Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
yoyojohan

Busted!

Recommended Posts

niet drinken enzo, als je de volgende dag moet werken

 

doe ik nog steeds, ben al een maandje of 4 zonder werk...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vorige week zaterdag, bijna betrapt.

 

Ik zat met twee mensen onder een afdakje bij een of ander partycentrum (gesloten!). Ik had er een gedraaid en was net de wiet op de tweede aan het strooien, komt er ineens een flikkenauto aan. dus ik ff afwachten, rijden ze door. Dus wij denken dat ze weg zijn, draait ie ineens om en rijdt ie tot op 2 meter van ons vandaan. Stapt er een uit en vraagt wat we aan het doen zijn. Dus ik had die spullen al weggegooit/in mijn jaszak gedaan. Ik: aan het chillen. Zij: oh, we dachten dat je aan het pissen was...

:D

Bleek dat ze onder dezelfde sport zat als ik, hebben we daar even over gepraat en toen ging ze weer :lol:

 

Een meiske zat half in shock, op de grond :D .

 

Mijn enige aanvaring met de dienstkloppers :D .

 

Thomson

Share this post


Link to post
Share on other sites
mot = shag, wat onderin licht als je pakje ongeveer op is, heel kleine stukjes shag waar moeilijk mee te draaien valt...

(waarom krijg ik quote functie als ik op Reply druk ipv quote? ... )

 

 

Oftoewel , Gruis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben een keer betrapt met smoken toen ik longontsteking had,

erg dom natuurlijk om dan thuis te gaan roken maar k moest er toen gewoon even een opsteken.

en toen stond me ouweheer ineens ook buiten en was er stront aan de knikker :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

lijkt me überhaupt niet zo heel slim om met een longontsteking te gaan roken.. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ging keertje smoke in parkje achter mijn school met 3 meisjes egt knetter smokede toen nog niet zo lang. En ja hoor opeens 2 agenten op fietse wij nog met onze domme kop proberen weg te fietsen:S. Uiteindelijk namen genoteerd en verder niks meegedaan.

Verder nooit busted bij politie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol neuh nooit 'busted' geweest .. Me ouders hebben 't altijd geweten en vinden het niet zo'n probleem. Ze weten wel dat ik ermee om kan gaan. Mot met de kit ook nooit gehad, maar je moet je plekken goed uitzoeken. Waar ze niet komen als je buiten smookt.

Zit vaak met n paar relaxte mensen in 'de zeekeet'.. Chill daar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben maar 1 keer gesnapt met blowen was door een paar agenten maar gelukkig doen ze er hierzo meestal niet zo moeilijk om man. Ze hadde alleen die joint die we aan het roken waren uitgestampt mja boeit mij niet zolang ik maar geen boete krijg ofzo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb met me maten een vast plekje als we uitgaan in Hilversum. Het is recht voor een kerk op een soort van plateau, hele relaxte plek maarja het is dus voor een kerk. Paar weken geleden kwamen er 2 agenten onze kant op lopen met zakenlampen terwijl ik net aan het draaien was. gelukkig was de joint al dicht dus snel in me zak gedaan en een maat gooide een leeg zakje voor ons op de grond(lekker slim) dus de agenten gaan voor ons staan. Wij lekker zenuwachtig afwachten en met onze rode ogen proberen zo normaal mogelijk te doen. Helemaal in de stress, leuk praatje gemaakt met de 2 agenten over waar we woonden en dat we nog een stuk moesten fietsen blabla, heel normaal allemaal. Het enige wat ze te zeggen hadden is dat we wat stiller moesten doen omdat we toch voor een kerkje stonden maar verder niks aan de hand en dus niet echt betrapt :smoke

 

Andere keer:

Ik heb al een tijdje mijn slaapkamer in de tuin waar nog 2 kamers aan vast zitten, dus een soort van eigen crib met woonkamertje waar we nu elke week met de groep zitten. Dus een hele tijd geleden na een avondje zoals altijd lekker stoned te zijn geweest komt me ma de volgende ochtend binnen lopen en zeg opeens ik ruik wat, wietjes ofzo? Dus ik zeg ja dat kan wel kloppen, en het enige wat ze als commentaar had was: niet te veel hé. Dus sinds dien weet me moeder het en verder nooit problemen mee gehad, ze wil het er liefst niks van weten ;)

Edited by Kuyuchi

Share this post


Link to post
Share on other sites

veel betrapt geweest als ik knetter op school was(inmidels mee gestopt)

en door men moeder ik en me maat wouden naar boven gaan maar aan de trap heb je een soort van toog

men maat en zen stonede kop schrikt van iets en pleurt de hele boel naar beneden toen wist men ma wel dat ik gesmoked had ze vond het niet zo erg :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

eigenlijk nog nooit echt betrapt door mijn ouders met smoken. Terwijl ik dat tog elke avond op mijn zolderkamer doe :lol:. Maar 1 x toen op een zondag middag had ik er ook een hazejointje gerookt op me kamer (tip dus, nooit haze op je kame roken!).

Dus toen hij op was naar beneden gegaan om ff een broodje te eten. Ging me moeder de hond uitlaten. Dus ze opent zo de deur van de gang, en meteen roept ze me erbij om te ruiken. Dus ik loop de gang in en snoof de geur goed op.

Damn echt ontzettende wietgeur. Dus k nog proberen te ontkennen dat ik niets speciaals rook ;P maar daar trapte mijn moeder niet in haha. Dus ze vroeg of ik 't nog wel eens deed, wiet roken. Ik vertelde haar dat ik 't nog wel eens in het weekend doe, op stap enz.

Kan t dan nit zijn dat er nog een zakje wiet in je zak zit van gisteravond vroeg mijn moeder toen. Dus ik: Oja jah dat kan wel kloppen. Dus ons mam, ah k laat ik 't niet te veel ruiken en ze is weggegaan en nooit meer iets van gehoord :lol: :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er komt op eens een verhaal in me op mja hier was ik ook niet echt busted maatje van me wel. We ginge op een vrijdag middag of zaterdag middag weet niet precies meer ff wat skunk halen in de stad nja ik dus dikke voordeel zak gehaald voor een maatje van me en wat voor me zelf.. Wij lopen ff naar een bankje ergens achter in het centrum beginne allebei een blow te draaien. Lekker roken niks aan de hand op een moment laat die maat van me ze zak nog ff goed zien en precies op dat moment komen er 2 agenten om de hoek gelopen ik zag ze gelijk ik zeg doe weg die zak hij doet het weg mja ze hadde het al lang gezien (perfecte timing weer hoor die j*den :lol: ). Dus hun zo van ja wat heb je in je linker zak? Hij zo van ehmm niks dus maarja hun weer heel lul verhaal ophangen uit eindelijk laat tie die zak zien maar hij was minderjarig. Dus hun zegge heb jij ook? Ik zeg ja ze zegge laat is zien dus ik laat gewoon zien(was toen net een week 18) hun al helemaal blij dachte dat ze die 2 zakken mooi mee konde nemen dus toen liet ik ff me id zien en waren ze heel stil hebbe ze uiteindelijk die maat van me ze baga mee genomen ze ouders gebeld en een boete opgestuurt pfff wat een honden ook he.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daarnet betrapt door m'n ma, voor de 2de keer (vorige keer was 2 jaar geleden).

'T kot was weer te klein, man wat slaat dat mens door zeg.

'T probleem is dat ik een zakje gekocht heb met m'n laatste geld en ze dat nu heeft weggesmeten :D

Ze zou het in de vuilbak gooien maar ik vrees dat ze dit niet thuis heeft gedaan :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben ook een keer gepakt toen ik een joint aan het rollen was op men schoolbank (ja weet het is nu ook niet het slimste )de leerkracht heeft men stuf toen allemaal afgepakt. maar ik heb het die zelfde les nog trug gekregen hij zij aleen van volgende keer niet in mijn les

 

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

 

Well said!! That's the life of a true smoker!!

 

LAchkicks... babbelkicks... vreetkicks ... het zijn zwaktes... dingen die bewijzen dat je de effecten van wiet niet meester kan.

Edited by Dr.LivingStoned
quoten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snap ook niks van vreetkicks en lachbuien.. Serieus nooit last gehad en als ik geen tentames heb smoke ik makkelijk elke week.. Maar pas voor een jaar of zo..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Well said!! That's the life of a true smoker!!

 

LAchkicks... babbelkicks... vreetkicks ... het zijn zwaktes... dingen die bewijzen dat je de effecten van wiet niet meester kan.

 

Ben ik het niet helemaal mee eens en vooral erg makkelijk om iedereen die een vreetkick krijgt zwak te noemen en wiet niet aan te kunnen :D

 

Maar, ontopic:

1 keer gebust...en dat heeft me bijna mn woonplek gekost...

Verder met agenten altijd gewoon rustig geantwoord en niks aan het handje dan :D (Amsterdam)

Ouders hebben me nooit gesnapt omdat ik thuis nooit smoke, wel had de verpakking van mn paddo's een keer 3 dagen onder de bank gelegen xD Gelukkig had me zusje en niet mn ma het gevonden :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

I've been busted....

In de 2e klas :D :D

 

Stonden te smoken, vlak bij school. Onder een flat ofzo.

 

Vrijdagmiddag; 15.15

Afdelingleidster (60 jaar?) rook het en kwam een kijkje nemen:

"Wat roken jullie daar?! ;) "

"Marihuana Mevrouw... :D "

"Uitmaken en wegwezen, of ik bel jullie ouders!" ;)

 

Ouders zijn nooit gebeld, want grote zus van een vriend had haar eens duidelijk gemaakt dat het haar zaken niet zijn wat bij buiten schooltijd doen :)

 

Ze kijkt me nog steeds niet aan als ze me ziet lopen... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja, vroeger ook zo iets gehad

 

weet het nog goed, dat ik van 15.10 tot 16.00 M&O had van meneer kelders, en hij keek mij altijd al raar in mn ogen aan.

toen na zijn les ergens een paar straten (was nog best een eindje), was ik gaan zitte smoke met een vriend. we zitten echt om de hoek tege zon muur aan, en toen kwamen meneer kelders en mn leraar economie aangelopen.. aah, da was balen man, maar ze keken me aan, zeiden rustig hoi, en liepen toen verder zonder om te kijken. het kutte was dat ik echt 20 minuten eerder ofzo nog in zijn lokaal zat

 

in de lessen daarna keek hij me wel altijd goed aan, om te kijke of ik niet stoned was denk ik , maar heeft er nooit iets over gezegd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel eens gehad dat de mensen op school dáchten dat ik stoned was. Ik heb nogal last van hooikoorts, had dan ook iedere ochtend in de lente felrode ogen. Ook was ik moe (kon niet slapen van de niesbuien) en van de medicijnen werd ik doodmoe (stoned).

Heb wel vaker uit moeten leggen dat ik dus NIET stoned was maar ziek :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tijdens me verplichte diensttijd wel eens gesnapt ;) zowel knetterstoned als zwaar lam van de drank :D :D

Begin van de diensttijd rookte er bijna niemand en aan het eind van de rit zat iedereen aan de hash of alcohol :)

maar dat is wel lang geleden ;)

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad ben ik in het leger eens thuis opgehaald omdat ik stout was geweest.

Ik had ze al verwacht en had een joint gerold en in een sigarenkokertje gedaan.

 

Ook had ik het restant (3 gram voor een geeltje en dan een 10tje extra erbij ;p KOFFIEDIK, Utrecht) meegenomen.

 

Moest snachts de cel in en ja hoor mn zakken moesten leeg. Nou liet ik dat zakje zitten maar dat zagen ze, ik haalde het eruit en " Sjesus!!!"" Riep er 1, die had nog nooit wiet gezien, maar het was wel 3 a 4 gram ofzo.

 

Ze vroegen wil je dat we het opschrijven? We kunnen het ook weggooien. De boete was indertijd 50 gulden, dus ik zei gooi maar weg schrijf maar niet op.

 

De joint kreeg ik toen ik vrij kwam terug! :)

 

Geweldig met een dikke toeter de militaire bajes uitwandelen.. ;p

 

WV

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaaa zeker , eerst betrapt thuis. Door mn ouders. waren er natuurlijk niet blij mee maar vonden het niet erg xD

Daarna een keer op school , ben er voor geschorst xD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...