Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
yoyojohan

Busted!

Recommended Posts

hehe, ik ben nog nooit gepakt, maar ik vermoed dat men ouders weten dat ik gewoon rook,

ik rook namelijk roltabak :rofl belgam 20 :smoke

:nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

M'n vader had wel een vermoeden, ik heb het hem zelf maar verteld... toen kreeg ik ipv de 'teleurgesteld' preek gewoon de 'blij dat je eerlijk bent' preek, en was ie niet boos ofzo :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben 2 maal letterlijk door een leraar gesnapt en wel 100x stoned in de klas gezien, me ouders hebben me ook meerdere malen gesnapt in de 4 jaar dat ik blow alleen het ergste was toen ik net was begonnen met blowen was ik in een illegale coffeshop en je voelt het natuurlijk aankomen het arrestatie team kwam binnen ik was pas 15 ofzo en schrok me de pleuris in, me ouders naar het bureau natuurlijk en heel gezeik uiteindelijk thuis over me heen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik was betrapt toen ik 17 was, eigenlijk niet egt betrapt. Ik had thuis geblowd en mijn moeder kwam onverwachts thuis, en de hele huis zat vol met egt die dikke wierrie smaak (ik had een dikker puur j geblowd van 1g). Dus ze vroeg me van waarom ruikt ze zoveel wierrie, toen had ik de schuld op mijn neef gezet omdat hij allang blowt. En mijn moeder had em gevraagd of hij bij ons was gekomen, en gelukkig nam zei die ja terwijl et niet zo was. Want hij wist dat k standaard thuis had geblowd. Dus toen zei me moeder van oke maar ze wilt mij nooit zien blowen, want dat is niet goed voor je en ze ging maar door. Dus van die kwam k er makkelijk vanaf :( .

 

Maar op een dag kwam k erachter dat mijn 5g. die k had verstopt weg was. Ik zocht mijn hele kamer, ineens zie k mijn moeder binnen komen die me vraagt van waat ben k aan et doen. Ik antwoorde natuurlijk terug met k ben een boek aan et zoeken. En zij zei daarna terug van zoek je dit niet ,terwijl ze een lege zak van de wiet laat zien. Ik zei direkt tegen haar van dat zoek k helemaal niet hoor, ik zoek een boek. En toen zei ze van gellukig niet want k heb et door et toilet gespoeld. Ik werd helemaal gekk in mijn kop, ik d8 direkt van £35 door de plee. Maarjah toen ging ze weg.

 

En laatst kwam mijn stiefpa thuis en ik had et nie gemerkt, ik zat lekker op et balkon te smoken. Ineens voel k me alsof k bekeken werd. Ik draaide me terug k zat em daar achter staan, k schrok zo onwijs had dat k die j op mijn been liet vallen(ik had een korte broek omdat et snikheet was) waarbij k et snel afschudde om et brande. En toen ging k met em een gesprek voeren, en die gesprek had k gewonnen. Wnat mijn stiefpa drinkt graag en drinker is net zo slecht als weed zelfs slechter. Dus ik zei als hij stopt met drinken dan stop ik ook. En vanaf die tijd is die nie gestopt dus k ook niet :( . En nu wooon ik allleen dus blow k wanneer ik wil.

 

Wooooot wat een langer verhaal :whistling :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben nog nooit betrapt en ik probeer er ook zeker geen sport van te maken om veel te blowen, ik denk dat het er eens in de 2 maanden of minder eens van komt, dat is veel leuker omdat je dan van één joint helemaal de vernieling in ligt in plaats dat je aan de grammen moet.

 

Mijn ouders weten er van en die willen als mijn planten klaar zijn een keer spacecake, nou die kunnen ze krijgen! En verder doe ik het meestal in een parkje ofso dus kom ook niemand tegen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik ben nog nooit betrapt en ik probeer er ook zeker geen sport van te maken om veel te blowen, ik denk dat het er eens in de 2 maanden of minder eens van komt, dat is veel leuker omdat je dan van één joint helemaal de vernieling in ligt in plaats dat je aan de grammen moet.

 

Mijn ouders weten er van en die willen als mijn planten klaar zijn een keer spacecake, nou die kunnen ze krijgen! En verder doe ik het meestal in een parkje ofso dus kom ook niemand tegen.

hehe , 1x in de 2 maanden dat komt me bekend voor , daarna werd het 1x in de maand , 1x in de 2 weke , 1x in de week , en nu blow ik alleen in het weekend :( Hopelijk blijft het zo :whistling

 

:blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mwoah met bier/sterke drank gaat ook alles goed en roken doe ik niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Leg eens uit ? :)

 

Hehe, 't was vrij fucked up ;) Er was een fuif in de buurt, en ik was er met een paar kameraden naartoe. Het was echt me-ga slecht binnen, dus besloten we eentje te gaan smoren. We gingen naar buiten, en een meter of vijftig verder gingen we op de weg zitten (heel rustig plattelandstraatje), en ik begon te rollen. De tabak lag al op het vloeitje, en ik ging net de shit erbij doen toen een van mijn vrienden iets zei van 'Putain, flikken!' Ik schuif die j snel onder mijn been, en doen alsof we gewoon wat waren aan het praten. Die flikken hadden een hond bij (goddank geen drugshond), maar liepen gewoon voorbij. Om een tweede confrontatie te vermijden gingen we hem roken in een donkere zijstraat. Hij is ongeveer half op wanneer we die twee agenten met hun hond dat straatje zien binnenkomen :no Snel weggestapt in het donker (een 100m verder was er geen straatverlichting meer), en daar gewacht tot ze weg waren B) Was wel ff stressen...

 

hehe , 1x in de 2 maanden dat komt me bekend voor , daarna werd het 1x in de maand , 1x in de 2 weke , 1x in de week , en nu blow ik alleen in het weekend :smoke Hopelijk blijft het zo :D

 

;)

 

 

Ik smoor ongeveer drie keer per week tijdens het jaar, in de zomer een stuk meer :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

al die verhalen over het betrapt worden en het goed verstoppen van je wiet.

 

gelukkig heb ik dat nooit gehad. toen ik begon te roken heb ik dat gewoon tegen me ma gezegt. ze stak een sigaret op en ik vroeg er ook een. was geen probleem.

 

met blowen ook eigenlijk meteen eerlijk geweest. ik zeg tegen me moeder; ma ik blow en ik wil graag een keertje met jou een jointje roken. nou dat hebben we toen gedaan en sindsdien weet ze dus dat ik blow. heeft er geen problemen mee zolang ik er maar verstandig mee om blijf gaan.

 

moet er wel bij zeggen dat ik 19 ben en al snel "volwassen" ben geworden. maar dat is weer een ander verhaal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het komt juist door mijn vader dat ik begonnen ben met blowen :wOOt

hij blowt al ze hele leven en op een gegeven moment wou ik het gewoon is proberen.

sinsdien blow ik ook :P . En me moeder tolereert het wel zolang zij me maar niet elke dag ziet blowen. :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe fuck... gewoon WEER betrapt, voor de 2e keer al...

moeder heeft al mn wiet weggegooit!

 

kut hoor... maar laat me niet uit het veld slaan!

 

SMOKERS GAAN DOOR! TOT HET BITTERE EIND! :whistling

 

 

peace out! greetings by Applegreen :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

En inderdaad, heb 4 dagen later de bus gepakt en ben weer langs mn 2 favo-shops geweest om weer een voorraadje van 10gram aan te leggen :specool

en moet zeggen dat het er weer ouderwets hard door heen gaat :smoke

greets Applegreen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo,

 

Wel een paar keer 'bijna gepakt'

(op zo'n manier dat alles net op het laatste moment nog wel te redden viel)

ik kan nog wel een keer herinneren dat ik in de woonkamer zat, ik mijn sleutels wilde pakken

uit mijn zak.. en wat denk je dat er mee naar buiten komt zetten? een dikke zak wiet.. kon het nog snel pakken onopvallend voordat iemand het zag maar het kwam wel terecht in 'open terrein'..

 

elke dag roken niet mogelijk met vwo niveau ?

ik ben het voorbeeld, als je jezelf er maar echt toe zet.

elke les ben ik wel stoned geweest ja op de middelbare school, toen rookte ik al min een gram per dag solo en alles is goed gegaan no problems gehad; Ben maar 1 keer aangesproken door een leraar toen ik een keer nuchter de klas inkwam; 'wat zie je bleekjes ??'.

ik rookte / rook elke avond voordat ik ging / ga slapen een blow op buiten / in de tuin terwijl me ouders enkele metertjes verderop, nietsvermoedend tv zaten te kijken..

nooit gepakt op balkon en een joint roken bij het raam is al goed genoeg als je 1 raampje open laat staan 's nachts tot in de ochtend.

 

 

Groet,

 

 

SpL

Share this post


Link to post
Share on other sites
hehe fuck... gewoon WEER betrapt, voor de 2e keer al...

moeder heeft al mn wiet weggegooit!

 

kut hoor... maar laat me niet uit het veld slaan!

 

SMOKERS GAAN DOOR! TOT HET BITTERE EIND! :)

peace out! greetings by Applegreen :)

 

 

En inderdaad, heb 4 dagen later de bus gepakt en ben weer langs mn 2 favo-shops geweest om weer een voorraadje van 10gram aan te leggen :smoke

en moet zeggen dat het er weer ouderwets hard door heen gaat :smoke

greets Applegreen

Haha baas :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben al paar x betrapt door...

 

politie , op schoolplein roken in thah good ol days :smoke

ouders , publieke oudjes die zo nodig moeten klagen... heel :) zeg :lol:

 

maarja , kom ik met me grote bek tegen de politie...

Politie: ''doe es weg!!''

Ik: ''neeh man heb ik voor betaald!!'' met me stonede kop :) , maarja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt Lucifer073!!

 

Maar ja, ik kan toch niet zomaar stoppen omdat mn ouders het niet willen hebben? ik bedoel ik ben jong en het natuurlijke gevolg van jong zijn is toch jezelf afzetten tegen je ouders en het gezag? :D

 

Nee ik laat me niet uit het veld slaan, ik ga door tot ik sterf (of er geen lol meer in heb (wat nooit zal gebeuren denk ik :smoke)

 

 

latuhr!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben vaak genoeg betrapt.

 

mn ouders hebbe 2x wiri gevonde..

 

 

En Altijd als ik uit mn raam rookte erna kwam toevallig mijn pa boven.

Heb je weer hasj zitten roken?

 

Ik zeg neuhh...

 

En dan zegt hij weer. Ik ruik het wel hoor.

En dan gaat ie weer naar beneden.

Verder niks aan de hand dan.

 

Ben nu aan het minderen moet nog een aantal hoge rekeninge dokke:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben nooit betrapt, doe dan ook vrij voorzichtig. als ik naar iemand toe ga om te blowen of naar de shop ga verzin k wel is een excuus. maar voelt niemand anders zich daar schuldig over? het is toch een soort van liegen en dat vind k het meest vervelend eraan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Georgebush(please, change your name)

Dat had ik ook, ik hou er niet van om tegen mn ouders te liegen. Toen ik het ze eenmaal had verteld viel er echt een last van mn schouders:P En nu mag ik gewoon binnen smoken, mits in het weekend.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe wel grappige anekdotes hier...

Ik persoonlijk ben in mijn wilde dagen wel enkele keren zeer bijna betrapt door de politie (toen had ik dreads en was ik dus voor onze Belgische arm der wet zobiezo een potentieel "druggebruiker").

Ik zal de twee grappigste vertellen;

 

1. Ik was zestien jaar en onderweg naar huis van een feestje bij een maat. Ik reed toen nog met de fiets en helaas zonder licht, daarop reed ik, nietsvermoedend dat er een combi achter mij stond, met mijn stonede kop door het rood licht. Natuurlijk direct problemen "...waroem hedde geen licht oep awe vélo? en waroem rijdde deur t rood?" en vervolgens: "Meuge wij a is fouilleren". Ik antwoordt nee waarop zij zeggen stap maar in de combi en mee 'nor den buro'. Ik zeg fouilleer mij dan maar (men stuff zat in een buidelzakje). Ze namen wij wat mee verder van de straat weg en terwijl zij achter mij staan steek ik mijn wiet die in een pakje van tabak zat in men onderbroek... Hij fouileert mij, de andere staat wat met zen pillamp (zaklamp) te zoeken op de grond. De eerste voelt het pakje zitten (het was naar beneden aan het schuiven in men boxershort) en zegt haal dat er eens uit. Ik ga met beide handen in mijn broek en terwijl ik het eruit neem kap ik alles (ongeveer drie gram) in men broek. Uiteindelijk mocht ik toch mee 'nor den buro' met handboeien ;) aan als een crimineel. Na heel wat pogingen om mij te doen bekennen dat ik wel degelijk drugs op zak had hebben ze het opgegeven en mijn fietssleutel in beslag genomen... Ik mocht het om es uur (als het licht werd) komen ophalen. Er werd nog gedreigd met een pv maar daar heb ik tot nu, vier jaar later, nog niets van gehoord. Leve de Belgische politie!!! :wacko:

 

2. We waren op een fuif, te gierig om de vestiaire te betalen dus hadden we onze jassen met onze fietsen in een bosje in de buurt verstopt. Ik had men stuff in een appart zakje bij de fietsen gelegd want er was controle aan de ingang. Wanneer we terugkwamen was de rugzak en met de jassen weg en mijn zakje ook. De volgende dag kreeg een vriend van mij telefoon van de politie (ze hadden hem gevonden adhv zijn paspoort in de rugzak) en iedereen moest naar het bureau komen met zijn ouders. Iedereen ontkende dat de wiet van hem was en ik ook, toch probeerde de politie druk te zetten door te zeggen we weten dat het van iemand van jullie is, dit is illegaal enz en tegen mijn ouders het is een vrij grote hoeveelheid (2 gram :huh: :smoke ). Mijn ouders wisten dat ik blowde en hielden zich van de domme en ik ben vrij kalm gebleven en ben blijven ontkennen en zeggen; waar is jullie bewijs?

Ook hiervan zouden we nog horen....wederom Niets. En wederom LEVE dE BELGISCHE POLITIE EN ZIJN DOORTASTEND OPTREDEN :P !!!

 

Dus een tip voor iedereen, indien er geen direct bewijs naar jou leid; vriendelijk en rustig blijven ontkennen en vragen naar bewijs.... :wOOt :specool

 

Zo kan ik nog enkele anekdotes vertellen maar dan zou ik jullie vervelen...

 

Ik kan enkel nog zeggen dat sinds mijn dreads weg zijn ik veel minder last heb van controles uit het niets... :o

 

Grtz J. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
dat sinds mijn dreads weg zijn

Jammer hoor.

Niets is leuker als uitgekleed te worden in voorspelbare situaties waarbij je uiteraard niks op zak hebt.

Learn the trick of the tail, be prepared.

Door middel van je uiterlijk provoceren helpt in het kweken van begrip (is slechts mijn mening).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...