Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
HasjMan

Gedagvaard Beste Advocaat

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik wou graag weten of mensen hiermee ervaring hadden en wat de beste advocaat is in dit wereldje

 

p.s of er nog tips zijn die je kan gebruiken bij de dagvaarding.

 

Groet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi hoi,

 

heb hem nog niet nodig gehad.

Maar heb vaak over hem gelezen hier op het forum, vroeger op de hd forum en internet algemeen.

 

http://www.andrebeckers.nl

 

Groetjes,

 

Romy

Share this post


Link to post
Share on other sites

een advocaat kost gemiddelt 250-300 eurootjes per uur ....

 

 

Soms heb je recht op een bewijs van onvermogen.

 

:bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iemand die kweekt en een uitkering trekt heeft juridisch gezien geen recht op een 'gratis' ( wie denk jij dat dat allemaal betaalt ?) advocaat.

 

Dat is wel fraude ... dus daar hoef je niet trots op te zijn in mijn ogen.

 

Iemand die geen inkomen heeft heeft ook geen rechten, dus ook geen prodeo advocaat, dus betaalt ie het volle pond.

 

Esmie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ligt aan je inkomen Jord.

Je kan een toevoeging van het rijk aanvragen via je advokaat, die kijken dan naar je salaris, en eventueel vermogen.

Dit heet een "Civiel toevoeging", je advokaat moet die aanvragen bij de Raad voor Rechtsbijstand.

Ze beoordelen de hoogte van de eigen bijdrage als volgt:

 

Ik ga er van uit dat je alleestaand bent:

 

Jaarinkomen: 22.000 -> Eigen bijdrage: 92 ( in strafzaken schelden ze je dit bedrag nog kwijt)

22.201 - 22.800 -> Eigen bijdrage 145

22.801 - 24.100 -> Eigen Bijdrage 249

24.101 - 26.700 -> Eigen bijdrage 439

26.701 - 31.700 -> Eigen bijdrage 690

31.700 en hoger -> NIKS :verrygood

 

SUCCES :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee rustig nog niet veroordelen gelijk al haha.. Ben wel minderjarig dus geen vastinkomen en dan krijg je er eentje toegewezen van overheid

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vermoed dat die André Beckers wel een goeie is.

 

Hij legt ook mooi uit wat wél en niet mag en welke straffen gelden voor welke hoeveelheden planten.

 

Zolang je niet meer dan 5 planten in je bezit hebt kom je er (vrij) goed vanaf. Volgens het BOS/Polaris systeem (te downloaden bij de website van Beckers) van justitie kom je dan op 2 punten uit. Je verbaal-boete bedraagt dan 100 euro (50 euro per punt)

 

Echter is het mij nog niet echt duidelijk wat justitie vind van geisoleerde kasten. Ik wil wel eens weten of zij dat onder 'bedrijfs- en beroepsmatig' kweken rekenen. Er wordt wel gesproken over richtlijnen en als je dan 2 van de x- aantal richtlijnen overtreed, dat het dan als bedrijfsmatig wordt gerekend.

 

Weet iemand hier meer van?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm

 

 

dus van 0-5 planten is relatief safe buiten da ze heel de boel wel gaan meenemen veronderstel ik.

 

 

Maar als je nu vb 5 planten in een kweektent staan heb en 5planten (lees kleine struiken) in je tuin. zal opbrengst verschil veel groter zijn met dezelfde straf???

 

 

beslissing rap gemaakt :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...