vooral niet druk

 

als ik met 300 potten voor het poilitiebureau langsloop gaan ze zeker niet langs mijn huis op verdenking van een kweek

 

en geloof me ze kennnen mij

 

en als ze plagron op het net natrekken zien zij dat aarde voor alle kweekdoeleinden gebruikt kunnen worden

 

geen reden voor een zoeking

 

het beste wat je kunt doen is nuchter blijven en zeker geen wiet roken

 

althans ik wordt er zeer para van en vele die ik ken ook

 

maak je eigen niet gek!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kan me meeleven in dit verhaal,heb het ook allemaal een beetje dan meegemaakt,maar is goed afgelopen,alhoewel ik zelf me nooit meer 100% kan veilig voelen

sterkte man :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

:@ spck maak je neit drukker dan je nu al doet ( 30 graden buiten poehhh) wat je moet doen is het volgende ( sommige dingen heb je al gedaan )

 

verwijder de planten goed zo heb je al gedaan.

zorg dat ALLE kniprest bladjes neits meer te vinden is ga densnoods met zwaar materiaal aan het werk.

hok duzz helemaal schoon. hok kan je laten staan met alles erop en der aan

 

maar vergeet zeker neit je lampen te vervangen ze zien aan lampen ( slijtage ) hoelang ze al werken en dan kan je in combinatie met heel toevallig wat rest van je lamp nog de lul zijn !!!!! houd dat ik de gaten die lampen moeten duzz ook wel ff weg !!!!!

 

dit is treouwens alleen maar preventief hoor want naar mijn mening zullen ze niet meer komen maar zie het maar een maandje aan, je weet het nooit wat ze allemaal van je gaan checken terwijl denk ach ze komen niet meer, een goede intuitie is een moust in dit vak en achterdochtigheid is nooit verkeerd. ze kunnen je stroom ook gaan checken , ook al word er gezegd dat stroom leveranciers niet of neit snel je stroom verbruik vrijgeven het gebeurd vaak zat ( er gebeuren wel meer dingen die eigenlijk niet door de beugel kunnen, zoals vandaag niog op het nieuws geheime cia gevangeniskampen ik bedoel maar ).

 

 

alles duzz ff goed checken ook je afzuiginging en aanzuiging zijn die oud zijn ze verslten zit er neit iets van plantafval in, kost dit te fveel moeite allemaal kan je het beter ff ergens anders neer zetten.

 

verder donder er maar iets van 300 tomaten planten in ofso :whistling zeg je dta je die kweekt voor een eigen onderzoek en dat je nu met plagron voeding werkt om te kunnen vergelijken :verrygood knoop er een mooi punt aan dat zal je vast wel lukken ( dat kunnen we allemaal )

 

 

succes ermee en zonder van je planten leef met je mee

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus naar jou idee wordt je toch gepakt ook al staan er geen planten meer, en liggen er ook geen plantresten meer ????

 

Dat kan alleen als jezelf toegeeft dat je er gekweekt hebt !!! Pas dan !!

Dus denk niet , "ze weten het toch al wel, ik zeg het maar " . Wat zij weten of denken is niet relevant, het gaat er om wat ze de rechter kunnen voorschotelen .

 

Aan de lampen valt maar moeilijk te zien hoe lang ze gebrand hebben.maar , Logisch dat je wel vaak kunt zien dat er al gekweekt is . Maar dit is geen bewijs. Ze zullen er zeker mee komen bij verhoor in de hoop dat je het toegeeft , want dan is het wel bewijs .

 

DE WET KENNEN MENSEN !! zo werkt dat in Nederland . Je hebt daar veel meer aan dan je zou vermoeden .

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon lekker alles laten staann zo een huiszoekings hebben ze met 1 tellefoontje je moet je niet druk maken joh het kan ook wel aarde en voeding zijn voor je dood gewone buiten planten dont worry be happy groete pablo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat atmosphere verteld is nog extremer in Amerika. Daar hebben ze zoveel achterbakse trucjes om maar een zoeking te mogen doen zonder dat er een bevel voor is. Ook zetten ze je daar graag onder druk, zoals zeggen dat je iets te verbergen hebt als je ze niet binnen laat.

 

Er was een mooi filmpje hierover mbt tot het Amerikaanse rechtssysteem. Is wel ongeveer vergelijkbaar in Nederland. Zal hem wel even opzoeken.

 

Gevonden:

Share this post


Link to post
Share on other sites

posten bij growshops is lariekoek.

 

een broodje aapverhaal wat al jaren de ronde doet en ook hier vrolijk word aangezwengeld.

 

 

lijkt mij een gewone routinecontrole,die wouten gaan echt niet op huisbezoek na het zien van een zakje plagron

 

 

groetels

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé Spock,

 

Ik zou vijf planten laten staan.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

 

Noot,

Volgens mij zouden dat geweldige planten worden in de ruimte die je tot je beschikking hebt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk ook dat als ze een huiszoekingsbevel willen, ze dit zo goed als direkt op zak hebben. Ik vermoed ook dat het meer met het opvolgen te maken heeft van de kwekers.

Als ze nu nog nie geweest zijn, kan je ze hooguit verwachten als je nieuwe plantjes al een tijdje in bloei zouden staan. De politie weet ook dat ze behoorlijk wat weken kunnen wachten en zo een "grotere" vangst kunnen maken. Ik zou dus ongeveer een volledige kweekcyclus wachten vooraleer terug op te starten indien je het zaakje niet vertrouwt.

Tegelijkertijd denk ik ook dat de politie een beeld wil van de kwekers met de bedoeling de groten er van tussen te halen. Dan wordt natuurlijk de vraag wat zij zien als "de groten"!

 

Wel mooie foto's van jen installatie, mooi kot !!!

 

 

Greets,

 

Peacheken.

Share this post


Link to post
Share on other sites
De politie weet ook dat ze behoorlijk wat weken kunnen wachten en zo een "grotere" vangst kunnen maken.

 

Verbalisanten die bekend zijn met de kweekcycli? Ik denk het niet.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

ruimen en wachten, ik ken mensen die op de laatste dagen gepakt zijn! weliswaar veraderswerk maar dan nog.. ze wachten eerst tot je alles netjes voor elkaar hebt en de zaak volop hebt lopen en tegen die tijd dat je gaat knippen oogsten komen ze met 6 man je keet binnen en ben je het haasje..

 

zet gewoon 5 stekjes buiten, mochten ze tog komen met een bevel dat als ze er iets over vragen laat je die gewoon zien, eigen gebruik uiteraard, zorg er wel voor dat je een aangebroken pak vloei in huis heb en een aangebroken blok tipjes.. wiet hoeft niet speciaal je hebt gister de laatste gerookt :verrygood

 

politie moet je altijd dwars zitten, dus weigeren die rotzooi!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beetje paranoid hoor,

Ik kwam een keer in een verkeerscontrole terecht hier vlak bij huis, je weet wel, blazen, papieren nakijken enz.

Ik kwam net uit almere waar ik een zooi kweek materiaal gekocht had en dat lag open en bloot in mn auto.

Doordat de agenten met de zaklamp in mn auto scheen weerkaatsten de alu kappen prima, ik wist toen... de kappen gaan hun werk doen :verrygood :whistling :) :(

Ook ben ik regelmatig te vinden bij de GS, even bij kletsen met een bakkie koffie erbij, altijd gezellig.

Nu bijna 2 jaar later. nog geen bezoek gehad.

1 advies, wees voorzichtig maar maak je zelf niet gek of laat je niet gek maken.

Ik denk maar zo, komen ze... pech. morgen is er weer een dag om te bouwen en de dag erop om te winkelen ;)

 

 

 

citroax

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo daar zijn we weer :verrygood

Ten eerste bedankt voor de reactie`s.Aangezien de meeste mensen denken dat het nog wel mee gaat vallen besloten om de boel toch maar hier te houden en te knippen, en daar zijn we nu dus druk mee bezig.

 

Tot nu toe niemand gezien,maar das geen garantie voor de toekomst..

De kleintjes zijn weg jammer maar het is niet anders.

 

Wel hebben we besloten om maar eens een ronde over te slaan en even aan te kijken hoe het loopt.

Als het goed gaat en straks droog weg kan kunnen we hier wel even op teren want het kon wel eens de beste ronde worden tot nu toe :whistling

 

Bedankt en ga jullie zien..

 

Gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

in zo'n gevallen: format C helpt eigenlijk niets, maakt je enkel verdachter

het wist enkel da lijst met bestanden maar niet de bestanden zelf en maakt je onnodig verdacht

gebruik beter een programmaatje dat je bestanden veilig verwijderd

door ze een aantal keer te laten overschrijven met random data

ik laat 't meestal op maximum security= 30 passes, normaal zouden 7 genoeg moeten zijn

om te zorgen dat 't wel heeeeel veeel geld gaat kosten om 't terug te halen,

 

Als je wil weten wat ik bedoel, onderzoek je eigen harde schijf maar een met 'n data

recovery programma

je zou verbaasd zijn wat er nog instaat

 

innige deelneming trouwens, maar stay safe!

liever alles buiten dan jij binnen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verhaal heb ik al meer gehoord, er stonf laatst nog een heel stuk in de VN dat men nu zo'n beetje bij alle GS staat te posten en kentekens te noteren, men schijnt ook naar de achterwielente kijken van het voertuig want het is wel discreet laden bij vele maar tsja je moet toch een keer van het terrein af en dan kijkt men hoever de banden in de kast zijn verdwenen daardoor ken men uitrekenen ongeveer hoeveel er in licht enz enz.

 

Hier heeft men bakken met ervaring over het kweken maar bij justitie inmiddels ook ze zijn niet gek, dan wachten ze een tijd en dan heb je wel eens kans dat je visite krijgt onder de smoes de tiplijn uhu whatever.

 

Zie het net als vuurwerk halen uit belgie daar staat men ook opvallend als onopvallend kentekens te noteren dan staat men je op te wachten bij de grens of bij je voordeur.

 

Ik hoor het steeds vaker ook van mijn klanten, dit is natuurlijk veel goedkoper als het ontmantelen en ontruimen van een hok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...