Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

guest_H

Waar Houden De Belgen Onder Ons Huis :)

Waar zitten de belgen  

617 members have voted

  1. 1. where are you at....

    • Antwerpen
      156
    • Limburg
      75
    • Oost-vlaanderen
      138
    • Vlaams-brabant
      110
    • West-vlaanderen
      121
    • Waals-Brabant
      3
    • Henegouwen
      2
    • Luik
      2
    • Luxemburg
      5
    • Namen
      5


Recommended Posts

Limburg , het mooie maasland.

als er nog limburgers zijn laat even iets van jullie horen.

ik kan wel wat hulp gebruiken :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuven :)

 

(en eigenlijk ook Mechelen)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Dr Greenthumb:

 

een meeting voor de belgen (ben zelf ook een belg maar vanwaar???). het is vrij simpel waar je dat best kunt doen. Er is namelijk een plek in belgie waar je geen schrik moet hebben voor de politie. Ik spreek namelijk over de campussen van de VUB en de ULB. Daar hebben we tevens ook al 4:20dag georganiseerd(studentenversie(ongeveer 50man eerste keer(met allemaal een dikke zak bij :)).ahja we hebben dat georganiseerd langs het campuscafeetje(die er mee akkoord was(waarschijnlijk vanwege meer consumptie) Ik geloofde het ook niet maar die campussen hebben een bepaald statuut gekregen sinds 1968 en de flikken mogen niet zomaar op de campus. tenzij met een bevelschrift. je mag het van me gerust nachecken, maar zo is het mij verteld en ik kan zeggen ik heb er al mensen scheve dingen zien doen (Lsd, paddo's, en vele andere soorten drugs) en ik heb er nog nooit een flik gezien, wel bewakers maar die komen gewoon een babbeltje met je slaan(over eender wat maar meestal niet de joint in je handen). En naar mijn weten zitten er ook wat kwekers op de ULB. het enigste risico wat ik weet is dat als je veel wiet meeneemt er naartoe. (ik loop liever niet dan wel met een dikke zak in brussel(buiten in de VUB/ULB).

 

ahja de ULB en VUB liggen in brussel. het zijn de universitaire campussen, ik studeer er zelf niet maar heb vrienden die er nog studeren.

 

ahja ter info: als je schrik hebt om hier via wietforum zo daar af te spreken, wij doen onze 'reclame' ook via het internet vaak een maand of twee ervoor, zelfs via facebook, en geen flikken op afgekomen. (maarja wietforum en facebook verschillen wel wat)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe dit klopt wel : het zijn zowat de enige gedoogzones in het belgische landje.

 

Maar ben niet meer up to date en al tig jaar van school af. :wave: ,het laatste wat ik weet gaat tot 14 jaar terug.

 

Dit weet ik nu nog wel :

 

Maar euhh ,hollandse kentekens en hollanders op de unief zijn ze toch ook niet zo gek op.

 

Dus een enkele ollander ga nog wel maar niet massaal.

 

Of we moeten een cursus vloams klappen (vlaams praten) introduceren :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

antwerpen hoort er 1 minder te krijgen, kben naar limburg verhuisd :wave:

 

en vet dat je op de VUB/ULB mag paffen! das in de KUL niet zo of wel? (voor de noorderburen: Koninklijke Universiteit Leuven)

zou wel handig zijn, leuven is ook best wel centraal en makkelijk te gerake vanuit mijn stad :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kutvogel: aan de KUL kan je dit spijtig genoeg niet, ik heb er gestudeerd. en als ik je 1 ding kan zeggen is het dat je in leuven best je wietje goed weg houdt. in leuven zijn ze er zeer streng tegenover wiet. in limburg in belgie is het chill, agenten doen niet zo heel erg moeilijk, maar in leuven is het zero-tolerance(vriend moest eens naar de psycholoog omdat die 1piefje aan het paffen was 's avonds laat buiten met twee kameraden(en had verder niets op zak)).

 

@kwartbelg: dit is nog geldig daar in brussel, zoals ik al zei we hebben er al 4:20dagen georganiseerd. vorig jaar

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuvense flikken zijn de dikste zeikerds van heel belgie, stuk voor stuk gefrustreerde eikels met ogen die stralen van geluk als ze je pakken met een joint. ze denken echt dat ze de man zijn in leuven

Share this post


Link to post
Share on other sites

Limburg!

 

Het is hier echt geweldig om guerilla te growen :), veel vrije natuur en goed weer :wave:

Alleen zanderig grondje hier, maar die valt op te waarderen eh!

 

En dan nog es op een half uur rijden van maastricht, perfect

Share this post


Link to post
Share on other sites

jep ik ook van leuven , bijeenkomst houden met de leuvenaars? B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik weet wel dat de resevebelgen in Limburg wonen B)

 

Ja toch Mikeh? :tu

 

gr. Tok

 

 

Zelf heb ik al eens bij de Nederlandse regering voorgesteld om Limburg aan Belgie te schenken.

Bijkomend voordeel is dat dan in beide landen het het nationale IQ-gemiddelde stijgt.

 

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

als fervent anti limburger neem ik aanstoot aan die bewering, BalkonBoer

 

Wat dacht je van rotterdam te schenken aan antwerpen? Onze haven bolt goed, is enkel wat klein...

 

B) zal wel een dankbriefje aan de koningin sturen als we de sleutel ontvangen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Houd het simpel en sluit heel Vlaanderen aan Nederland :D

Ik zie niks als voordelen, er zullen dan wel enkele grote veranderingen moeten gebeuren, zoals: het Nederlands schoolsysteem "upgraden", Belgische telecom markt openbreken, minder ministers in België, Nederlands gedoogbeleid uitbreiden naar België :D

 

Maar spijtig genoeg zal dat waarschijnlijk nooit gebeuren, daar zijn ze hier in Vlaanderen veel te conservatief voor... + iemand moet Wallonië blijven sponseren :D ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Wakki

Belg zijn is ook solidair zijn met onze waalse broeders

ken je geschiedenis , halfweg vorige eeuw was de geldsstroom andersom :D en waren wij afhankelijk van hun giften en werkgevers

Zou eigenlijk ook niet willen bij Nederland horen , vind ons landje véél gezelliger !!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zelf heb ik al eens bij de Nederlandse regering voorgesteld om Limburg aan Belgie te schenken.

Bijkomend voordeel is dat dan in beide landen het het nationale IQ-gemiddelde stijgt.

 

 

:D

 

Ik heb wel eens gevraagt friesland willen afsteken , dan worden we weer een eentalig landje met een hoge eq :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
dan worden we weer een eentalig landje met een hoge eq :D

En met EQ bedoel je emotionele intelligentie? :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...