Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
yoyojohan

Roken Met Filters

Recommended Posts

ik had me eerste paar joints gedraaid door zo'n schijf-filter ding maar mijn vraag is: filtert een filter niet alle thc eruit? :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een filter die je vind in een gewoon cigaret moet je NIET gebruiken voor joints want zo een filter houd teveel THC tegen :verrygood

Het beste is om een tipje te rollen , dit doet men uit een soort stevig papier .

Wat een schijffilter is weet ik niet maar als het een tipje is dan is er geen probleem :smoke

 

:bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een week geleden ben ik op schoolreisje geweest naar bobbejaanland.

Omdat dit belgie is en je dus een beetje voorzichtig moet zijn met een jointje heb ik 10 lege sigarethulzen gevlut met wiet en tabak.

Zo leek het net alsof we een sigaret aan het roken waren en hadden we toch een leuke dag. :verrygood

Ik had er eerst ook zo mn twijfels over, maar het werkte beter als ik gedacht had!

Het enige nadeel wat ik heb ondervonden was dat het effect nogal snel weg was.

Maar verder niks mis mee hoor. :bier

 

-grz- Kid

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb hetzelfde gedaan , ben naar walibi gegaan ook in belgie :smoke

Ik heb dus de tabak uit de cigaret gehaalt en gevult met wiet en tabak en dan heb ik met een pincet aan de filter getrokke en deze glijd er dan mooi uit , en dan heb ik gewoon een tipje gerold en terug in de cigaret geduwt . :bier weg met die filter dus

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat heb ik inderdaad ook een keer gedaan, toen mn lange vel natgeregend was :verrygood

We baalden zo erg want we hadden ons echt verheugd op een jonk,

maar toen bedacht ik me dat ik ook een cigaret leeg kon gooien en die volstouwen met wiet en tabak, ook mooi filter eruitgehaald en tipje terug geduwd, werkte perfect, alleen zijn ze nogal snel kort-gerookt :bier

 

Applegreen

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja klopt.. ik doe het ook welis als de vloei me in de steek laat.... het rookt alleen veel minder lekker

en hij is sneller op... dus beter gewoon vloei en tip is veeeel lekkerder :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

chil de bil man, ik ga gewoon vet oefenen met wat siggi's en vloei,

bedankt. :smoke :smoke :bier :verrygood ;) :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toevallig zat ik een week geleden hier ook aan te denken, ik ga het zeker eens proberen want het is echt relax als het effect niet zo zwaar af zwakt! Dat betekend dat je gewoon op school kan smoke :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

daar is het wel perfect voor, op school, niemand ziet dat je filter en je tabak vervangen zijn :whistling

gewoon een paar sigaretten in je pakje deze behandeling geven (zet wel je sigaretten met de filter naar beneden, dan ziet niemand iets)

dan kun je altijd nog gewone sigaretten uitdelen als iemand er om vraagt, komt dus ook niet verdacht over :)

 

 

Chill, Applegreen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol, ik vulde voor school gewoon die lege hulzen van de aldi, ik heb zo'n vul apparaatje daarvoor( normaal gebruik je die voor tabak.) ohja en een gaatje in de filter maken, met een lucifer of dikke naald

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...