Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Stoned Cold

STONED vs. HIGH

Recommended Posts

Als ik een joint hebt gehad, heb ik altijd eerst de lachkix als die uitgewerkt is na 1/2 uurtje dan ga ik liggen in 't gras ofzo (xit meestal in park) en naar de sterren kijken. Heb ik soms ook wel een lichte trip, is wel lol :lol: En daarna ben ik gewoon super relax, en als het uit is aan ut werken bouwen we een nieuwe :wink: Owja, ff het verschil tussen "high" en "stoned". Als je een joint rookt zit daar tabak bij, tabak daar worden je aders dunner van enz. THC werkt een beetje het tegenovergestelde, dus je remt het effect een beetje af, en je spieren worden slap enz. dat is "stoned" (versteend), en als je puur rookt (door waterpijp, vaporiser, ofwat dan ook) dan wordt je gewoon helemaal licht en geniet je veel meer van alles (muziek, eten, drinken, film, enz.) je kunt ook veel beter nadenken als je high bent, als je stoned bent weet je na 3 sec. al niet meer waar je bent :lol: Ik doe gewoon meestal een joint (is relaxte), maar soms ook wel puur door een (zelfgemaakte :lol: ) waterpijp. Puur roken is trouwens beter als met tabak erbij (krijg je meer schadelijk zooi binnen, enz.) niet dat dat wat boeit, maar de juten enz. zeggen altijd dat wiet veeeel schadelijker is als peuken. (klopt dus echt niet, waarom roken mensen met ----EDIT---- dan medicinale wiet tegen de ----EDIT---- als er zogenaamd meer ----EDIT----wervekkende stoffen inzit....)

 

helemaal mee eens :lol:

wat ook nog es zo is: sommige mensen raken echt, lichamlijk verlsaafd, dat komt door de tabak, want wiet is niet lichamelijk verslaafd in pure vorm :lol:

en ik vind tabak vies :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

beide is vet relaxed... als ik het op school doe wil ik absoluut stoned, dan zit je relaxed in de klas jonge vet gunstig... ben je ook nog es stil zijn de leraren weer blij!

 

Bij het uitgaan wil ik aan het begin wel high zijn en dan later stoned, maar meestal word ik toch meteen stoned want puur gaat bij mij mis... op de een of andere manier komt er toch altijd tabak bij (ik ben zuinig dat kan het zijn)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik rook al zo veel jaren en had daar nooit bij stilgestaan dat er een verschil was. als je er maar iets van voelde. nu denk ik daar ook soms over en heb ik ook door wat ik al die jaren heb zitten doen. als ik moet kiezen tussen de 2 kies ik de 2 hoor. lekker knetter :-D :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind high veel lekkerder :) en altijd met de waterpijp en puur.

ik ben zelfs gestopt met joints :) door de tabak :P kvin et nie ech lekker :lol: en het gevoel van puur, wat ik dus high noem (meestal... hangt er weer van af wat soort wiet erin zit :) maar meestal wel Purple Sensi ofzow, waar je ech high van wor en soms btje tript achtig :) )

 

dus ik doe eigenlijk alleen high :P omda, kwee nie, voel me vaagh :) heerlijk... maja wedde dak wel weer een keer een joint aan neem? :P

hehe :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

mjah, er zijn zoveel factoren die meespelen in je keuze, kostprijs(bong, vaporizer), waar je je het beste bij voelt, welke situatie, hoe je je voelt, hoeveel je nog hebt, gemakshalve(bong=makkelijker dan joint, gewoon wiet erin en smoken, join eerst rollen, filtertje, ...) en nog zoveel dingen!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...