Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Saen

Feedback A.u.b.(met Foto's)

Recommended Posts

Ik heb hier in me tentje planten staan die al ff ruim 3 weken staan ik de potten waren aardig zwaar van de vocht+voeding de Gs zei tegen mij laat de potten eerst eens een stuk lichter worden voordat je er weer voeding bij gaat gooien maar ik vindt ze zo klein blijven dus ik wil graag jullie meening ff hebben want ik blijf hier tegenaan lopen.

med_gallery_9126_2328_637046.jpg

 

 

 

med_gallery_9126_2328_1246395.jpg

med_gallery_9126_2328_1233847.jpg

med_gallery_9126_2328_626734.jpg

med_gallery_9126_2328_179220.jpg

 

 

 

med_gallery_9126_2328_179220.jpg

 

 

 

Lijken wel verbrand maar de temp. is gewoon goed gaat niet meer boven de 30 zoals ik eerst had, blijft eig. onder de 28gr. en me voeding is van Biobizz dus.....Tell Me please :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt het zelf al gezegd................veel te nat gestaan. :verrygood

En volgens mij ook te veel/te vroeg voeding

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok Riesje maar trekt dit bij? of.....kan ik er nog wat mee? hoe horen ze eruit te zien na 3 weken veel groter toch, dus dit heeft echt met teveel vocht te maken?

Ik houd gewoon het schema aan van de BioBizz folder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

deze zien er inderdaat zeer slecht uit ja duidelijk en geval van over voeding weet niet wat voor aarde je gebruikt maar in de meeste zit geboeg voeding voor 3 a 4 weken tot die tijd alleen water geven en de eerste week wortelstimolater.

 

je kan deze stekken en aarde beter weg gooien want het wort toch niks meer geloof me.

 

Dus nieuwe aarde beetje inwateren met wortelstimo ph 6 de planten 3 a 4 weken alleen water laten groeien totdat je gaat zien dat ze voeding nodig hebben.

 

 

growman :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga helemaal met growman mee

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga ook voor de overvoeding.

 

Na 3,5 week dit, dan krijg je er niet veel meer af!

Bespaar je de kosten van het stroom etc en gooi ze eruit.

 

Kost je wel 3 weken maar die leveren je straks meer op dan dit. Zie het als lesgeld.

 

Eerste week alleen water met rizothonic geven. ph 6,0

Tweede week voorzichting beginnen met voeding, maar zeer lage dosering en rustig opbouwen, of begin zelfs pas een week later hiermee om op safe te spelen.

 

Suc6,

 

Just4Fun

Share this post


Link to post
Share on other sites

GVD #@!*^.?# Ik gebruik aarde van Plagron light en houd me gewoon aan het schema heb een tensiometer besteld hoop dat die me gaat helpen.

Nouja bedankt dan maar het zit me echt niet mee.... :verrygood

 

@ Growman hoe zie ik dat ze voeding nodig hebben dan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

die aarde heb ik nu ook is perfect ben zelf ook pas de vierde week gaan bij voeden ec 1.5 zie mijn gallerij

hoe je kan zien dat ze voeding nodig hebben kan aan allerlij factoren liggen voornamelijk de kleur.

 

 

 

laters

 

growman

Share this post


Link to post
Share on other sites

planten worden lichter van te veel water en van voedselgebrek, dat heeft overigens met elkaar te maken als ik het wel heb. Met teveel water nemen ze het voedsel niet meer voldoende op. Je geeft voeding als:

 

- je bladkleur lichter wordt

- je zeker weet dat je niet te veel water hebt gegeven

- niet voor je de voeding in je aarde hebt verbruikt.

 

Ook al is het light mix, een week of twee kunnen ze eerst wel vooruit hoor. Iedere dag water geven is onzin, gewoon goed inwateren (en niet te nat!!) en wachten tot ze goed aanslaan. De eerste week hoef je eigenlijk niet of nauwelijks water te geven als je grond vochtig is. Ik zie hetzelfde aan mijn verzopen buitenplantjes overigens, dat kun je heel slecht nog goed krijgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ook al is het light mix, een week of twee kunnen ze eerst wel vooruit hoor. Iedere dag water geven is onzin, gewoon goed inwateren (en niet te nat!!) en wachten tot ze goed aanslaan. De eerste week hoef je eigenlijk niet of nauwelijks water te geven als je grond vochtig is. Ik zie hetzelfde aan mijn verzopen buitenplantjes overigens, dat kun je heel slecht nog goed krijgen.

Hey Whazzup je zegt dat je ze toch nog goed kan krijgen ook die van mij of is het gewoon beter dat ik overnieuw begin de Gs ziet me al weer aankomen zeg weer niet gelukt.

 

En nu heb ik in de andere tent stekken staan die staan in die hele kleine potjes van kokos(meen ik) die moest ik van de Gs beetje inwateren en daarna zetten, daarna een keer water geven nadat niet meer tot de wortels eronder vandaan komen

Maar ik wil gewoon niet nog een keer zo'n fout maken kunnen ze echt redelijk lang zonder water want er staat er 1 tussen die hangt al, de rest staat gelukkig nog.En zag er bij 1 al een kleine wortel uitkomen.

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weet niet of het verstandig is maar bladvoeding en je LV hoger de eerste weken scheeld ook al. LV naar 70 / 80 % op laten lopen en zoas gezegd geen voeding. Ik weet niet hoeveel je erin heb gedaan maar 1.1 of 1.2 is goed genoeg om eind derde week voorzichtig mee te starten. Lamp hoogte niet te laag zeker niet in het begin want kan ook te heet ineens worden zoals jezelf al aangaf, 30+. 26 in mooi zat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jo smooty 1.1 of 1.2 is goed genoeg om eind derde week voorzichtig mee te starten,,,,,,,,geef jij die jongen effe geen verkeerde info want in lichtmix zit standaard al een ec van 1.5 dus dan ga je niet na drie weken de ec verlagen..... :verrygood

 

growman

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT ivm onnodig quoten. Klik/lees/leer HIER aub.

 

Als ze een teveel aan voeding hebben wat wordt verondersteld, wat zou je dan doen, gewoon afgezuurd water erbij en helemaal niks erin doen?

Dan zit ik er naast. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jongens bedankt maar ik heb ze eruit gepleurt heb de 4 beste gehouden en op een balkon gezet gewoon ff kijken wat ze doen anders lagen ze toch in de vuilnisbak.

Nu maar verder met me andere 28 stekkies hopen dat deze wel goed gaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

He sean begin nou gewoon een eigen topic dan kunnen we het allemaal in de gaten houden zal het ook niet zo snel meer fout gaan :verrygood

 

laters growman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sean, geef niet op :whistling en begin overnieuw :) met deze info van de kenners hierboven.. dan kan het niet meer mislukken!

 

Succes,

Anne :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Tyson Guerard

Happy New Year 2021!!!

Are you working tomorrow?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Jewel Lemmons

The last day of giant discounts on all our products https://u.to/2B5AGw

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Eric Jones

Hey there, I just found your site, quick question…

My name’s Eric, I found wietforum.nl after doing a quick search – you showed up near the top of the rankings, so whatever you’re doing for SEO, looks like it’s working well.

So here’s my question – what happens AFTER someone lands on your site? Anything?

Research tells us at least 70% of the people who find your site, after a quick once-over, they disappear… forever.

That means that all the work and effort you put into getting them to show up, goes down the tubes.

Why would you want all that good work – and the great site you’ve built – go to waste?

Because the odds are they’ll just skip over calling or even grabbing their phone, leaving you high and dry.

But here’s a thought… what if you could make it super-simple for someone to raise their hand, say, “okay, let’s talk” without requiring them to even pull their cell phone from their pocket?

You can – thanks to revolutionary new software that can literally make that first call happen NOW.

Talk With Web Visitor is a software widget that sits on your site, ready and waiting to capture any visitor’s Name, Email address and Phone Number. It lets you know IMMEDIATELY – so that you can talk to that lead while they’re still there at your site.

You know, strike when the iron’s hot!

CLICK HERE https://talkwithwebvisitors.com to try out a Live Demo with Talk With Web Visitor now to see exactly how it works.

When targeting leads, you HAVE to act fast – the difference between contacting someone within 5 minutes versus 30 minutes later is huge – like 100 times better!

That’s why you should check out our new SMS Text With Lead feature as well… once you’ve captured the phone number of the website visitor, you can automatically kick off a text message (SMS) conversation with them.

Imagine how powerful this could be – even if they don’t take you up on your offer immediately, you can stay in touch with them using text messages to make new offers, provide links to great content, and build your credibility.

Just this alone could be a game changer to make your website even more effective.

Strike when the iron’s hot!

CLICK HERE https://talkwithwebvisitors.com to learn more about everything Talk With Web Visitor can do for your business – you’ll be amazed.

Thanks and keep up the great work!

Eric
PS: Talk With Web Visitor offers a FREE 14 days trial – you could be converting up to 100x more leads immediately!
It even includes International Long Distance Calling.
Stop wasting money chasing eyeballs that don’t turn into paying customers.
CLICK HERE https://talkwithwebvisitors.com to try Talk With Web Visitor now.

If you'd like to unsubscribe click here http://talkwithwebvisitors.com/unsubscribe.aspx?d=wietforum.nl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...