Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
yoyojohan

Busted!

Recommended Posts

maarja , kom ik met me grote bek tegen de politie...

Politie: ''doe es weg!!''

Ik: ''neeh man heb ik voor betaald!!'' met me stonede kop :offtopic , maarja

 

Haha, thats the spirit bro

 

Kwas na 2 maanden dat ik echt ben beginnen smoren betrapt door men ouders, ze hade 15gram in men kamer gevonden, sinsdien wete ze dat ik smoor, is ookwel duidelijk te merken aan de geur van men kamer ^^

Share this post


Link to post
Share on other sites

WAARSCHUWING VOOR IEDEREEN: ALS JE WILT BLOWEN IN FANKRIJK, DOE HET NIET !!!!

 

vorig weekend waren we met school naar parij, ik en mijn maten lekker chill met 13 gram op zak, eerst naar jardin des tuilleries geweest, ff rondgekeken en daarna eentje gedaan, geen probleem mee gehad ;) daarna naar het louvre geweest maar niet gaan blowen daar :wOOt en dan naar jardin du luxembourg, ook ff lekker eentje gedaan :offtopic maar buiten gesmeten door paar flikken omdat we daar niet mochten voetballen :D njah dan naar de mcdonald ff lekker eten en het werd al laat en we moesten bij notredame zijn binnekort dus we dachten, nog eentje :D en we gaan in het dichtbijzijnde parkje, niet heel dicht maar toch wel een ok plaats dachten we, naja ik had er ook zin in dus ik begon direct te rollen en ik rolde eentje en we begonnen eraan, half voetballend half blowend, op een of andere manier komt zo een ouwe bomma voor mij en mijn maten staan en begint te zagen over haar jeugd dus we kunnen niet verderdoen ma ik doe toch wel achter mijn vriend zijn rug een paar trekken en hij achter de mijne :) de 2 anderen moesten de bomma maar bezighouden ;) jusit als die weggaat haalf mijn vriend de j helemaal naar boven en pakt de aansteker en begint ermee en ik zie zo 2 gasten afkomen, zo 15 meter van ons, zij zien ons ni ma ik hen wel door de struiken en ik zeg tegen mijn maat doe ff weg ma die wilt ni want da zijn toch geen flikken zegt hij ...

komen die 2 gasten nu tog ni direct op ons 2 af op het bankje, de anderen waren zo 5 meter verder aan het voetballen, en tonen hun badge en nemen de j ruiken eraan en vragen onze pas en waar de rest is, ma we verzinnen een verhaaltje en de andere 2 komen het verhaal bevestigen en de gast lijkt het te geloven ma dan neemt hij een walkie-talkie naar boven en begint die andere ons te fouilleren, ik dacht echt FOCK met 10 gram op zakzijn we echt zo geneukt he... maar vriend van mij gaat zo paar meter verder naar achter zo "nerveus" aant spelen en gooit het zakje weg zodat ik het zelfs ni zag en ik was heel de tijd naar hem anat kijken ;) die fouilleren ons allemaal echt heel grondig, en zeggen da ze onze ouders en lerares ni gingen bellen of verwittigen en da het bij een waarschuwing bleef... we zijn hem daar zo snel mogelijk weggesmeerd en de anderen gaan verwittigen en die dag nix meer gedaan ... en die laatste j haddne die flikken nog vertrapt in het begin duz het waren echte flikken en geen nepflikken die alleen de wiet willen :P

 

VOOR IEDEREEN DIE DUS IN LA FRANCE GAAT SMOREN, DOE HET IN VERSAILLES OFZO, DAAR GAAT DA PERFECT :D MAAR IN DE PARKJES IN PARIJS ECHT NIET, VEEL TE VEEL FLIKKEN!

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi verhaal is dat. in parijs zijn ze inderdaad erg streng. maar wij liepen daar gewoon met joints door de stad hoor.....net als in amsterdam eigenlijk. politie vond het geen probleem. ze maakten zich drukker over de nepluchtdruk pistooltjes die we hadden :offtopic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kheb ook al gesmoord in parijs, ben enkel betrapt door een leerkracht maar hadden tegen dat hij binnen in onze kamer was al genoeg deo kunnen spuiten zodat hij niet kon rieken wat het was ^^

 

Heb geen problemen gehad in de parkskes, sommige waren echt te chill.

 

Kheb wel van meerdere mensen gehoort dat ze opt straat zijn tegengehouden door flikken, omdat ze roltabak aan het roken waren, flikken pakken het safke af en scheurede het open om op weed te checken...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jammer hoor.

Niets is leuker als uitgekleed te worden in voorspelbare situaties waarbij je uiteraard niks op zak hebt.

Learn the trick of the tail, be prepared.

Door middel van je uiterlijk provoceren helpt in het kweken van begrip (is slechts mijn mening).

 

Heel filosofisch :offtopic

Ben al terug aan het 'kweken' maar da neemt wa tijd he :D

CU :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

mja ik woon op curacao... (ben 100 % nederlander) en me ouders ware net gescheide... dus ik buite in tuin... ach ja... wat shitsooi... een dikke vette joint op gestoken, komt me pa daar.... "yo..." "hey..."

 

pa: "ben je aan doen?"

 

ik: "aan relaxe"

 

pa: gaat zitte

 

ik: *paast naar pa*

 

pa: *neemt dikke hijs*

 

toch nog een leuke avond B)

Edited by slijkhuis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toen ik net begon (jaar of 15) vertelde ik het men moeder niet, maar toen ze erachter kwam (mijn kleren stonken naar wiet) zei ze zolang je het niet te vaak doet vind ik het niet erg, mag ook met mijn vrienden binnen roken..chill dus...

 

en de pieten zijn ook chill...we zaten een tijdje geleden ergens te chillen en de pieten hadden ergens schoten gehoord ofzo dus reden ze rond in de buurt...ik en 3 vrienden zaten met 2 auto's met de deuren open met de muziek aan in klapstoeltjes 2 dikke bomba's te knallen..kwamen ze gewoon rustig praten of we iets gehoord of gezien hadden, een vriend was fucking stoned keek ook gaar uit de ogen die is geluiden en bewegingen aan het maken, wij lachkick die wout zei "rook jij er nog maar eentje jong"...vaker aangehouden maar nooit een probleem...zolang je 18+ bent en niet teveel bij je hebt zeggen ze niks..heb nota bene al eens een jonko voor het pietenburea geknald...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb laatst ook in Parijs geblowd ja,

ik en een maat zaten aan de Seine, vlakbij de Quartier Latin, die gezellige studentenwijk.

Ik zat te draaien, en onderwijl zei ik al tegen mn maat: als dr maar geen politie komt, die komen altijd op foute momenten.

 

Dus ik draai lekker door, ben bijna klaar, zegt hij: hey, is dat geen politie daar? die twee int zwart? op die fietsen?

ik heel sloom: ja zou wel eens kunnen ja...

 

en pas toen ze echt dichtbij waren drong het tot me door en dacht ik shiiiiiit, nu ga ik dr aan.

Maar snel in mn tas gelegd en peukie opgestoken. De politie stopt, wij schrik natuurlijk, maar uiteindelijk wilden ze alleen weten wat er in het blikje van mn maat zat... energy-drink... oh dan is het goed, geen alcohol op straat...

 

dan heb je toch wel ff geluk, zeker aangezien we er met school waren, en dan had ik die ook een nieuwe kunnen zoeken :no

 

 

 

 

 

En dan nog wat trouwens :rolleyes2:

Ben ALWEER betrapt door mn ouders B)

 

Ze vond tipboekje in mn broekzak met info van the grasscompany dr op en een vloeitje...

toen wist ze genoeg...

 

Alleen werd ze de vorige 2 keer extreem kwaad... en deze keer zei ze alleen maar:

als het maar niet gebeurt als je onze auto meehebt... want als er dan iets gebeurt heb je grote problemen...

 

Toch wel heel chill dus... misschien gaan ze het nog een keer gedogen :no mn vader heeft er al nooit echt moeilijk over gedaan dus ik hoop het :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het valt me op dat mensen over t algemeen geen plizie-fan zijn, maar ze vallen toch nog wel mee? Ik weet niet hoe dat in de grotere steden gaat, maar in het 'hoge noorden' loop ik gewoon met een brandende stick voor het politiebureau langs, ze doen toch nix, alleen savons doe ik het niet, want zijn ze altijd wat scherper...

ze kijken wel.. maar doen nix, áls ze het de moeite van het kijken al waard vinden..

 

mn ma vond gister ofzo van die kokertjes waar ik die shit wel in heb... heb een dom lulverhaal opgehouden maar me ma wist het van te voren al wel, en geloofde het dus ook niet, maar vatte het wel luchtig op, fijn (H) normaal is ze nog wel es streng..

 

leraren hebben me wel eens zien smoken, maar veel boeit het ze niet... genoeg stoners hier op school, 1tje meer valt ze echt niet op..

Share this post


Link to post
Share on other sites

whaha ik heb een joint gerookt met me ouders :)

op school vragen de docenten vriendelijk of ik niet meer zoveel wil blowen ander slaag ik waarschijnelijk niet

:)

dus ja valt weinig te klemme

Share this post


Link to post
Share on other sites
mag ik vragen wat mot is???? :)

mot = shag, wat onderin licht als je pakje ongeveer op is, heel kleine stukjes shag waar moeilijk mee te draaien valt...

(waarom krijg ik quote functie als ik op Reply druk ipv quote? ... )

Share this post


Link to post
Share on other sites

nope nog nooit betrapt

wel bijna op de middelbare school het was pauze ik voor het eerst blowen een bijna pure joint aleen weggerookt daarna in de les vol aan het trippen lijk wit enz. leraar vraagt wat er is gebeurd ik zeg k ben gevallen en me nek klapte dubbel :)

greenstuff :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blow sinds mn 13e, ben nu 17, al een aantal kere betrapt:

 

Bij een vriend van me binne geblowt, zn moeder kwam binne, "neej, maakt niet uit hoor, ik weet het toch al lang", dag erna krijgt me moeder telefoon :nerd is daarna nog 2 keer gebeurd bij dezelfde maat, en weer etzelfde liedje, heb me der altijd uitgeluld toen, en dacht toen dat ze het geloofde, maar ondertusse weet ik wel dat ze t ervoor ook al doorhad..

 

daarna zat ik is een keertje te blowe op mn kamer (ik blowde elke avond op mn kamer, maar dan pas vanaf 10u savons, dan zei ik dat ik ging slape en heel de nacht mn raam opezette, roke ze niks van), komt mn moeder ineens naar bove "doe is ff ope" "waarom?" "daarom" wist toen al hoe laat het was, dus ik met mn ----EDIT----stonede kop ope gaan doen "zit je hier te blowe?" "nee" "hoe komt het dan dat je kamer vol rook hangt en de hele boveverdieping naar wiet ruikt?" (was vergete die handdoek voor mn deur te legge) (een minuut stilte) "ja, ga maar slape, we prate der morge wel over" volgende dag een hele preek gehad, en sinsdien wist ze dat ik blow, maar wou ze het gewoon niet in huis hebbe..

 

daarna nog is betrapt, zat weer op mn kamer te blowe, uit t raam hangend dit keer, komt mn pa het huis uitgelope om n sigaretje te gaan roke.. "was da?" "sigaret" "laat eens ruike dan" "oke, tis een joint", volgende dag mn moeder "je leert het ook nooit he", verder maakte ze der geen woorde aan vuil :o

 

toen een tijdje niet meer betrapt, en toen is mn broer uit t huis gegaan, en daarna is ze der achter gekome dat ik nog steeds op mn kamer blow, maar zei ze der niks meer van, en nu nog steeds niet.. :)

 

ook een paar keer bijna door de politie betrapt, op vakantie, met huurfietse van op de camping naar vlissinge gefietst om wiet te hale bij de shop, was kermis, al donker buite, en mn broer had net n joint gerold en achter zn oor gestoke voor onderweg, maar die huurfietse hadde dus geen licht. Flikke. Ja, stop maar en hierheen kome, roepe ze naar mn broer, mij hadde ze nog niet gezien, dus ik snel afstappe en rustig verder wandele, paar meter verder ff gewacht, een hoop gezeik over fietse zonder licht, joint zien ze niet eens..

 

2dage later, trug in vlissinge, overdag op de kermis met 4 man naast elkaar, alle 4 een joint aant roke, we gaan de hoek om, en net om de hoek lope der flikke. Lache vriendelijk, en lope gewoon langs ons heen :)

 

andere keer in turnhout bijna betrapt, had geen vloei meer, dus neem een sigaret, haal de tabak en filtertje eruit, steek er een papierfiltertje in en mix de tabak met wiet, en steek het er trug in, loop ik langs het station, loopt er politie rond, die flikke maar rondkijke, en maar niet doorhebbe dat ik het was ;)

 

op school nog nooit betrapt, maar wel een hoop kere flink stoned in de les gezete, ging er in de leraarskamer rond dat ik een wietverslaving had, mocht ik bij de leerlingebegeleider kome, rustig mee zitte babbele, gewoon toegegeve dat ik wiet blow, gezegd dat ik er niet mee ga stoppe, en was geen probleem, zolang ik maar niet stoned in de les zat.. 2 weke later van school veranderd, deeltijds gaan doen, en hier blowe we gewoon tijdes de middag en speeltijde, make ze der weinig uit, en de lesse zijn toch poepsimpel dus is ook geen probleem.. :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier dan nog maar ff een bonuscommentaar van een ouwe (41), bij ons thuis is het heel simpel, voor softdrugs gelden dezelfde regels als voor alcohol, dus niet overdag!, beperkt gebruik en bij voorkeur gewoon bij ons thuis.

 

Wat ons betreft is blowen tijdens schooluren of werk al helemaal uit den boze!! Je gaat toch ook niet lam in de klas zitten? of wel dan?

 

En de vrouw en ik mogen dan beide graag een blow opsteken, maar dit blijft bij ons beperkt tot 1 per persoon 's avonds rond een uur of 22.00 door de week en ook in het weekeinde.

 

Ook tijdens mijn werk ben ik vrij fel op het niet blowen overdag, ik heb elk jaar weer 2 stagiaires en het niet blowen tijdens of vlak voor het werk is onderdeel van mijn standaard praatje, wel blowen is oplazeren. (2 keer gebeurt in 4 jaar), dit geld trouwens net zo goed voor alcohol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat je niet wilt dat er geblowt of gedronken word onder het werk snap ik best..

over het niet stoned in de les zitte.. ligt er bij mij nogal aan welke les het is, bij wiskunde bijvoorbeeld zou ik het niet (meer) doen, want ik weet uit ervaring dat het dan voor geen meter meer lukt, maar bij taalvakke is het bij mij geen enkel probleem, dus maakt het mij ook niet uit dat ik dan stoned ben (niet lam, en niet retestoned, maar gewoon tusse high en stoned zeg maar) en op het werk heb ik ook al geblowt, en da ging niet zo goed, maarja, foute zijn er om uit te lere zegge ze dan eh :nerd

en alcohol gebruik ik helemaal niet, gewoon omdat ik dan domme dinge ga doen en omdat ik een blowtje veel fijner vind.. :o

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hier dan nog maar ff een bonuscommentaar van een ouwe (41), bij ons thuis is het heel simpel, voor softdrugs gelden dezelfde regels als voor alcohol, dus niet overdag!, beperkt gebruik en bij voorkeur gewoon bij ons thuis.

 

Wat ons betreft is blowen tijdens schooluren of werk al helemaal uit den boze!! Je gaat toch ook niet lam in de klas zitten? of wel dan?

 

En de vrouw en ik mogen dan beide graag een blow opsteken, maar dit blijft bij ons beperkt tot 1 per persoon 's avonds rond een uur of 22.00 door de week en ook in het weekeinde.

 

Ook tijdens mijn werk ben ik vrij fel op het niet blowen overdag, ik heb elk jaar weer 2 stagiaires en het niet blowen tijdens of vlak voor het werk is onderdeel van mijn standaard praatje, wel blowen is oplazeren. (2 keer gebeurt in 4 jaar), dit geld trouwens net zo goed voor alcohol.

leuk om een standpunt te hore van een ouder iemand ! :nerd

Ik geef u helemaal gelijk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toen ik net was begonnen ( 13 jaar ) Was ik betrapt met uit het raam roken ( ze wist dat ik het al deed, ze vond tipboekje's en al die shit ) vroeg ze of ze een heis mocht :bier ( ze blowt soms ook in de avond als ze niet kan slapen ) als me vader 't ruikt dan zegt ie * Niet te vaak doen he jonge *

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was een keer betrapt in de lereran kamer jaren geleden.

Het was schoolfeest en wij allemaal kort als een toko, wiuj daar jointje draaien.

Komt meneer aardrijkskunde binne wandelen met zijn sjekke.

Hij had eerst net door wat we aan het doen waren.

Toen werd ie boos en toen melig want de hele ruimte hing vol (was niet een grote kamer).

Toen hebben we hem zover gekregen een hijs te nemen, komt de conrector binnen.

Die was echt pissed. wou die mafkees ons bijna gaan meppen.

Maar toen lande er per ongeluk een hele plas hete koffie in zijn kruis, rara...

Ben toen een maand of 2 geschorst. was het echt wel waard.

Oh en aardrijkskunde (hele geschikte peer) heeft zich er goed uit weten te lullen gelukkig.

 

En nog een keer dat ik met mijn broetje weg was in z'n auto.

We staan bij het zwembad op parkeerplaats jointje te rollen.

Hij rustig wegrijden omdat ik nog niet klaar was met mijn lange werk.

Komt achter ons in eens politie rijden. Die hadden de geur te pakken volgens mij.

Ik denk lekker slim te zijn en alle in me zak te steken had ik beter niet kunnen doen.

Wij moesten onze zakken legen omdat ze dachten dat wij blowden.

Ik wou natuurlijk niet maar toen begonnen die homho's van tjah anders moet de bestuurder mee naar het buro enzo, allemaal gezeik.

Dus ok 10tje wiet weg en van een maat ook. Want ze hadden het ingenomen, naampjes mochten ook op papier.

Wij denken jajaa dat zal wel. gelukkig had mijn gebroeder (bestturder auto) zijn joint en zakkie wiet in de auto gelaten.

Wij weer nieuwe draaien en roken, onze gedachten worden ook weer wat heldereder.

Wij naar het politieburo (allemaal boven 18 dus blowen mag toch.) en daar ons beklag doen.

Bleek dus dat die loser-agenten helemaal niets aan de thuis basis door hadden gegeven, en al die wiet voor hun zelf genomen.

Wij dus aanklacht indienen van diefstal, volgens mij kennen die agentjes geen werk meer vinden, de klootzakken.

Maar gelukkig was die gast achter de balie aardig, had die dief agenten opgeroepen en we hebben ons groen terug gekregen.

Moest er wel lang op wachten, maar een jointje voor het pliesieburo roken is ook niets mis mee.

 

 

Groetjes uit nieuwegein. (dan weet je ook welk zwembad...)

Edited by HanZie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben gisteren gepakt geweest door politie, ouders weten het wel maar proberen mij toch te vertellen dat ik het niet teveel moet doen. Dit doe ik ook niet. 2 - 4 x id week. Iemand al ervaring met ondervraagt te worden, vingerafdrukken, foto's enz en 1,5 gr wiet op zak op 16j leeftijd. Want wil wel eens weten wat de gevolgen ongeveer kunnen zijn ..

 

+ ik woon in belgië

 

ben nu wel mijn heerlijke santa maria kwijt ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ben gisteren gepakt geweest door politie, ouders weten het wel maar proberen mij toch te vertellen dat ik het niet teveel moet doen. Dit doe ik ook niet. 2 - 4 x id week. Iemand al ervaring met ondervraagt te worden, vingerafdrukken, foto's enz en 1,5 gr wiet op zak op 16j leeftijd. Want wil wel eens weten wat de gevolgen ongeveer kunnen zijn ..

 

+ ik woon in belgië

 

ben nu wel mijn heerlijke santa maria kwijt :wOOt

 

Rond grote steden geen meestal (woon zelf in oostende) gent antwerpen brussel leuven zeggen ze allemaal ni te veel over. Gewoon oppassen voor de 'jongere' politie. Die zijn rotzakken en gaan je pakken voor alles wat ze maar kunnen.

 

 

 

/MOD// Hoi Arrah ;) hier, zou je jezelf even kunnen voorstellen in de daarvoor voorzien sectie zoals je gevraagd is in je welkoms mail. /MOD/

Share this post


Link to post
Share on other sites
mot = shag, wat onderin licht als je pakje ongeveer op is, heel kleine stukjes shag waar moeilijk mee te draaien valt...

(waarom krijg ik quote functie als ik op Reply druk ipv quote? ... )

 

ik heb nooit moeite gehad om met mot een sjekkie te draaien ;) :wOOt

 

Rond grote steden geen meestal (woon zelf in oostende) gent antwerpen brussel leuven zeggen ze allemaal ni te veel over. Gewoon oppassen voor de 'jongere' politie. Die zijn rotzakken en gaan je pakken voor alles wat ze maar kunnen.

 

 

1e keer onder de 18,jaar en onder de 3 gram, dan ben je in belgië je spul kwijt, en worden je ouders ingelicht

 

bij de tweede keer krijg je huiswerk mee( en moet je vragen beantwoorden over verantwoording en regelgeving)

 

maar weet zelf niet hoe de wet daar geregeld is, dit heb ik zelf van een kennis gehoord..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het valt me op dat mensen over t algemeen geen plizie-fan zijn, maar ze vallen toch nog wel mee? Ik weet niet hoe dat in de grotere steden gaat, maar in het 'hoge noorden' loop ik gewoon met een brandende stick voor het politiebureau langs, ze doen toch nix, alleen savons doe ik het niet, want zijn ze altijd wat scherper...

ze kijken wel.. maar doen nix, áls ze het de moeite van het kijken al waard vinden..

 

Daar kan ik inkomme.. Pliesi doet altijd best wel chill hieroo, we kunnen gewoon in de stad

smoren en toch niet een boete krijgen.. Sterker nog, stadswachten doen ook nogal vaak mee :D

 

Mja.. valt me op hoeveel belgen hier op dit forum zijn.. :D vraag me af waar jullie dan je wiet halen ;)

 

/MOD// Hoi Poseidon ;) hier, zou je jezelf even kunnen voorstellen in de daarvoor voorzien sectie zoals je gevraagd is in je welkoms mail. /MOD/

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mja.. valt me op hoeveel belgen hier op dit forum zijn.. ;) vraag me af waar jullie dan je wiet halen ;)

Dealers en zelfkweek :D

Ik ben zelf nooit echt betrapt geweest, wanneer ze het vroegen gewoon rechtuit eerlijk geweest. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...