Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

el-vogels

Top 20 Gevaarlijkste Drugs

Recommended Posts

Een onderzoek van het wetenschappelijk magazine The Lancet stelde een top20 op van de meest gevaarlijke genotsmiddelen, beginnend met de meest schadelijke

 

Most dangerous drugs

Research recently published in the medical journal The Lancet rates the most dangerous drugs (starting with the worst) as follows:

 

1. Heroin

2. Cocaine

3. Barbiturates

4. Street methadone

5. Alcohol

6. Ketamine

7. Benzodiazepines

8. Amphetamine

9. Tobacco

10. Buprenorphine

11. Cannabis

12. Solvents

13. 4-MTA

14. LSD

15. Methylphenidate

16. Anabolic steroids

17. GHB

18. Ecstasy

19. Alkyl nitrates

20. Khat

 

 

 

http://www.msnbc.msn.com/id/17760130/

Share this post


Link to post
Share on other sites

11. Cannabis

12. Solvents

13. 4-MTA

14. LSD

15. Methylphenidate

16. Anabolic steroids

17. GHB

18. Ecstasy

19. Alkyl nitrates

20. Khat

 

 

Aha, dus LSD,GHB, XTC en anabolen zijn minder gevaarlijk als cannabis? Lijkt mij toch heeeel sterk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moet VROUW niet op nr1 staan?? :bier

 

sorry dames, moest ff.

 

Just4Fun

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt langs geen kanten volgens mij, waarom worden LSD, XTC etc anders onder hard drugs gerekend en wiet niet?

 

GHB is trouwens ook geen lachertje, wordt niet voor niks rape drug genoemd, in combinatie met alcohol toch.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Exhile: GHB op zichzelf staand is in een overdosis genoeg om je lam te leggen daar is geen alcohol voor nodig. Wel is het zo dat deze 2 niet goed met elkaar mixen.

 

@Het onderzoek: Die klopt voor geen drol! GHB, XTC en Anabole Steroïden zijn in mijn mening stukken gevaarlijker dan wiet!

Share this post


Link to post
Share on other sites

klopt volgens mij ook niet.

Een tijdje geleden stond er nog een artikel in de krant over een Brits onderzoek en daar stond lsd en xtc in de top 5 ofzo

Share this post


Link to post
Share on other sites

tabak op 9...

kan ik ergens wel inkomen, maar voor zover ik weet wel de enige legale drug in het lijstje.

Misschien moet er eens iemand voorstellen op de rest ook taksen te heffen, dan wordt alles misschien legaal :bier

 

grt

Share this post


Link to post
Share on other sites

is er ook geen lijst met de beste dingen op de markt?

 

vrouwen zijn wat mij betreft ook hele gevaarlijke genotsmiddelen.

 

:bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is niet naar het gevaarlijkste zoals jullie denken dat het is trouwens, het is gebaseerd op de meest VERSLAVENDE :bier

 

Maar doordat het zo verslavend is wordt het natuurlijk ook een zeer schadelijke drugs

 

1 pintje kan wss niet opwegen tot 1 xtc pil maar als je alcoholverslaafd bent en 10 pinten drinkt of wodka zal dat zekre wel opkunnen tege 1 pil

Share this post


Link to post
Share on other sites

LSD is volgens mij de properste drug voor je lichaam. Deze laat totaal geen sporen achter en breekt niets af in je koppie.

 

Volgens Wiki:

 

LSD wordt in het algemeen als een vrij weinig toxische stof beschouwd, vergeleken bij de dosering die een psychoactieve werking vertoont. Er is maar een geval bekend van een overdosis met dodelijke overloop, een gebruiker zag het aan voor speed en injecteerde 320mg LSD, 3200x de normale dosis. Voor een lijst van overige LSD overdoseringen zie Erowid..[2] Een normale dosis ligt tussen de 80 en 300 microgram. De LD50-dosis wordt geschat op 1 tot 3 milligram per kg lichaamsgewicht. Bij een gewicht van 60 kilo komt dit neer op 60 tot 180 milligram, wat circa 1000x de normale dosis is. Dit maakt een accidentele overdosis onwaarschijnlijk. De stof verdwijnt snel uit het lichaam, aan het eind van de trip is het meeste zelfs al afgebroken.

 

Niet echt de beste referentie, maar dit heb ik elders nog teruggevonden.

 

Dit terwijl Cannabis vrij slecht is voor je longen.

 

waarom worden LSD, XTC etc anders onder hard drugs gerekend en wiet niet?

 

Vergelijk het effect van LSD eens met dat van cannabis..

Uhu, daarom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

anabolic steroïden zijn heel gevaarlijk, leuk om te zien, mooi is anders maar uiterst gevaarlijk om te gebruiken en ik zal jullie vertellen waarom

 

ik fitness zo nu en dan en zoals iedereen weet word je van anabolen breed en gespiert en word je er weet ik allemaal nog meer van. Het heeft een abnormale boostende werking op de spieren van je lichaam maar het leuke is dat je hart ook een spier is. Als deze te groot word komt deze klem te zitten tussen de andere organen en inmiddels andere ver opgepompte spieren met alle gevolgen van dien. Hartfalen zit dus in een klein hoekje..

 

Ik hou het puur natuur :bier geen proteïne shakes en/of creatine of andere hulpmiddelen voor beter herstel en weet ik allemaal nog meer, gewoon goed eten is belangrijk en zo blijft je spiermassa het langst :verrygood

 

kleine uitleg over anabolen :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan je oké snel zien eimand die dat gebruikt heeft vaak bultjes etc op arm rug etc

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan nog de bijeffecten op je humeur, sjacherijnig of agressief en kort van stof. Het hoort er allemaal bij.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vergelijk het effect van LSD eens met dat van cannabis..

Uhu, daarom.

 

Dat bedoel ik toch, het effect van LSD is zoveel malen sterker als wiet, waarom staat het dan lager in het lijstje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan je oké snel zien eimand die dat gebruikt heeft vaak bultjes etc op arm rug etc

 

 

@sjaak banaan

dan nog de bijeffecten op je humeur, sjacherijnig of agressief en kort van stof. Het hoort er allemaal bij.

 

Juist ja, ken er ook een paar..........................gewoon eng :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even voor de duidelijkheid, je kan vaak geen verschil zien tussen iemand die normaal breed is geworden of door iemand die dat is geworden door anabolen. Ik ken mensen om mij heen die het gebruikt hebben maar dat ziet er natuurlijk uit! Het enige wat opvalt is dat ze binnen een maand iets van 10 kilo pure spiermassa hebben opgebouwd (en dat is onnatuurlijk). Daarbij kan je de bijwerkingen van anabolen beperken door na-te-kuren. Maar het is en blijft natuurlijk niet goed voor je lichaam maar als je er goed mee omgaat kan je er 100 mee worden.

 

Priest

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...