Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
do-grow

Kunne Julie Mij Wat Info Geven ,over Binnekweek ?

Recommended Posts

beste wietforum

 

 

ik heb een hokje gebouwdt van 1.20mx1.20m en is 2 meter hoog.

heb er een 400 watt lamp in hangen met een spiegelkap. heb 2 afzuigers eentjuh gebruik is als afzuiging en een voor het inblazen van verse lucht .heb er 5 planten in 20 liter potten staan .

 

nu ff wat vraagjes :

 

mijn tijd schakelaar is kapot dus mijn planten staan nu op 24 uur light te groeien ,kan dat kwaad met de bloei ? ik bedoel minder geweicht of sow ?

 

vraag 2 heb nog helemaal geen voeding gebruikt geen wortelstimulator nix ben tog wel van plan het nog aan te schaven ,mijn vraag is is het echt nodig? ze gaan bijna in de bloei .

 

vraag 3 wat van voeding kan ik het best geven in de bloei ? het liefst niet zo prijzig en zo

 

 

hoop dat julie antwoordt op mijn vragen hebben .

met vriendelijke groet do

Share this post


Link to post
Share on other sites

1: 24 uur licht wil zeggen dat ze groeien.... dus staan ze niet in de bloei... ga je van de bloei naar groei stress je ze... en dit is dan ook niet goed...

 

2: wortelstimulator kun je het beste gebruiken voor een betere wortelontwikkeling..

 

3: ligt eraan welke grond je gebruikt bij sommige hoef je de eerste 2 tot 4 niks te geven dan alleen water..

 

en als je de zoek functie gebruikte zoals ik deed vind je deze info....

 

Danny

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo stekken laat ik altijd een of twee dagen op 24 uur licht staan daarna op 18 uur licht en 6 uur donker totdat ze voormij de juiste hoogte en grote hebben bereikt meestal tussen de 2 en de 3 weken dan gaan ze op 12 uur licht en 12 uur donker. met allmix aarde ga je pas bij voeden na twee a 3 weken . je zal toch ook een nieuwe tijdschakelaar moeten halen of ga je elke keer zelf alles aan en uit zetten. van voeding zijn zoveel lijnen er zijn haast geen slechte zelf gebruik ik de lijn van bio nova de gehele cicles bn exel en bn grond toevoegen wanneer de planten een week in de bloei staan pk 13 14 toevoegen en de laatste 3 weken een topbooster er bij de laatste week alleen waterrrrrrrrrrrrrr..................... :verrygood

 

 

 

 

growman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...